TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.


Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama. 

 



Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan. 

Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice


Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože). 
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.

 

Važnost brige o djeci 

Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov. 

On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije. 

 




Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov. 

Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. 

Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. 

 




Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost. 
Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova. 


Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega. 

 




Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje. 

 „Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.  
 

* * * 
Foto: Becutan PR


Bonjour

Provjerili smo: 4 stvari koje žene u Sarajevu uvijek imaju u torbi ljeti.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Provjerili smo: 4 stvari koje žene u Sarajevu uvijek imaju u torbi ljeti. Provjerili smo: 4 stvari koje žene u Sarajevu uvijek imaju u torbi ljeti.

Nije važno je li juli ili januar, subota u julu ili ponedjeljak u martu... žene koje su uvijek korak ispred kada je riječ o njezi kože i beauty rutinama, imaju svoje male navike koje ne preskaču.

U Sarajevu posebno, gdje smo na ulici na suncu, pod svjetlima ekrana, u sauni gradskog asfalta, ali isto tako i zimi, kad sunce zna zavarati. Ipak, ljeti ta potreba postaje još glasnija jer sve se vrti oko jednog pitanja: kako sačuvati osjećaj lakoće, a opet biti zaštićeni?

 

 

Zato nije slučajno da se već godinama u razgovorima o gradskim beauty rutinama kod nas uvijek provuče isto ime Afrodita Professional SPF proizvodi. Diskretno, bez velike pompe, ali tu su.

Ako zavirite u torbu žene koja ljeto provodi u Sarajevu, bez obzira na to ide li na Baščaršiju, do grada ili na Vrelo Bosne, gotovo uvijek ćete pronaći tri jednostavne stvari:

  • Lepeza

  • Naočale sa UV zaštitom

  • Termosica s vodom
     

afrodita_sarajevo_5_bonjour_ba
Foto: @elvinn.lk

 

Ali postoji još jedan neseser unutar torbe onaj u kojem su beauty essentials koji su postali dio ljetne uniforme žena koje znaju šta rade. 

Da vam ne ostavimo prostor za nagađanje, otkrivamo vam tačno šta se u njemu nalazi.
 

afrodita_sarajevo_6_bonjour_ba
 

Beauty essentials koje ne vidite na prvi pogled

 

Shake fluid SPF 50 Afrodita Professional

Ovo je onaj fluid koji smo prvi put vidjele kod kolegice u uredu, kad je na pauzi za kafu izvukla bočicu i lagano ga nanijela preko make-upa, bez ogledala. Tek tad smo primijetile da joj lice izgleda svježe i bez masnog sjaja i da nije riječ o običnom puderu. Ultralagana oil-free formula koja ne ostavlja bijele tragove, idealna kao podloga, ali i za male popravke tokom dana. 
 

afrodita_2_bonjour_ba

Kupi ovdje

 

MULTIACTIVE SPF 30 Zaštitni fluid s peptidima

Znate onu prijateljicu koja uvijek ima besprijekoran ten i to čak i kad dođe direktno sa šetnje po Vilsonovom? Baš ona nam je otkrila da koristi ovaj fluid za dodatnu hidrataciju i zaštitu, svaki dan bez osjećaja težine, bez onog ljepljivog sloja koji ponekad zna pokvariti stvar.
 

afrodita_4_bonjour_ba

Kupi ovdje


MULTIACTIVE Lifting krema SPF 50 
 

Ovu kremu smo, iskreno, prvo kupile mami po preporuci dermatologa. Anti-age zaštita, visoki faktor, sve ono što često zanemarimo dok ne počnemo ozbiljnije razmišljati o njezi. A sad? Sad je ta krema stalno u njenoj torbi. Bilo da ide u prodavnicu, kafu s prijateljicama ili vozi do grada, uvijek je uz nju.
 

afrodita_3_bonjour_ba

Kupi ovdje

 

MULTIACTIVE BB krema SPF 20

Za ovu smo prvi put čule dok smo se vozile u trolejbusu, kad je djevojka pored nas, u onom brzinskom jutarnjem ritualu, izvukla mini ogledalce i bez žurbe prešla BB kremom preko lica. Nije bilo teške šminke, ali ten joj je bio savršeno ujednačen i svjež. Lagana nijansa, zaštita od sunca i ekrana, a bez puno filozofije. Idealna za dane kad nemate vremena za full make-up, ali želite izgledati sređeno.
 

afrodita_1_bonjour_ba

Kupi ovdje


 I da, možda ste neke od ovih proizvoda već primijetile kod prijateljica, kolegica ili slučajnih prolaznica. Pravi trenutak da ih dodate i u svoj neseser je upravo sada. 

Tokom cijelog jula Afrodita SPF proizvodi dostupni su sa -20% popusta u webshopu.

Foto: @tamara


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!