TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.11.2019.
Jučer smo predstavili dizajn i sadržaj ovogodišnjeg izdanja najšarmatnijeg planera u regiji. Brojni pozitivni komentari pokazatelj su da CHICovnik postaje savršen mali asistent u torbici ili na radnom stolu svake žene.
Pored toga što žene iz godine u godinu, sada već u šestom izdanja CHICovnika, uživaju kroz njegov sadržaj, uživaju i u činjenici što kupovinom ovog Made in BiH proizvoda u odabranim Bingo trgovinama u BiH čine i malo, ali itekako vrijedno humanitarno djelo.
„Presretni smo što je trgovački lanac Bingo već četvrtu godinu sa nama. Završetak uzbudljive godine nekako uvijek obilježi naša divna suradnja koja rezultira humanitarnom donacijom. Ponosna sam na činjenicu da smo u protekle tri godine, zajedno s Bingo kupcima donirali čak 10.400 KM u BiH, od čega 6.800 KM za podršku radu SOS Dječijim selima BiH. Ove godine, imamo jedan itekako izazovan i vrijedan cilj. Našu donaciju ćemo usmjeriti prema mladim osobama i odraslima između 17 i 39 godina koji imaju potrebu za stručnim usavršavanjem kako bi mogli doći do zaposlenja. Dodamo li tome činjenicu da se u ovom, prijeko potrebnom programu SOS Dječijih sela nalaze i nezaposlene samohrane mame, jasno je zašto je ova donacija itekako bitna za naše društvo. Upravo zato sam sigurna da će svi oni koji posjete odabrane Bingo trgovine u narednim mjesecima na blagajnama zatražiti svoj primjerak CHICovnika jer njegovom kupovinom doniraju 1KM za mogućnosti boljeg zaposlenja osoba koje su u podršci i brzi SOS Dječijih sela u BiH.“, o ovogodišnjoj suradnji je ispred CHICovnik tima rekla Ana Ćavar.
CHICovnik i ove godine dolazi s više od 300 dizajniranih stranica uokvirenih u tvrde korice s dizajnom u prepoznatljivom, inspirativnom CHICovnik stilu. Unutrašnjost ovog Made in BiH planera čini planer po satima za svaki dan u godini, TO – DO lista, financijski planer, bojanka za odrasle, izrezive etikete za kreativno ukrašavanje poklona, a na zadnjoj korici ćete naći i džep za vizitke u kojem se kriju simpa stikeri. CHICovnik možete detaljnije upoznati na njegovim službenim Facebook i Instagram društvenim mrežama gdje se nalazi i popis odabranih Bingo trgovina na čijim ćete blagajnama pronaći CHICovnik po cijeni od 14,95 KM.
Tatjana Paunoski, rukovoditeljica marketinga kompanije Bingo o ovogodišnjoj suradnji s ovim planerom za žene kaže: „Razvoj mladih u pripremi za samostalnost u SOS Dječijim selima BiH je veoma važan. Stoga nam se ideja o ovoj vrsti podrške naročito dopala. Možda upravo neko od ovih mladih ljudi kojima ćemo pružiti edukacije, sutra bude dio velike Bingove porodice. Kupci su nam u ovom projektu posebno važni. Sigurni smo da će i ove godine imati sluha za potrebe mladih iz SOS Dječijih sela BiH.“
„Sretni smo i zahvalni što smo u timu CHICovnika i Binga pronašli posvećene partnere koji zajedno sa nama na strateški način promišljaju o potrebama djece, mladih i porodica u brizi i podršci SOS Dječijih sela BiH. Naša uloga je dvojaka, osnažiti porodice u potrebi i osigurati da djeca bez roditeljskog staranja, ipak odrastaju u porodičnom okruženju. Porodica je najbolje mjesto za usvajanje temeljnih životnih vrijednosti, a kada je poticajna, onda je i mjesto na kojem gradimo samopuzdanje, učimo i rastemo, kako bi ostvarili maksimum vlastitih potencijala i postali samostalni članovi zajednice. Razumijevanje, prijateljstvo i dobronamjernost koje njegujemo od početka saradnje sa CHICovnikom i Bingom, uvijek rezultiraju istinskim promjenama u životima onih koji nas najviše trebaju. Uvjerena sam da ćemo aktivnostima planiranim za naredni period, nekim mladim ljudima, te samohranim majkama i ženama iz najosjetljivijih kategorija društva ostvariti snove i omogućiti da dostojanstveno žive od svog rada.“, istakla je Mirela Gruenther-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.
Obzirom da je CHICovnik prepoznat kao kvalitetan, Made in BiH proizvod, koji žene inspirira iz dana u dan te koji zahvaljujući svojoj praktičnosti u planiranju, uistinu postaje osobni asistent, ne sumnjamo da će ovaj planer biti i savršen blagdanski poklon mami, prijateljici ili sestrični.
POPIS BINGO TRGOVINA U KOJIMA MOŽETE POTRAŽITI SVOJ CHICOVNIK:
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.
Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod.
Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.
Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete
U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.
Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.
Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.
Zašto svi pričaju o njemu?
Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.
Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.
Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.
Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje
U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće.
Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje.
Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.
Naslovna fotografija: @laraspengler
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!