TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.


Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama. 

 



Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan. 

Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice


Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože). 
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.

 

Važnost brige o djeci 

Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov. 

On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije. 

 




Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov. 

Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. 

Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. 

 




Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost. 
Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova. 


Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega. 

 




Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje. 

 „Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.  
 

* * * 
Foto: Becutan PR


Bonjour

Movember bez odgađanja: prof. dr. sc. Bajramović o signalima koje muškarci ignorišu

TEKST: Bonjour.ba

Movember bez odgađanja: prof. dr. sc. Bajramović o signalima koje muškarci ignorišu Movember bez odgađanja: prof. dr. sc. Bajramović o signalima koje muškarci ignorišu

Postoji jedna stvar o muškom zdravlju koju svi znamo, ali rijetko izgovaramo naglas: muškarci često čekaju predugo na pregled. Čekaju da bol prođe sama od sebe, da umor “nije ništa”, da se neugodan simptom ne ponovi, da stres popusti… i tako mjesecima, pa i godinama.

Upravo u tom čekanju najčešće propuste prve signale koje tijelo šalje kao upozorenje.

U Movembru, mjesecu koji snažno podcrtava važnost preventivnih pregleda, prepoznali smo da se dvije misije prirodno susreću: misija kompanije dm drogerie markt da iz godine u godinu govori o zdravlju i misija stručnjaka poput prof. dr. sc. Senada Bajramovića da podigne svijest o ranoj dijagnostici pa smo ih odlučili spojiti u jedan Bonjour.expert razgovor.
 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog15-bonjour-ba

Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba portala i prof. dr. sc. Senad Bajramović 
 

Kako bismo ponudili nešto mnogo važnije od teorije, jasne, stručne i praktične smjernice koje mogu promijeniti tok zdravlja svakog muškarca, prof. dr. sc. Senad Bajramović podijelio je ključne signale koji se ne smiju ignorisati, preporuke o pravom trenutku za pregled prostate i principe preventive koji svakom muškarcu mogu postati trajna navika.
 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog1-bonjour-ba

Senad Bajramović, prof. dr. sc. 


Koliko muškarci poznaju svoje tijelo?


Mnogo muškaraca vjeruje da poznaje svoje tijelo, ali praksa kaže suprotno. Urologija svakodnevno pokazuje da najveći izazovi nastaju ne zbog bolesti, nego zbog toga što se prvi signali propuste ili pogrešno tumače. 

Evo kako to vidi prof. dr. sc. Senad Bajramović: “Najveći problem je što muškarci o svom tijelu i svojim simptomima nauče onda kada se bolest već razvije. Smatram da je edukacija i razumijevanje funkcionisanja vlastitog tijela osnov prevencije bolesti.”


Signali koji nikad ne smiju proći nezapaženo


Dok neke promjene zvuče bezazleno, upravo one najtiše znaju biti najvažnije. To mogu biti promjene u mokrenju, bolovi, novi simptomi koje mnogi smatraju normalnim za godine ili bilo šta što se ponavlja. 

Zamolili smo ga da izdvoji jedan znak koji muškarac nikad, ni pod kojim okolnostima, ne bi trebao ignorisati: "Prvobitno, svi smatraju da se radi o aktu mokrenja. Međutim, naše tijelo nam šalje neke suptilnije znakove. To može biti umor, pad libida, gubitak mišićne snage, slabljenje koncentracije, zatim slabljenje jutarnjih erekcija ili nemogućnost održavanja erekcija. Sve su to znakovi za koje trebamo da se zapitamo da li se radi o poremećajima u muškom zdravlju.”
 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog3-bonjour-ba


Mala promjena koja danas štiti zdravlje sutra


Urologija se već dugo oslanja na principe preventive, a jedna mala, ali ključna navika može napraviti ogromnu razliku u godinama koje dolaze, posebno kada govorimo o zdravlju prostate. 

On objašnjava: “Smatram da je to regulacija metaboličkog sindroma koja uključuje metabolizam šećera, metabolizam hormona i metabolizam masti.”

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog-gif3


Zašto muškarci više vjeruju Google pretrazi ili AI-u nego doktoru?


I dalje postoji ogroman jaz između onog što muškarci osjećaju i onog što izgovore na pregledu. Umjesto da pitaju direktno, istražuju i na internetu, pretpostavljaju ili čekaju da prođe. "Ne mogu zabraniti pacijentima da istražuju internet i da se informišu. Smatram da je potrebno da se informišu, a da na kraju potraže savjet od ljekara, odnosno stručnog lica.” - naglasio je. 
 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog16-bonjour-ba


Šta nauka kaže za suplemente?


Jedna od najčešćih zabluda je da su suplementi rezervisani samo za sportiste. Prof. dr. sc. Senad Bajramović pojašnjava da je istina mnogo šira:

"Suplementi nisu samo za sportiste. Određene amino kiseline, vitamini, mikronutrijenti učestvuju u metabolizmu hormona, masti, šećera i nitričnog oksida i pomažu muškarcima koji žive ubrzano, rade stresne poslove, zatim nemaju dovoljan ritam sna ili nemaju adekvatnu ishranu.

Od ovih suplementa posebno bih istaknuo esencijalne aminokiseline L-arginin i L-citrulin, koji pomažu metabolizmu nitričnog oksida.
Zatim mikronutrijente: Mivolis magnezij, Mivolis cink i selen (Mivolis vitamin C + D3 + selen sa produženim djelovanjem), koji učestvuju u metabolizmu prvenstveno hormona, te kombinaciju esencijalnih masnih kiselina Mivolis Omega-3 i omega-6.
 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog-gif2
 

Također bih izdvojio i sokove, posebno od jabuke (dmBio sok od jabuke i manga), cvekle (dmBio sok od cvekle), aronije (dmBio sok od aronije) i narandže (dmBio sok od narandže).”

 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog10-bonjour-ba

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog12-bonjour-ba


Zašto pregled prostate ne smije čekati?


Ovo je tema od koje većina muškaraca bježi i upravo zato je najvažnija. 

Pojašnjava da muškarci bez porodičnog rizika prvi pregled trebaju uraditi oko 50. godine, dok oni koji imaju rizik (karcinom prostate u porodici) trebaju doći ranije, između 40. i 45. godine. Posebno ističe i situacije kada je u porodici bilo karcinoma dojke jer određene mutacije mogu biti povezane s agresivnijim oblicima karcinoma prostate.

Naglašava dodatno da… “karcinom prostate nije individualna odgovornost, nego je dio partnerskog odnosa.”

 

muskarci-zdravlje-pregled-movember-senad-bajramovic-urolog2-bonjour-ba


Ritam brige kroz godinu: Movember kao početak, ne kraj


Prevencija nije sezonska. To je ritam koji traje cijele godine i ne oduzima mnogo vremena.

Kako kaže prof. dr. sc. Senad Bajramović, Movember je samo podsjetnik, dok briga o muškom zdravlju treba trajati tokom cijele godine.

Prepoznavanje signala, iskren razgovor na pregledu, pregled prostate u pravo vrijeme i mala rutina podrške grade osnovu muškog zdravlja. Kako bi se o tim temama govorilo češće, glasnije i jednostavnije, važnu ulogu ima dm koji priču o muškom zdravlju dosljedno podržava godinama.

Movembar je odličan početak, ali stvarna snaga leži u prevenciji koja traje cijelu godinu. Prvo, najvažniji korak je onaj koji se ne odgađa.
 

Ovo su proizvodi iz dm trgovine koje prof. dr. sc. Bajramović preporučuje:

 

mivolis-omega3-bonjour

Kupi ovdje


mivolis-vitaminc-selen-d3-bonjour-ba

Kupi ovdje


 mivolis-magnezij-bonjour-ba

Kupi ovdje


sok-od-cvekle-dmbio-bonjour-ba

Kupi ovdje


jabuka-mango-sok-dmbio-bonjour-ba

Kupi ovdje


 

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
 
Bonjour.ba produkcija  
Voditeljica projekta: Semra Manjura 
Voditeljica: Emina Smaka 
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović 
Foto i video: Marko Jovančić 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!