TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2019.
Jučer smo predstavili dizajn i sadržaj ovogodišnjeg izdanja najšarmatnijeg planera u regiji. Brojni pozitivni komentari pokazatelj su da CHICovnik postaje savršen mali asistent u torbici ili na radnom stolu svake žene.
Pored toga što žene iz godine u godinu, sada već u šestom izdanja CHICovnika, uživaju kroz njegov sadržaj, uživaju i u činjenici što kupovinom ovog Made in BiH proizvoda u odabranim Bingo trgovinama u BiH čine i malo, ali itekako vrijedno humanitarno djelo.
„Presretni smo što je trgovački lanac Bingo već četvrtu godinu sa nama. Završetak uzbudljive godine nekako uvijek obilježi naša divna suradnja koja rezultira humanitarnom donacijom. Ponosna sam na činjenicu da smo u protekle tri godine, zajedno s Bingo kupcima donirali čak 10.400 KM u BiH, od čega 6.800 KM za podršku radu SOS Dječijim selima BiH. Ove godine, imamo jedan itekako izazovan i vrijedan cilj. Našu donaciju ćemo usmjeriti prema mladim osobama i odraslima između 17 i 39 godina koji imaju potrebu za stručnim usavršavanjem kako bi mogli doći do zaposlenja. Dodamo li tome činjenicu da se u ovom, prijeko potrebnom programu SOS Dječijih sela nalaze i nezaposlene samohrane mame, jasno je zašto je ova donacija itekako bitna za naše društvo. Upravo zato sam sigurna da će svi oni koji posjete odabrane Bingo trgovine u narednim mjesecima na blagajnama zatražiti svoj primjerak CHICovnika jer njegovom kupovinom doniraju 1KM za mogućnosti boljeg zaposlenja osoba koje su u podršci i brzi SOS Dječijih sela u BiH.“, o ovogodišnjoj suradnji je ispred CHICovnik tima rekla Ana Ćavar.
CHICovnik i ove godine dolazi s više od 300 dizajniranih stranica uokvirenih u tvrde korice s dizajnom u prepoznatljivom, inspirativnom CHICovnik stilu. Unutrašnjost ovog Made in BiH planera čini planer po satima za svaki dan u godini, TO – DO lista, financijski planer, bojanka za odrasle, izrezive etikete za kreativno ukrašavanje poklona, a na zadnjoj korici ćete naći i džep za vizitke u kojem se kriju simpa stikeri. CHICovnik možete detaljnije upoznati na njegovim službenim Facebook i Instagram društvenim mrežama gdje se nalazi i popis odabranih Bingo trgovina na čijim ćete blagajnama pronaći CHICovnik po cijeni od 14,95 KM.
Tatjana Paunoski, rukovoditeljica marketinga kompanije Bingo o ovogodišnjoj suradnji s ovim planerom za žene kaže: „Razvoj mladih u pripremi za samostalnost u SOS Dječijim selima BiH je veoma važan. Stoga nam se ideja o ovoj vrsti podrške naročito dopala. Možda upravo neko od ovih mladih ljudi kojima ćemo pružiti edukacije, sutra bude dio velike Bingove porodice. Kupci su nam u ovom projektu posebno važni. Sigurni smo da će i ove godine imati sluha za potrebe mladih iz SOS Dječijih sela BiH.“
„Sretni smo i zahvalni što smo u timu CHICovnika i Binga pronašli posvećene partnere koji zajedno sa nama na strateški način promišljaju o potrebama djece, mladih i porodica u brizi i podršci SOS Dječijih sela BiH. Naša uloga je dvojaka, osnažiti porodice u potrebi i osigurati da djeca bez roditeljskog staranja, ipak odrastaju u porodičnom okruženju. Porodica je najbolje mjesto za usvajanje temeljnih životnih vrijednosti, a kada je poticajna, onda je i mjesto na kojem gradimo samopuzdanje, učimo i rastemo, kako bi ostvarili maksimum vlastitih potencijala i postali samostalni članovi zajednice. Razumijevanje, prijateljstvo i dobronamjernost koje njegujemo od početka saradnje sa CHICovnikom i Bingom, uvijek rezultiraju istinskim promjenama u životima onih koji nas najviše trebaju. Uvjerena sam da ćemo aktivnostima planiranim za naredni period, nekim mladim ljudima, te samohranim majkama i ženama iz najosjetljivijih kategorija društva ostvariti snove i omogućiti da dostojanstveno žive od svog rada.“, istakla je Mirela Gruenther-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.
Obzirom da je CHICovnik prepoznat kao kvalitetan, Made in BiH proizvod, koji žene inspirira iz dana u dan te koji zahvaljujući svojoj praktičnosti u planiranju, uistinu postaje osobni asistent, ne sumnjamo da će ovaj planer biti i savršen blagdanski poklon mami, prijateljici ili sestrični.
POPIS BINGO TRGOVINA U KOJIMA MOŽETE POTRAŽITI SVOJ CHICOVNIK:
TEKST: Ada Ćeremida
Dok mi bježimo iz grada, Baščaršija radi punom parom. Iza izloga koji ne mame sniženjima ni trendi neonkama, kriju se majstori koji cijelo ljeto ostaju ovdje: pletu srebro, tope bakar, ušivaju uzorke stare stotinama godina.
Zanati koji su stvorili ovaj grad idalje žive, tiho i uporno, ali sve rijeđe ućeni, sve rjeđe prepoznati. Zato vam ovog ljeta donosimo priču o onima koji idu na more tek kada sezona završi (a možda ni tada), jer njihove ruke ne poznaju sezonu.
Kazandžije: Gdje bakar još odzvanja
U sokaku Oprkanj, u ulici Kazandžiluk, dok turisti traže hlad, čulo sluha vas može dovesti do male radionice gdje čekić idalje udara u ritmu od prije pet stoljeća.
Kazandžijski zanat, oblikovanje i ukrašavanje bakra, ovdje se radi kao nekad, s pećima koje tope i oblikuju, s kalupima, s džezvama koje ne izgledaju kao poklon paketi, nego kao naslijeđe.
Nekad ih je bilo preko 150, danas ih možete nabrojati na prste. Ipak, kada uđete u ovu radnju, miris metala i crni tragovi na rukama majstora podsjetit će vas da ste u prostoru koji čuva Sarajevo bolje od mnogih muzeja.
Četkar: Zanat koji ne može nestati (ali skoro jeste)
U jednoj od manjih radnji, naizgled bez posebne oznake, pronašli smo radionicu četkara. Prava četka, za obuću, za pčelare, za pekare, za molere, idalje se pravi ručno. Konjska dlaka, drvo, žica. Svaka četka ima funkciju, oblik i svrhu. A najvažnije: ima porijeklo.
Zanat koji je nekad imao desetine radionica danas je skoro izbrisan. No, taj jedan preostali majstor još radi i ne prodaje samo proizvod, već znanje, tišinu i poštovanje prema onome što traje.
Isfahan: Tepisi koji nose priče pod nogama
U hladu Morića hana, kroz vrata iza kojih često ne uđemo misleći da nemamo razloga, nalazi se Isfahan, prostor u kojem svaki ćilim ima vlastitu biografiju. Rukotvorine iz Irana, tepisi rađeni od prirodnih boja i vune, komadi koji se ne mijenjaju sezonski nego traju generacijama.
Vlasnik ovog prostora ne prodaje stvari, već nudi kontekst. Svaka šara, svaki rub, boja i tkanje imaju značenje. Nisu tu da ih gledamo s vrata, već da uđemo, pitamo, naučimo. Jer kao što tepih nosi prostor, tako i ovaj zanat nosi kulturu.
Ovi ljudi ne očekuju ni lajkove, ni reklamu. Njima je dovoljan kupac koji pita: "Ko je ovo pravio?" . Ako ovog ljeta uđete u jednu takvu radnju, znajte: niste kupili stvarčicu, kupili ste trag.
Zanati čine ovaj grad. Ne dozvolimo da čine prošlost.
A za kraj prvog serijala Baščaršija ljeti, donosimo vam i razglednicu kao malu uspomenu koju možete sačuvati ili poslati nekome koga volite, baš kao podsjetnik da najljepše priče Sarajeva još uvijek nastaju rukama.
Bonjour.ba produkcija
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!