TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.


Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama. 

 



Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan. 

Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice


Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože). 
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.

 

Važnost brige o djeci 

Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov. 

On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije. 

 




Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov. 

Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. 

Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. 

 




Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost. 
Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova. 


Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega. 

 




Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje. 

 „Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.  
 

* * * 
Foto: Becutan PR


Bonjour

Luksuzni online beauty kutak zbog kojeg se svi pitaju gdje ste bili

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Luksuzni online beauty kutak zbog kojeg se svi pitaju gdje ste bili Luksuzni online beauty kutak zbog kojeg se svi pitaju gdje ste bili

Kada su obaveze stisnute sa svih strana, a lice nam govori da je vrijeme da stanemo i posvetimo mu pažnju, želimo proizvode koji donose rezultate ali i ulijevaju povjerenje. Upravo tu nastupa korejski brend koji se sve češće pojavljuje na feedovima Mirze Mustafagića, regionalnih influenserica i globalnih zvijezda poput Kylie Jenner i Hailey Bieber

Riječ je o pravim skincare herojima: kremama, serumima i maskama koje ostaju kad se kamere ugase, a koži treba stvarna njega. Dermatološki testirani, klinički potvrđeni, a sada i dostupni kod nas, zahvaljujući ulistanju u dm i online ponudi Beauty Garden.


bonjour_ba_medicube_02

Foto: @kyliejenner


Korejska rutina za stvarni život

Zaboravite na 10 koraka i složene režime. Današnja žena zna što želi i zna da je svaka minuta dragocjena. Medicube donosi rješenja koja poštuju vašu rutinu, ali i znaju odgovoriti na potrebe kože u različitim fazama života. Bez nerealnih obećanja samo klinički dokazana učinkovitost, pročišćene formule i ciljani rezultati.

Od prve bore do umorne kože bez sjaja, Medicube ima linije koje odgovaraju na izazove koje mnoge od nas dijele posebno u periodu kada koža traži više njege, ali mi imamo sve manje vremena.

 

 

4 proizvoda koji mijenjaju igru (i police naše kupaonice)

 

Deep Vita C Capsule Cream: Za lice koje zrači i kad vi nemate vremena

Vitamin C znamo svi ali ova kapsulirana formula radi i kad vi spavate. Zahvaljujući stabiliziranoj formi vitamina C i dodatku niacinamida, krema posvjetljuje ten, smanjuje mrlje i potiče elastičnost. Ako vam treba multitasker za jutarnju i večernju rutinu ovo je to.

 




Collagen Jelly Cream: Hidratacija i punoća kože u samo par poteza

Lagane, ali bogate teksture, ova "jelly" krema hrani kožu kolagenom i peptidima bez težine. Ako ste primijetili gubitak tonusa ili sitne bore, ovaj proizvod djeluje poput "čepa" koji vraća punoću i svježinu.

 


 

 

Collagen Night Wrapping Mask: Noćna njega koja radi dok vi spavate

Maska koja se ne skida? Da, molimo! Ova noćna maska stvara zaštitni sloj preko kože, zaključava hidrataciju i intenzivno njeguje lice dok vi sanjate. Savršena za sve nas koje navečer tražimo rješenja bez puno komplikacija.
 
 

 

One Day Exosome Shot Pore Ampoule: Nova era njege pora i teksture kože

Eksosomi možda zvuče kao znanstvena fantastika, ali u stvarnosti donose vidljive promjene u teksturi kože. Ovaj koncentrirani serum koristi naprednu tehnologiju kako bi suzio pore, umirio crvenilo i obnovio kožnu barijeru u samo jednom danu.
 
 

 

Dermatološki testirano, globalnim zvijezdama omiljeno

Zahvaljujući viralnosti na Instagramu i TikToku, Medicube su mnoge od nas već uočile kod influenserica iz regije – ali sada ga možete testirati i na vlastitoj koži. 

Brend se oslanja na klinička ispitivanja, dermatološki je testiran i pogodan i za osjetljivu kožu, što ga čini ozbiljnim saveznikom u dugoročnoj njezi.

 


 

Medicube proizvodi od sada su dostupni u Beauty Garden-u ali i u odabranim dm prodavnicama širom BiH što znači da svoj sljedeći skincare favorit možete pronaći doslovno usput.

Foto: @kimyazdani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!