TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.7.2018.
Dizajner Milan Senić u svojoj kolekciji 'Intuition' za proljeće/ljeto 2018. predstavlja svojevrstan odmak od minimalističke estetike i ne-boja. Dizajnerski, kolekcija predstavlja nastavak kreativnog istraživanja dizajnera te su u fokusu kolekcije nalazi košulja koja dobiva sasvim novi izgled kroz istraživanje forme, dekonstrukciju, transformabilnost.
Najzastupljenije su nijanse plave boje uz maslinasto zelenu i bijelu, dok se uz nove modele košulje, kao dio linije nalazi i odijelo te multifunkcionalna košulja/haljina/mantil.
Materijali od kojih su izrađeni odjevni predmeti koji čine ovu kolekciju su pamuk, lan, svila te njihove mješavine. Izaći iz svoje crno-bijele zone komfora dizajner se odlučio iz razloga jer je u ovom momentu tržište prezasićeno dizajnom u nebojama te se publici odlučio predstaviti kroz nešto neočekivano za njegov rad.
"Kreativno stvaralaštvo podrazumijeva različite autorske faze i tranzicije koje su poželjne ako kao finalni produkt daju dobra kreativna i dizajnerska rješenja. Moda i modni dizajn su možda i najbolji mediji koji dobro podnosi upravo kontinuirane promjene trendova i tendencija.“ – otkrio je Milan.
https://www.youtube.com/watch?v=JRJGqWek360
Zaštitno lice projekta Ïntuition je Hilda Halilović koja je suradnju s Milanom započela još 2014.godine, kada je bila jedna od manekenki na njegovoj reviji.
{gallery}2018/2018_07/milab{/gallery}
***
Fashion design & stylig: Milan Senić
Photo, directing & editing: Armin Čolo
Model: Hilda Halilovic, Relatum model management
Hair styling: Nora Pavlak
Make up: Maja Talović
Sound design: Haris Saracević
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!