TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.4.2017.
Ekskluzivni Beauty Blogger Event dm-a na temu „Mi istraživačice“ održan je sinoć u Beču. Prvi internacionalni susret blogerica iz brojnih evropskih zemalja, u organizaciji ove vodeće drogerijske kompanije, upriličen je u prelijepom prostoru palate Schoenburg. Posebno osmišljen ambijent za ovu priliku činio je zid prekriven svježim ružama gdje su se učesnice fotografirale, te specijalno uređeni s
Među njih 80 bile su i poznate bh. blogerice Erna Saljević, @divaisback i Selma Aganagić – Gabela, @simply.selma, koje su na poziv dm drogerie markt BiH sudjelovale na ovom susretu. Bio je to event koji se ne propušta, jer su po prvi put blogerice iz naše zemlje dobile priliku za druženje sa blogericama iz drugih evropskih zemalja. A naše istraživačice na eventu bavile su se otkrivanjem novih trendova i make up proizvoda.U razgovoru sa stručnjacima imale su priliku saznati najnovije make up savjete, ali i prve probati novu dm marku dekorativne kozmetike Trend it UP, koja na ljeto dolazi u dm prodavnice širom BiH.
„Za mene je ovo bilo odlično druženje, jedinstveno i prelijepo iskustvo. Imale smo priliku probati make up novitete koji će se uskoro naći na našem tržištu poput novog dm brenda Trend it UP koji me je definitivno ''kupio'' i već imam favorite među ruževima i olovkama za usne. Posebno je zanimljivo i to što ovo nije bio događaj koji promoviše samo beauty brendove, već generalno lifestyle, zdrave životne navike, od šminke koju nosite, stava prema sebi izvana i iznutra, do pogleda na život uopće. To je ono što dm u suštini i propagira'', sa oduševljenjem ističe Erna.
Selmi je ovo bila prva posjeta Beču i prezadovoljna je druženjem: “Organizacija je jednom riječju bila grandiozna! Toliko blogerica iz cijele Evrope na jednom mjestu je odlična stvar za naše povezivanje i razmjenu iskustava. Najviše me je dojmilo predstavljanje noviteta brenda alverde, koji je za mene broj jedan kada je prirodna kozmetika u pitanju. Jedva čekam i dolazak novog brenda Trend it UP na naše tržište kako bih sve isprobala i priredila recenzije za svoje pratitelje. Zahvaljujući dm-u ovaj događaj je učinio da u pravom smislu osjetim čari blogerskog posla.''
„Be a Voice. Not an Echo.“ poruka je Trend it UP dm beauty marke koja prati trendove u svijetu make up-a i trendy boje sezone. Namijenjena ženama koje žele same kreirati svoj stil, ne robujući beauty dikatatima, već vodeći računa da ljepota njihove individualnosti treba biti slobodno življena, što znači svakoga dana nešto novo i drugačije.
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!