TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2019.
Jučer smo predstavili dizajn i sadržaj ovogodišnjeg izdanja najšarmatnijeg planera u regiji. Brojni pozitivni komentari pokazatelj su da CHICovnik postaje savršen mali asistent u torbici ili na radnom stolu svake žene.
Pored toga što žene iz godine u godinu, sada već u šestom izdanja CHICovnika, uživaju kroz njegov sadržaj, uživaju i u činjenici što kupovinom ovog Made in BiH proizvoda u odabranim Bingo trgovinama u BiH čine i malo, ali itekako vrijedno humanitarno djelo.
„Presretni smo što je trgovački lanac Bingo već četvrtu godinu sa nama. Završetak uzbudljive godine nekako uvijek obilježi naša divna suradnja koja rezultira humanitarnom donacijom. Ponosna sam na činjenicu da smo u protekle tri godine, zajedno s Bingo kupcima donirali čak 10.400 KM u BiH, od čega 6.800 KM za podršku radu SOS Dječijim selima BiH. Ove godine, imamo jedan itekako izazovan i vrijedan cilj. Našu donaciju ćemo usmjeriti prema mladim osobama i odraslima između 17 i 39 godina koji imaju potrebu za stručnim usavršavanjem kako bi mogli doći do zaposlenja. Dodamo li tome činjenicu da se u ovom, prijeko potrebnom programu SOS Dječijih sela nalaze i nezaposlene samohrane mame, jasno je zašto je ova donacija itekako bitna za naše društvo. Upravo zato sam sigurna da će svi oni koji posjete odabrane Bingo trgovine u narednim mjesecima na blagajnama zatražiti svoj primjerak CHICovnika jer njegovom kupovinom doniraju 1KM za mogućnosti boljeg zaposlenja osoba koje su u podršci i brzi SOS Dječijih sela u BiH.“, o ovogodišnjoj suradnji je ispred CHICovnik tima rekla Ana Ćavar.
CHICovnik i ove godine dolazi s više od 300 dizajniranih stranica uokvirenih u tvrde korice s dizajnom u prepoznatljivom, inspirativnom CHICovnik stilu. Unutrašnjost ovog Made in BiH planera čini planer po satima za svaki dan u godini, TO – DO lista, financijski planer, bojanka za odrasle, izrezive etikete za kreativno ukrašavanje poklona, a na zadnjoj korici ćete naći i džep za vizitke u kojem se kriju simpa stikeri. CHICovnik možete detaljnije upoznati na njegovim službenim Facebook i Instagram društvenim mrežama gdje se nalazi i popis odabranih Bingo trgovina na čijim ćete blagajnama pronaći CHICovnik po cijeni od 14,95 KM.
Tatjana Paunoski, rukovoditeljica marketinga kompanije Bingo o ovogodišnjoj suradnji s ovim planerom za žene kaže: „Razvoj mladih u pripremi za samostalnost u SOS Dječijim selima BiH je veoma važan. Stoga nam se ideja o ovoj vrsti podrške naročito dopala. Možda upravo neko od ovih mladih ljudi kojima ćemo pružiti edukacije, sutra bude dio velike Bingove porodice. Kupci su nam u ovom projektu posebno važni. Sigurni smo da će i ove godine imati sluha za potrebe mladih iz SOS Dječijih sela BiH.“
„Sretni smo i zahvalni što smo u timu CHICovnika i Binga pronašli posvećene partnere koji zajedno sa nama na strateški način promišljaju o potrebama djece, mladih i porodica u brizi i podršci SOS Dječijih sela BiH. Naša uloga je dvojaka, osnažiti porodice u potrebi i osigurati da djeca bez roditeljskog staranja, ipak odrastaju u porodičnom okruženju. Porodica je najbolje mjesto za usvajanje temeljnih životnih vrijednosti, a kada je poticajna, onda je i mjesto na kojem gradimo samopuzdanje, učimo i rastemo, kako bi ostvarili maksimum vlastitih potencijala i postali samostalni članovi zajednice. Razumijevanje, prijateljstvo i dobronamjernost koje njegujemo od početka saradnje sa CHICovnikom i Bingom, uvijek rezultiraju istinskim promjenama u životima onih koji nas najviše trebaju. Uvjerena sam da ćemo aktivnostima planiranim za naredni period, nekim mladim ljudima, te samohranim majkama i ženama iz najosjetljivijih kategorija društva ostvariti snove i omogućiti da dostojanstveno žive od svog rada.“, istakla je Mirela Gruenther-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.
Obzirom da je CHICovnik prepoznat kao kvalitetan, Made in BiH proizvod, koji žene inspirira iz dana u dan te koji zahvaljujući svojoj praktičnosti u planiranju, uistinu postaje osobni asistent, ne sumnjamo da će ovaj planer biti i savršen blagdanski poklon mami, prijateljici ili sestrični.
POPIS BINGO TRGOVINA U KOJIMA MOŽETE POTRAŽITI SVOJ CHICOVNIK:
TEKST: Ada Ćeremida
U zgradi Vijeća Evrope, u prestižnom Palais de l’Europe u Strasbourgu, 3. novembra otvorena je samostalna izložba bosanskohercegovačke umjetnice Hanne Dujmović.
Izložba pod nazivom “Theatrum imaginativum” donosi ciklus radova koji istražuju prostor između sjećanja i imaginacije, stvarnog i simboličnog, te uvode posmatrača u vizuelni svijet u kojem su granice između sna i jave gotovo neprimjetne.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Kroz niz slojevitih kompozicija, Hanna Dujmović stvara teatar emocija, gdje se svakodnevni motivi stapaju s elementima mitologije, djetinjstva i kolektivnog pamćenja. Njene slike, intenzivne u boji, teksturi i simbolima, djeluju poput pozornica na kojima svaka figura, predmet ili uzorak ima svoju ulogu.
Umjetnica uspijeva istovremeno biti intimna i univerzalna, stvarajući vizuelni jezik koji govori o ženstvenosti, snovima i nostalgiji kroz savremeni izraz.

Dujmović je ovom postavkom, koja će biti otvorena do 12. decembra 2025. godine, predstavila savremenu bosanskohercegovačku umjetnost na međunarodnoj sceni, djelujući simbolično kao ambasadorica kulture svoje zemlje.
Izložba je postavljena u sklopu programa koji promoviše kulturnu raznolikost država članica Vijeća Evrope, čime je umjetnica postala dio važnog dijaloga između umjetnosti i evropskog identiteta.
Na društvenim mrežama, Hanna je istakla: “Radujem se prilici da moje umjetničko putovanje bude bogatije za još jedno iskustvo, te da slike budu napunjene novom energijom, nekih novih ljudi.”

Naziv izložbe referira na zamišljeni prostor u kojem se unutrašnji svjetovi pretvaraju u scenske slike. U tom “pozorištu imaginacije”, likovi i životinje, predmeti i simboli, koegzistiraju u gustim, kolorističkim prizorima koji podsjećaju na moderne tapiserije slojevite, narativne i pune skrivenih značenja.
Hanna nastavlja svoj prepoznatljivi autorski rukopis u kojem kombinira nadrealizam, folklorne motive i pop estetiku, stvarajući vizualni jezik koji je jednako pristupačan koliko i misaono izazovan.

Nakon uspjeha u Strasbourgu, umjetnica već priprema veliku samostalnu izložbu u Historijskom muzeju Bosne i Hercegovine.
Za one koji njene radove prate godinama, Theatrum imaginativum je poziv na introspekciju, na povratak u svijet gdje se mašta uzima ozbiljno i gdje umjetnost postaje način da razumijemo sebe.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!