TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.11.2019.

Jučer smo predstavili dizajn i sadržaj ovogodišnjeg izdanja najšarmatnijeg planera u regiji. Brojni pozitivni komentari pokazatelj su da CHICovnik postaje savršen mali asistent u torbici ili na radnom stolu svake žene.

Pored toga što žene iz godine u godinu, sada već u šestom izdanja CHICovnika, uživaju kroz njegov sadržaj, uživaju i u činjenici što kupovinom ovog Made in BiH proizvoda u odabranim Bingo trgovinama u BiH čine i malo, ali itekako vrijedno humanitarno djelo.

„Presretni smo što je trgovački lanac Bingo već četvrtu godinu sa nama. Završetak uzbudljive  godine nekako uvijek obilježi naša divna suradnja koja rezultira humanitarnom donacijom. Ponosna sam na činjenicu da smo u protekle tri godine, zajedno s Bingo kupcima donirali čak 10.400 KM u BiH, od čega 6.800 KM za podršku radu SOS Dječijim selima BiH. Ove godine, imamo jedan itekako izazovan i vrijedan cilj. Našu donaciju ćemo usmjeriti prema mladim osobama i odraslima između 17 i 39 godina koji imaju potrebu za stručnim usavršavanjem kako bi mogli doći do zaposlenja. Dodamo li tome činjenicu da se u ovom, prijeko potrebnom programu SOS Dječijih sela nalaze i nezaposlene samohrane mame, jasno je zašto je ova donacija itekako bitna za naše društvo. Upravo zato sam sigurna da će svi oni koji posjete odabrane Bingo trgovine u narednim mjesecima na blagajnama zatražiti svoj primjerak CHICovnika jer njegovom kupovinom doniraju 1KM za mogućnosti boljeg zaposlenja osoba koje su u podršci i brzi SOS Dječijih sela u BiH.“, o ovogodišnjoj suradnji je ispred CHICovnik tima rekla Ana Ćavar.

CHICovnik i ove godine dolazi s više od 300 dizajniranih stranica uokvirenih u tvrde korice s dizajnom u prepoznatljivom, inspirativnom CHICovnik stilu. Unutrašnjost ovog Made in BiH planera čini planer po satima za svaki dan u godini, TO – DO lista, financijski planer, bojanka za odrasle, izrezive etikete za kreativno ukrašavanje poklona, a na zadnjoj korici ćete naći i džep za vizitke u kojem se kriju simpa stikeri. CHICovnik možete detaljnije upoznati na njegovim službenim Facebook i Instagram društvenim mrežama gdje se nalazi i popis odabranih Bingo trgovina na čijim ćete blagajnama pronaći CHICovnik po cijeni od 14,95 KM.

Tatjana Paunoski, rukovoditeljica marketinga kompanije Bingo o ovogodišnjoj suradnji s ovim planerom za žene kaže: „Razvoj mladih u pripremi za samostalnost u SOS Dječijim selima BiH je veoma važan. Stoga nam se ideja o ovoj vrsti podrške naročito dopala. Možda upravo neko od ovih mladih ljudi kojima ćemo pružiti edukacije, sutra bude dio velike Bingove porodice. Kupci su nam u ovom projektu posebno važni. Sigurni smo da će i ove godine imati sluha za potrebe mladih iz SOS Dječijih sela BiH.“

„Sretni smo i zahvalni što smo u timu CHICovnika i Binga pronašli posvećene partnere koji zajedno sa nama na strateški način promišljaju o potrebama djece, mladih i porodica u brizi i podršci SOS Dječijih sela BiH. Naša uloga je dvojaka, osnažiti porodice u potrebi i osigurati da djeca bez roditeljskog staranja, ipak odrastaju u porodičnom okruženju. Porodica je najbolje mjesto za usvajanje temeljnih životnih vrijednosti, a kada je poticajna, onda je i mjesto na kojem gradimo samopuzdanje, učimo i rastemo, kako bi ostvarili maksimum vlastitih potencijala i postali samostalni članovi zajednice. Razumijevanje, prijateljstvo i dobronamjernost koje njegujemo od početka saradnje sa CHICovnikom i Bingom, uvijek rezultiraju istinskim promjenama u životima onih koji nas najviše trebaju. Uvjerena sam da ćemo aktivnostima planiranim za naredni period, nekim mladim ljudima, te samohranim majkama i ženama iz najosjetljivijih kategorija društva ostvariti snove i omogućiti da dostojanstveno žive od svog rada.“, istakla je Mirela Gruenther-Đečević, nacionalna direktorica SOS Dječijih sela BiH.

Obzirom da je CHICovnik prepoznat kao kvalitetan, Made in BiH proizvod, koji žene inspirira iz dana u dan te koji zahvaljujući svojoj praktičnosti u planiranju, uistinu postaje osobni asistent, ne sumnjamo da će ovaj planer biti i savršen blagdanski poklon mami, prijateljici ili sestrični.

POPIS BINGO TRGOVINA U KOJIMA MOŽETE POTRAŽITI SVOJ CHICOVNIK:
 

  • Banja Luka, Hipermarket Banja Luka,Ul.Branka Popovića bb        
  • Bihać, TC Hipermarket Bihać, Ul. Žrtava srebreničkog genocida bb
  • Bijeljina, TC Hipermarket Bijeljina, Cara Uroša 54              
  • Bijeljina, Hipermarket Bijeljina, Kralja Petra i Karađorđeva 1
  • Brčko, TC Brčko, Braće Ćuskića 10
  • Brčko, Hipermarket Brčko, Desanka Maksimović bb
  • Cazin, Hipermarket Cazin, Žrtava Domovinskog rata bb
  • Čitluk, TC Hipermarket Čitluk, Tromeđa, Gospodarska zona,bb
  • Doboj, TC Hipermarket Doboj, Cara Dušana 18  
  • Gračanica,TC Gračanica, Branilaca Kule grada bb
  • Gradačac, Hipermarket Gradačac, Sarajevska bb
  • Hadžići, TC Hipermarket Hadžići, Industrijska zona bb     
  • Ilidža, Supermarket Stup, Stupska bb     
  • Ilidža, Hipermarket Stup, Stupska bb      
  • Istočno Sarajevo, Hipermarket Lukavica, Vojvode R.Putnika bb
  • Jajce, Hipermarket Jajce, Kralja Petra Tomaševića bb
  • Kiseljak, Hipermarket Kiseljak, Josipa Bana Jelačića bb
  • Konjic, Hipermarket Konjic,Trg državnosti Alije Izetbegovića bb
  • Lukavac, Hipermarket TC Lukavac, Lukavačkih brigada bb
  • Maglaj, Hipermaket Maglaj
  • Mostar, TC Mostar, Put M-17 br.5           
  • Mostar Hipermarket 2 Mostar, Bišće polje bb
  • Mostar Hipermarket Centar Mostar, Ante Starčevića bb
  • Orašje, TC Orašje, Zona poduzetništva bb
  • Prijedor, Hipermarket Prijedor, Svale bb
  • Sarajevo, Hipermarket Otoka, Ul.Džemala Bijedića  123
  • Sarajevo, Minimarket Sarajevo Centar, Ul.Kranjčevićeva 23
  • Sarajevo, Hipermarket Kolodvorska, Kolodvorska12
  • Sarajevo, Hipermarket Bare, Alipašina bb
  • Sarajevo, Hipermarket Merkur Otoka, Gradačačka 1
  • Sarajevo, Hipermarket Stup 2, Stupska (Merkur) bb
  • Sarajevo, Alipašino polje, Supermarket Alipašino, Ul.Ive Andrića 13
  • Sarajevo, Ciglane, Supermarket Ciglane, Mehremića trg 15
  • Sarajevo, Supermarket Alta, Shopping centar Alta, Franca Lehara 2, Sarajevo
  • Šamac, Hipermarket Šamac, Šamac bb
  • Travnik, Hipermarket Travnik, Aleja Konzula bb
  • Trebinje, Hipermarket Trebinje, Zasad polje bb
  • Trebinje, Hipermarket Trebinje, Tini bb
  • Tuzla, Supermarket Stupine 3, Stupine B-10        
  • Tuzla, Hipermarket Sjenjak, Ul.Ismeta Mujezinovića bb
  • Tuzla, Slavinovići Ušće bb,Tuzla bb
  • Tuzla, Hipermarket Bulevar, Džemala Bijedića 1
  • Tuzla, Hipermarket Irac, Krečanska bb   
  • Tuzla, Bingo City Centar, Mitra Trifunovića Uče 2
  • Velika Kladuša, Hipermarket V. Kladuša, Ul.1.maja bb
  • Vogošća, Hipermarket Vogošća, Muje Šejte bb
  • Zenica, TC Zenica, Goraždanska br 23
  • Zenica, Hipermarket Zenica, TC Dzananović bb
  • Zvornik, Hipermarket Zvornik, Karakaj 108 a
  • Živinice, Hipermarket Živinice, Ulica br 121           


Bonjour

Nostalgija djetinstva: Kako nas je Hanna Dujmović vratila u sobe u kojima smo prvi put maštali

TEKST: Ada Ćeremida

Nostalgija djetinstva: Kako nas je Hanna Dujmović vratila u sobe u kojima smo prvi put maštali Nostalgija djetinstva: Kako nas je Hanna Dujmović vratila u sobe u kojima smo prvi put maštali

U Historijskom muzeju, umjetnost je na trenutak vratila mirise i boje koje smo mislili da smo prerasli.

U večeri prvog sarajevskog snijega onog tihog, usporenog, što grad na tren pretvori u vlastitu nostalgiju zakoračili smo u Crnu sobu i ušli u svijet Hanne Dujmović. Sve je djelovalo poznato, ali drugačije kao da su uspomene samo čekale da ih neko pozove nazad.

U galeriji ispunjenom ljudima, bojama i tihim uzdasima prepoznavanja, Hanna Dujmović je otvorila  svoju novu izložbu „Nostalgija djetinjstva“, a za sve koji nisu stigli na otvaranje, postavka ostaje otvorena do 29. novembra.

Umjesto klasičnog otvaranja, publika je dobila scensku večer: figure iz Hanninog imaginarnog svijeta kretale su se kroz prostor, VR projekcije otvarale skrivene slojeve slika, a fasada muzeja postala svjetlosna pozornica. Sve je djelovalo kao da je neko na trenutak spojio umjetnost, performans i animaciju u jedan polifoni doživljaj.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_2
hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_14

I baš tu, u toj pažljivo režiranoj mješavini umjetnosti i intime, počinje priča o ciklusu koji ne prikazuje samo djetinjstvo nego osjećaj povratka sebi.

Prije nego što se prepustimo bojama, simbolima i malim ritualima koji čine ovaj ciklus, razgovarali smo s Hannom o tome šta je „Nostalgija djetinjstva“ zaista otključala u njoj i zašto se činilo da je sinoć cijela galerija disala tim istim osjećajem.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_11

Nostalgija djetinjstva“ je naziv koji odmah otvara vrata u vrlo intiman, gotovo scenski prostor.   

Šta taj pojam znači za vas i kakvu ste ideju željeli da publika ponese iz ovog ciklusa?  

Naziv “Nostalgija djetinjstva” došao je vrlo prirodno, gotovo spontano, dok sam radila na ovim formatima i vraćala se prizorima koji su godinama bili potisnuti negdje u tišini mog sjećanja. 

Djetinjstvo je za mene bilo razigrano, puno topline, bezbrižnosti i maštovitih svjetova koje sam tada smatrala stvarnim. Ovaj ciklus je zapravo moj pokušaj da ponovo dotaknem te fragmente, da ih izvučem na svjetlo i dam im novu formu.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_9
hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_13
 

Naziv nosi sa sobom i određenu nježnost, ali i blagu tugu, tugu za vremenom koje ne možemo vratiti, ali koje i dalje živi u nama kroz mirise, predmete i osjećaje koji se iznenada jave. 

Željela bih da publika, bez obzira na to odakle dolazi, kroz ove slike pronađe svoje uspomene: kroz neki predmet iz kuće svojih roditelja, zvuk iz ulice, igru koju su davno zaboravili.

Ako publika izađe iz prostora izložbe s toplinom u grudima, s osmijehom i možda nekom malom uspomenom koja im se iznenada vratila onda je ciklus ispunio svoj zadatak.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_12

Svaka izložba ima onaj jedan trenutak koji vas “zaključa” u temu, kada sve što je do tada bilo rasuto odjednom dobije jasnu putanju.

Sjećate li se šta je kod ove postavke bila ta iskra onaj emocionalni impuls od kojeg je sve krenulo?    

Rekla bih da oduvijek u sebi nosim određenu dozu čežnje za nekim prošlim vremenima kao stara duša koja putuje modernim svijetom koji se ubrzano razvija. 

U ovom ciklusu sam misli i emocije spojila u jedan impuls koji je doveo do realizacije na platnima. Vjerujem da ću ovaj ciklus kroz vrijeme nastaviti razvijati, jer smatram da ima perspektivu da potakne kolektivnu emociju i da održi vizuelni, fizički prikaz fragmenata koje polako zaboravljamo.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_7
hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_8

Vaše slike već godinama vode dijalog sa snovima, mitovima, sjećanjima kao da se više glasova prepliće u jednom kadru.

Koje ste nove glasove pozvali u ovaj ciklus i zašto mislite da su se pojavili baš sada?  

Tako je. Pored simbolike, tema mojih slika navodi me da se mnogo bavim introspekcijom, a tako dolazim do novih odaja unutar svog bića i preplićem ih s onim što stvaram. 

Kao što sam rekla ranije ubrzano i površno doba u kojem živimo potiče me da se vraćam starim vrijednostima, koje kroz ovaj ciklus želim sačuvati i veličati.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_4

Ženska figura je u vašem radu dugo bila nositeljica energije, simbolike i unutrašnje dinamike.  

Kako se ženska figura pojavljuje u ovoj postavci kao lik, kao energija, kao arhetip ili nešto treće?  

Ženska figura je u većini mojih slika nositeljica kompozicije. Na taj način odajem poštovanje ženama, koje su mnogo više od fizičke pojave što vrlo često zaboravljamo.

U ovom ciklusu fokus na žensku figuru je nešto manji, više odlazim u intimu prostora i razradu dječjih figura, obzirom da je koncept ciklusa to zahtijevao.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_3

Kada se približimo vašim platnima, uvijek postoji jedan detalj koji nas emocionalno uhvati.

Ako biste morali izdvojiti jedan kadar iz nove postavke koji najtačnije govori o vašem trenutnom unutarnjem pejzažu, šta bi to bilo?  

Svaka od slika nosi mnoštvo simbolike, a kako smo svi individue za sebe, tako i isti motivi bude različite emocije kod različitih ljudi.
Konkretno iz ovog ciklusa, za mene posebnu emotivnu težinu nosi simbol Kinderlada zdjelice, posude iz koje sam tokom djetinjstva jela Čokolino i gledala crtane filmove. 

Danas se tom ritualu vraćam kroz sjećanje, kao trenutku u kojem sam istinski osjećala nešto što nam je danas tako strano: mir.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_18
hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_izlozba_sarajevo_bonjour_ba_19

Foto: Monika Andrić


Šta vas, u ovom trenutku, najviše zaokuplja kao umjetnicu pitanje, ideja ili osjećaj kojem se stalno vraćate dok razmišljate o svojim narednim radovima?  

Publika gleda završni rezultat bez jasnog uvida u to kako je do njega došlo i koje su se unutrašnje faze odvile. Kako sve moje slike nastaju bez prethodnih skica, često se desi da određeni detalji nisu dovedeni do savršenstva, ali upravo u tome leži autentičnost rukopisa kojim se koristim.

U ovom trenutku, kao i tokom rada na ovom ciklusu, emocija koja me najviše prožimala bila je upravo: nostalgija.

hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_sarajevo_bonjour_ba_5
hanna_dujmovic_nostalgija_djetinstva_sarajevo_bonjour_ba_4

Foto: Amna Geljo  
 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Monika Andrić, Amna Geljo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!