TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 3.4.2024.
U srcu čarobnog talijanskog grada na vodi, u predivnoj Veneciji, dogodio se trenutak čiste inspiracije.
Predivna modna saga u kojoj su se ispreplele tradicija i modernost obuhvatila je čaroliju brenda Belma Tvico. Modni editorijal sniman u gradu koji tone izronio je priču koja slavi jedinstveni duh odvažne i jake žene za koju Belma Tvico - Stambol, kreativna direktorica istoimenog brenda, stvara unikatne kolekcije već duže od dvije decenije.
Na mističnim venecijanskim ulicama i mostovima, kreacije jednog od najuspješnijih bh. modnih brendova oživjele su poput snova. Svaka kreacija služi kao više od komada odjeće – to je priča o bezvremenskoj eleganciji, modi kao umjetnosti te jedinstvenom jeziku mode koja pripovijeda vrijednosti ovog brenda.
Nježne tkanine grle ženstvenu siluetu stvarajući melodiju kroz svaki pokret, dok muza ovog bh. modnog brenda Hilda Halilović korača kamenim ulicama koje svjedoče vjekovnoj priči. U gradu Tintoretta, Vivaldija i Kazanove, isprepliću se ljubav prema umjetnosti, historiji i čovjeku.
Koloritne, strukturirane, detaljno osmišljene kreacije stapaju se sa vodom, maglovitim nebom i svjetlucavim kanalima, kao da su i same postale dijelom ovog šarmantnog grada.
Nijanse boja odjekuju atmosferom grada, od duboke kraljevsko plave i crne do pastelno roze i ljubičaste boje. Ovaj jedinstveni modni editorijal prenosi esenciju Venecije – njezin nevjerovatan spoj stvarnosti i mašte u kojem svakodnevni trenuci postaju magični.
Belma Tvico je uspjela uhvatiti duh ovog grada i pretočiti ga u čistu poeziju – narativ ljubavi.
Ovaj modni editorijal služi kao još jedan vrijedan podsjetnik da je moda mnogo više od odjeće – ona služi kao vezivo koji nas spaja sa čarima svijeta oko nas.
Pogledajte još fotografija kolekcije dizajnerice Belme Tvico
* * *
Foto: Eldar Nurković - E2 Studio
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!