Beyonce u spotu za pjesmu 'Spirit' nosi nakit bh. brenda Werkstatt
Tekst:Bonjour.ba
MODNI DODACIOvih dana, film 'Kralj lavova' tema je pisanja mnogih medija.
Sve je počelo s premijerama remakea kultnog Disney crtića u LA-u i Londonu prošli tjedan, a šlag na kraju cijele priče (barem za sada), spot je za pjesmu Spirit iz filma koju izvodi Beyonce.
Pjesma je dio i soundtracka filma, na kojem je radila zajedno s brojnim poznatim pjevačima. Kendrick Lamar, Pharrell, JAY-Z, WizKid, Childish Gambino..., samo su neka od imena s popisa.
„Ovaj soundtrack je ljubavno pismo Africi. Pobrinula sam se da pronađemo najbolje talente iz Afrike, kako bi ljudi čuli i za njih, a ne samo moju interpretaciju. Htjela sam da sve skupa izgleda autentično i donese ono najljepše od afričke glazbe.“ – komentirala je Beyonce.
Video za pjesmu 'Spirit' spaja scene iz filma i impresivne kadrove, a u cijelu priču bila je uključena i malena Blue Ivy. Tijekom snimanja spota, Beyonce je promijenila čak devet outfita, a u njenom modnom opusu našli su se komadi proizvedeni u Africi, poput zebrastog Tongoro odijela kojeg je nosila, ali i kreacije svjetski poznatih dizajnera poput ružičasto-crvene couture haljine u potpisu kuće Valentino.
">
Svaka od njenih kombinacija kroz boje, materijale i krojeve slavi prirodu, žensku siluetu i bogato afričko nasljeđe na poseban način. Posebice nas je razveselilo vidjeti da je plavu dugu toaletu upotpunila nakitom koji nosi Made in BiH etiketu.
Beyonce u plavoj haljini uz koju nosi Werkstatt narukvice
Riječ je o ručno izrađenim spiralnim Werkstatt narukvicama u boji zlata koje istovremeno ostavljaju utisak odvažnosti i urbanosti. Dio su njihove posljednje kolekcije nakita, a dizajn je djelomično prilagođen za samo snimanje spota.
Werkstatt narukvice
Dizajnerice nakita, Ajla Šarić i Lejla Nuhić, otkrile su nam da je glavni inicijator njihove suradnje s popularnom pjevačicom bio dizajner Boris Kargotić, koji stoji iza brenda Demode Couture. Beyonce je svoje simpatije prema Werkstatt nakitu pokazala i kroz odabir njihovih ovalnih naušnica za malenu Blue Ivy za odlazak na Wearable Art gala, a ne sumnjamo da će njihova suradnja dobiti još mnoštvo kreativnih obrisa.
Werkstatt nakit je na ovaj način dobio i sjajnu promociju koja će, sigurni smo, probuditi dodatnu znatiželju zaljubljenica u modu i potaknuti ih da se upoznaju s filozofijom samog brenda. Veselimo se tome.