TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 29.8.2024.
Ako uređenje interijera radite amaterski, u tom slučaju će se vaše sezonsko uređenje zasnivati na očiglednim motivima sezone. Za ljeto ćete birati voće, za proljeće cvijeće, za zimu bijele dekoracije, a za jesen obično motive lišća ili bundeve.
No, na višem nivou uređenja interijera priprema doma za jesen najčešće ne uključuje očigledne motive. Umjesto toga, fokusirajte se na suptilne promjene (paleta boja, dekoracija, tekstura, materijali...) koje unose toplinu i udobnost, stvarajući prostor koji odražava duh sezone na sofisticiran način.
Promjena palete boja
Bez potrebe za direktnim jesenskim motivima, promjena boja u prostoru ima možda i najveći uticaj. Razmislite o toplim, zemljanim tonovima poput boje senfa, maslinasto zelene, zagasite bordo i tamno smeđe.
Naša preporuka je 'Sana' stolica u bordo boji. Elegantna i u potpunosti odrađena od punog drveta. Poleđina naslonjača je u potpunosti ručni rad. We are in love!
Možete je pogledati i u novootvorenom Home of Zanat showroomu u ulici Zelenih beretki kod Umjetničke galerije BiH.
Rasvjeta kao element atmosfere
Prigušena, topla rasvjeta može uveliko promijeniti atmosferu u prostoru. Zamijenite hladne sijalice onima s toplim, žućkastim svjetlom, a trebat će vam i lusteri prilagodljivi ovoj sezoni.
Neobičnog dizajna, različitih oblika i napravljeni od bakra i mesinga? Tražite takve? Pronašli smo ih u showroomu bh. brenda LisicaLisica.
Predlažemo da ih posjetite u ulici Gazi Husrev-begova 69 i odaberete svoj favorit. Možda da se pripremite da će odabir trajati neko vrijeme, s obzirom na različite modele koje imaju u ponudi.
Prirodni elementi i dekoracije
Umjesto klasičnih jesenskih dekoracija, poput bundeve i lišća u prostor možete unijeti prirodne elemente poput grančica. No, pravi potez pri uređenju interijera bit će odabir dekoracija koji imaju umjetničku referencu.
Znamo -Tica!
Tica je minimalistička dekoracija, koja savršeno prikazuje majstorstvo obrade drveta brenda Gazzda. Pored onih u nijansama drveta, sada su dostupne i vibrantna crvena, plava, zelena i off – white boja. Želimo ih sve.
Rezultat ovakvih promjena u interijeru je prostor koji je elegantno transformisan za hladnije dane, dok zadržava univerzalnu privlačnost.
* * *
Naslovna fotografija: @houseliftdesign
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!