Beyonce u spotu za pjesmu 'Spirit' nosi nakit bh. brenda Werkstatt

MODNI DODACI
17.7.2019.

Ovih dana, film 'Kralj lavova' tema je pisanja mnogih medija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve je počelo s premijerama remakea kultnog Disney crtića u LA-u i Londonu prošli tjedan, a šlag na kraju cijele priče (barem za sada), spot je za pjesmu Spirit iz filma koju izvodi Beyonce.
Pjesma je dio i soundtracka filma, na kojem je radila zajedno s brojnim poznatim pjevačima. Kendrick Lamar, Pharrell, JAY-Z, WizKid, Childish Gambino..., samo su neka od imena s popisa. 

Ovaj soundtrack je ljubavno pismo Africi. Pobrinula sam se da pronađemo najbolje talente iz Afrike, kako bi ljudi čuli i za njih, a ne samo moju interpretaciju. Htjela sam da sve skupa izgleda autentično i donese ono najljepše od afričke glazbe.“ – komentirala je Beyonce

Video za pjesmu 'Spirit' spaja scene iz filma i impresivne kadrove, a u cijelu priču bila je uključena i malena Blue Ivy. Tijekom snimanja spota, Beyonce je promijenila čak devet outfita, a u njenom modnom opusu našli su se komadi proizvedeni u Africi, poput zebrastog Tongoro odijela kojeg je nosila, ali i kreacije svjetski poznatih dizajnera poput ružičasto-crvene couture haljine u potpisu kuće Valentino.

">

Svaka od njenih kombinacija kroz boje, materijale i krojeve slavi prirodu, žensku siluetu i bogato afričko nasljeđe na poseban način. Posebice nas je razveselilo vidjeti da je plavu dugu toaletu upotpunila nakitom koji nosi Made in BiH etiketu. 

Beyonce u plavoj haljini uz koju nosi Werkstatt narukvice

Riječ je o ručno izrađenim spiralnim Werkstatt narukvicama u boji zlata koje istovremeno ostavljaju utisak odvažnosti i urbanosti. Dio su njihove posljednje kolekcije nakita, a dizajn je djelomično prilagođen za samo snimanje spota.

Werkstatt narukvice

Dizajnerice nakita, Ajla Šarić i Lejla Nuhić, otkrile su nam da je glavni inicijator njihove suradnje s popularnom pjevačicom bio dizajner Boris Kargotić, koji stoji iza brenda Demode Couture. Beyonce je svoje simpatije prema Werkstatt nakitu pokazala i kroz odabir njihovih ovalnih naušnica za malenu Blue Ivy za odlazak na Wearable Art gala, a ne sumnjamo da će njihova suradnja dobiti još mnoštvo kreativnih obrisa.

Werkstatt nakit je na ovaj način dobio i sjajnu promociju koja će, sigurni smo, probuditi dodatnu znatiželju zaljubljenica u modu i potaknuti ih da se upoznaju s filozofijom samog brenda. Veselimo se tome.


 

MODNI DODACI , 17.7.2019.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike

Tekst by:

BONJOUR.ba

Podijeli:

Posljednje objavljeno