TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.12.2024.
Modni dodaci poput kvalitetnih torbi postaju nezaobilazan dio svakodnevnog stila. Torba koju svako treba imati je više od praktičnog dodatka – ona priča priču o stilu i autentičnosti. Među bh. brendovima koji se ističu svojom posvećenošću kvalitetu i jedinstvenom dizajnu, Berberović zauzima posebno mjesto.
Berberović brend torbi obilježava deset godina uspješnog rada kroz transformaciju brenda koja uključuje modernizovani logotip i novu vizualnu estetiku.

Inspirisan bosanskohercegovačkom likovnom tradicijom, novi vizuelni identitet i logotip nose duboku simboliku. Logo, zasnovan na konceptu ženskog principa (yin), simbolizira cikličnost, pokret i fluidnost, dok svojim minimalističkim i geometrijskim izgledom povezuje korijene s modernom estetikom. Ključni dio transformacije je i nova web stranica koja omogućava jednostavnu i pristupačnu kupovinu za fashionistice širom svijeta.

Na pitanje zašto su se odlučile na ovaj korak, dizajnerice kažu: „Nakon deset godina uspješnog rada, odlučile smo da je vrijeme za novi korak i početak nove ere u razvoju brenda Berberović. Ova transformacija obuhvata rebranding, uključujući potpuno novi vizualni identitet, modernizovani logotip i redizajnirani web-sajt. Novi vizualni elementi, uključujući logotip, inspirisani su bogatim kulturnim naslijeđem Bosne i Hercegovine, koje je naša nepresušna inspiracija.“
S novom kolekcijom i redizajnom brenda, Berberović ostaje posvećen svojim korijenima, ali s jasnim pogledom na budućnost koja obećava još više inovacija, prepoznatljivog dizajna i kvaliteta.

Šta donosi nova kolekcija: "Contemporary Heritage"?
Uz vizualnu transformaciju, predstavljena je i kolekcija „Contemporary Heritage“ koja donosi 8 potpuno novih modela torbi, zajedno s najprodavanijim komadima i pratećim kožnim aksesoarima. Fokus je na sofisticiranosti, funkcionalnosti i bezvremenskom dizajnu koji je postao sinonim za Berberović.
Odabir Zemaljskog muzeja kao lokacije za kampanju nije slučajan. Ova institucija, koja čuva neprocjenjive artefakte bosanskohercegovačke historije, savršeno utjelovljuje filozofiju brenda.

Bijele torbe: Simbol minimalističke elegancije
Bijele torbe iz nove kolekcije su savršen spoj minimalističkog dizajna i funkcionalnosti. Njihove čiste linije i sofisticirani zlatni detalji čine ih idealnim dodatkom kako za dnevne, tako i za večernje kombinacije. Model s polumjesec oblikom donosi dašak ležernosti, dok strukturirani model The Cube s dekorativnim logo detaljem odiše elegantnom formalnošću. Izrađene su od visokokvalitetne kože i sigurno su modeli koje ćete iskoristiti.


Burgundy: Boja luksuza i bezvremenske elegancije
Brend Berberović vješto prati najnovije trendove, birajući burgundy nijansu koja dominira sezonskim paletama i unosi dašak sofisticiranosti u svaku kombinaciju. Prvi model The Tote Burgundy Limited impresionira klasičnim pravougaonim oblikom, obogaćenim upečatljivim zlatnim detaljima koji ga čine savršenim izborom za poslovne prilike, ali i večernje izlaske.


Drugi model poput modela u bijeloj boji izrađen od visokokvalitetne kože, ima polumjesec oblik i upečatljiv zlatni logo koji unose dozu odvažnosti. Svojom kratkom ručkom savršen je za elegantne prilike, dok se jednostavno uklapa s raznovrsnim outfitima. Oba modela u burgundy nijansi lako se usklađuju s neutralnim tonovima poput sive, crne i bež, ali vibrantnije boje dodaju odvažan karakter svakom izgledu.


Taupe i mint modeli: Pastelni san
Modeli torbe izrađeni u sofisticiranoj taupe nijansi donose dašak bezvremenske elegancije u svaki outfit, čineći ih univerzalnim dodatkom za svaku priliku. Dok bucket torba s luksuznim zlatnim lancem nudi suptilan glamur uz naglašenu praktičnost, drugi model u ovoj nijansi strukturalne forme i čistih linija, odiše klasičnom elegancijom.

Sa pažljivo osmišljenim detaljima poput novog loga i prostranim unutrašnjim prostorom, ova torba je idealna za poslovne prilike i sofisticirane dnevne kombinacije. Nude paleta ovih torbi dodatno naglašava njihovu prilagodljivost, dopuštajući da se lako uklope uz monohromatske outfite ili da dodaju suptilan kontrast u šarenijim kombinacijama.

Bucket torbe su postale modni imperativ ponovo. Međutim, konkretno ovaj model ima nekoliko detalja koji je čine posebnom i izdvajaju od ostalih modela, a to je prvenstveno boja. Neodoljiva nijansa koja unosi dozu ženstvenosti i romantike u svaki outfit. Kontrast između boje torbe i zlatnih detalja je vrlo efektan i čini torbu još privlačnijom. Odlično će se uklopiti uz ležerne kombinacije s jeans hlačama i basic majicom, ali će biti jednako efektna i uz elegantnije odjevne kombinacije, poput odijela ili haljine.

Model torbe koji je pravo osvježenje u svijetu modnih dodataka dolazi u nježnoj, praškastoj pink nijansi koja djeluje vrlo sofisticirano i ženstveno. Njen neobičan oblik koji podsjeća na polumjesec, kao i kod drugih modela ovog oblika, daje joj moderan i dinamičan izgled.

Dašak svježine i razigranost daje The Cube Sage Limited model sa suptilnim pastelnim sage tonom koji je zapravo zemljana nijansa koja djeluje umirujuće i prirodno. Budući da je to nijansa koja se nalazi između sive i zelene boje, kompaktna je u mnogim kombinacijama, a opet dovoljno praktična, idealna je za sve koji žele modni dodatak koji privlači pažnju.


Misteriozna i sofisticirana crna!
Elegantna i svestrana The 70's Bag Black Limited torba u obliku polukruga savršen je spoj klasike i modernog. Izrađena od kvalitetne crne kože, odiše sofisticiranošću i luksuzom, kao i svaki model do sada. Zlatni detalji su i kod ovih modela prisutni za taj poseban dašak glamura i čine je neodoljivim modnim dodatkom.


Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje.
Ekskluzivna promocije Berberović brenda u Milanu
Dio promocije nove ere brenda odigrao se i na prestižnoj modnoj platformi Emerging Talents Milano, u Palazzo Bocconi. Ovaj događaj dodatno je potvrdio status Berberovića kao brenda, a u nastavku donosimo i fotografije koje su zabilježili.














https://www.youtube.com/watch?v=7T2PhXP3AZs
* * *
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Bonjour.ba
Inspirisan kafom, Armin Osmančević, autor modnog brenda AROS, svjetski dizajner sa adresom u Sarajevu, kreirao je novu kolekciju za sezonu jesen/zima 2025.
Nakon što je prije nekoliko mjeseci modu Milana doveo u bh. prijestolnicu, sada je kroz topli napitak uspio povezati dvije kulture bosansku i italijansku.
Miris i teksturu kafe pretočio je u materijale i krojeve, a italijansku estetiku i bosansku kulturu ispijanja kafe pretočio je u modnu priču za muškarce koja će početkom decembra biti prezentirana javnosti.
‘’Iskreno vjerujem da sve najljepše uspomene i najzanimljivije priče nastaju uz kafu. U našem podneblju, kultura kafe nosi bezbroj značenja od laganog jutarnjeg razgovora do ozbiljnog poslovnog trenutka.
Za mene, kafa je stil života: inspiracija, odmor, mali luksuz u toku dana. Najbolja je, uvijek, u društvu onih najbližih. Italijanska tradicija kafe je takođe dio svakodnevnog života, a karakterišu je rituali kao što je ispijanje kafe stojeći za šankom, za razliku od nas koji volimo ćejfiti kafu.
Počeo sam piti kafu sa devet godina, jer bi moja majka, inače šnajderica znala napraviti kafu meni i njoj, da oćejfimo prije nego što ona počne raditi, tako da je meni kafa sastavni dio izrade garderobe, i za nju me uvijek veže toplina, kreativnost i pozitivna energija.'' kaže Armin Osmančević.
Ćejf, razgovori, odabir materijala i boja
‘’Kafu pijem ujutro sam ili sa prijateljima, u Štrosmajerovoj ulici preko puta ateljea AROS, kombinirajući iskustvo Italije sa našim osjećajem ćejfa, druženja i razgovora koji je unikatan u svijetu, obično uz superiore espresso ili mali macchiato.
Poslijepodne pijem kafu sa mojim timom, često napolju ispred ateljea uz duge razgovore na temu života, uzora, moralnih vrijednosti i tih malih užitaka ispijanja kafe i svega što uz nju dolazi. Tako je i nastala ova kolekcija. Crna, krem, smeđa, bež, sve su to različite boje kafe pretočene direktno iz najljepših trenutaka koje sam osjetio u Sarajevu poslednjih mjeseci, sa fokusom na najbolje materijale, prelijep dizajn i vječnu eleganciju.'' kaže Osmančević.
Pri izradi svake kolekcije Osmančević posebnu pažnju poklanja odabiru materijala, jer, svaki od njih priča priču za sebe, posebno u smislu nosivosti i trajnosti. Jer, njegovi modeli nastaju po mjeri, a materijali pružaju kvalitet zbog čega traju vječno.
‘’Dok sam radio na kolekciji za jesen/zimu 2025, vraćao sam se temeljnim pitanjima: ko su naši istinski uzori, koje vrijednosti nosimo, i kako odjeća može biti smisleni dio života u vremenu koje prolazi nevjerovatnom brzinom?
U središtu mog rada stoji odgovornost briga o kvaliteti materijala, transparentnosti i održivosti svakog koraka lanca nabave i proizvodnje, kako bismo zaštitili i sačuvali svijet za generacije koje dolaze. Sarađujemo s više od četrdeset italijanskih kuća specijaliziranih za prirodna vlakna.
Loro Piana, Carnet Ferla, Drapers, Zegna Baruffa, Rogna, Ariston Napoli su neki brendovi koje sam koristio u ovoj kolekciji. Fokus je uvijek na dugotrajnosti, nikada na prolaznim trendovima. Odjeća treba biti modularna, slojevita i trajati decenijama.
Materijali su pažljivo birani: kašmir lagan poput pera, alpaka meka poput putera, ekstra-fina merino vuna izuzetne čvrstoće, organski pamuk i lyocell izrađen od eukaliptusa. Sve opipljivo, senzualno i stvoreno da traje. Bez viškova, bez ukrasa koji odvlače pažnju, samo čista namjera, funkcija i tiha elegancija.'’ objašnjava Osmančević. 
Sklad boja s mjerom i dugovječnost
Svaka nova AROS sezona nastavlja se na prethodnu, gotovo neprimjetno, kao prirodan tok. Sako iz kolekcije proljeće/ljeto 2025 nosi se uz hlače jesen/zima 2025 istinska održivost, ne kao slogan, već kao princip.
Bez vidljivih logotipa. Bez prolaznih trendova. Samo čiste linije, besprijekorna konstrukcija i materijali koji govore sami za sebe.
‘’Ne zanima me moda, već trag koji ostaje. Sklad boja postavljen s mjerom, izrada bez ijednog pretjeranog detalja; garderoba koja šapuće umjesto da traži pažnju. Odjevni predmeti koji traže blizinu, a ne publiku.
Moj cilj nadilazi stabilnost poslovanja želim da naš rad doprinese široj zajednici, da potakne ljepšu, odgovorniju svakodnevicu. Muški stil je tek u svojoj ranoj fazi i ja sam tek na početku. Sve što zaista želim reći, reći ću kroz kolekcije koje dolaze.'' pojašnjava Osmančević. 
Ove sedmice AROS predstavlja prvi dio kolekcije kao posvetu ritualu jutarnje kafe u Štrosmajerovoj ulici, malom urbanom trenutku koji, u ovom gradu, ima poseban mir.
Kompletna kolekcija jesen/zima 2025 stiže početkom decembra, obogaćena pažljivo izabranim saradnjama sa globalnim brendovima iz različitih industrija.
‘’Za nas, odjeća po mjeri znači da se dizajn prilagođava čovjeku ne obrnuto. U vremenu ubrzanih odluka, biramo sporiji ritam: slušamo potrebe klijenata, pravimo garderobu koja traje.
Pored sezonske AROS kolekcije, nudimo i AROS LUX uslugu potpuno personalizirane izrade, oblikovane oko individualnog stila, želja i mjere. Nakon nedavne posjete klijentima u Štutgartu, AROS LUX idućih sedmica selimo u Varšavu i Dubai. Namijenjena odabranoj klijenteli, ova usluga pruža pristup materijalima, detaljima i krojevima koji se rijetko nalaze drugdje.
Proces traje 4 do 6 sedmica. Mjera, odabir tkanine, dugmadi i postave, razgovor o stilu svaki korak bilježi se precizno prije nego što se sve pošalje u našu italijansku fabriku. Po završetku izrade, ponovo se susrećemo s klijentom radi finalnog pregleda.
Sve preference čuvamo u sigurnom digitalnom profilu, stvarajući savršenu sintezu klasičnog zanata i savremene tehnologije, potpuno unikatnu u našoj regiji.'' naglašava Osmančević.
AROS piše globalnu priču iz Sarajeva
Prije Sarajeva ispisao je impresivnu karijeru, sarađivao je sa mnogim poznatim brendovima poput H&M, Adidas, Stella McCartney. Ali, povratak u domovinu za Armina je značio povratak sebi.
‘’Sve što sam naučio u svijetu želio sam ponuditi upravo odavde, sa mjesta koje više nema šta dokazivati nikome. Sarajevo me je dočekalo kao majka dijete. Posebnu zahvalnost dugujem svojim komšijama, bez čije podrške ovaj početak ne bi bio ovako kvalitetan.
U samo tri mjeseca ugostili smo klijente iz više od petnaest zemalja od Amerike i Luksemburga do Australije i Japana. AROS piše globalnu priču, naš stil je već prepoznatljiv, a najveću zaslugu imaju moje kolege Jasmin i Nedžad.
Njihova toplina prema svakom prolazniku, istančan lični stil i iskreni osmijeh čine AROS vidljivim na način koji se ne može isplanirati. To je ljepota koja dolazi iznutra, a govori glasnije od odjeće. Ovo je budućnost Sarajeva. Budućnost BiH i šire regije.
Mi smo ovdje da joj damo svoj doprinos strpljivo, posvećeno i s vjerom u ono što gradimo. Dobrodošli da gradimo zajedno.'' poručuje Osmančević.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!