TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 3.4.2024.
U srcu čarobnog talijanskog grada na vodi, u predivnoj Veneciji, dogodio se trenutak čiste inspiracije.
Predivna modna saga u kojoj su se ispreplele tradicija i modernost obuhvatila je čaroliju brenda Belma Tvico. Modni editorijal sniman u gradu koji tone izronio je priču koja slavi jedinstveni duh odvažne i jake žene za koju Belma Tvico - Stambol, kreativna direktorica istoimenog brenda, stvara unikatne kolekcije već duže od dvije decenije.



Na mističnim venecijanskim ulicama i mostovima, kreacije jednog od najuspješnijih bh. modnih brendova oživjele su poput snova. Svaka kreacija služi kao više od komada odjeće – to je priča o bezvremenskoj eleganciji, modi kao umjetnosti te jedinstvenom jeziku mode koja pripovijeda vrijednosti ovog brenda.
Nježne tkanine grle ženstvenu siluetu stvarajući melodiju kroz svaki pokret, dok muza ovog bh. modnog brenda Hilda Halilović korača kamenim ulicama koje svjedoče vjekovnoj priči. U gradu Tintoretta, Vivaldija i Kazanove, isprepliću se ljubav prema umjetnosti, historiji i čovjeku.


Koloritne, strukturirane, detaljno osmišljene kreacije stapaju se sa vodom, maglovitim nebom i svjetlucavim kanalima, kao da su i same postale dijelom ovog šarmantnog grada.
Nijanse boja odjekuju atmosferom grada, od duboke kraljevsko plave i crne do pastelno roze i ljubičaste boje. Ovaj jedinstveni modni editorijal prenosi esenciju Venecije – njezin nevjerovatan spoj stvarnosti i mašte u kojem svakodnevni trenuci postaju magični.


Belma Tvico je uspjela uhvatiti duh ovog grada i pretočiti ga u čistu poeziju – narativ ljubavi.
Ovaj modni editorijal služi kao još jedan vrijedan podsjetnik da je moda mnogo više od odjeće – ona služi kao vezivo koji nas spaja sa čarima svijeta oko nas.
Pogledajte još fotografija kolekcije dizajnerice Belme Tvico








* * *
Foto: Eldar Nurković - E2 Studio
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!