TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.


Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama. 

 



Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan. 

Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice


Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože). 
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.

 

Važnost brige o djeci 

Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov. 

On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije. 

 




Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov. 

Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. 

Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. 

 




Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost. 
Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova. 


Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega. 

 




Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje. 

 „Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.  
 

* * * 
Foto: Becutan PR


Bonjour

Bonjour Edit: 6. dan čistimo telefon od screenshotova, poruka i aplikacija koje ne koristimo

TEKST: Adelisa Mašić

Bonjour Edit: 6. dan čistimo telefon od screenshotova, poruka i aplikacija koje ne koristimo Bonjour Edit: 6. dan čistimo telefon od screenshotova, poruka i aplikacija koje ne koristimo

Nakon jučerašnjih pet minuta u tišini, bez muzike i bez ekrana, danas se vraćamo telefonu, ali s malo drugačijom namjerom.

Dan 6 Bonjour Edit izazova posvećen je brzom, praktičnom resetu koji svi odgađamo: čišćenju telefona. Ne velikom digitalnom detoksu i ne savršenoj organizaciji, nego kratkom, petominutnom rasterećenju.

 



Jer telefon nosimo svuda sa sobom. U njemu su poruke, fotografije, screenshots koje smo ‘sačuvale za kasnije’, aplikacije koje više ne koristimo i notifikacije koje nam stalno traže pažnju. I često toga ima više nego što mislimo.

 



Postavi tajmer na pet minuta i kreni bez puno razmišljanja:

• obriši screenshotove koji ti više ne trebaju
• izbriši fotografije koje su duplikati ili su odavno izgubile smisao
• ukloni aplikacije koje ne koristiš
• očisti inbox ili barem jedan folder poruka

Ne moraš završiti sve. Poenta nije savršenstvo, nego osjećaj lakšeg telefona i lakše glave.

 



Zašto baš danas?  

Ako si jučer provela pet minuta u tišini, vjerovatno si primijetila koliko smo navikli stalno posezati za ekranom. Danas taj ekran dovodimo u red. Ne da bismo ga izbacile iz života, nego da bi nam manje smetao.

Čišći telefon često znači manje vizualnog i mentalnog šuma. Manje notifikacija koje vuku pažnju. Manje osjećaja da ‘nešto stalno čeka’.

 



Za kraj:  

Ne moraš tačno znati koliko si megabajta oslobodila. Dovoljno je da primijetiš razliku. Brže otvaranje galerije. Manje nereda. Više prostora.


ciscenje_telefona1bonjour_ba

Foto: @billionwomanofficial

Ako želiš, možeš zabilježiti ovaj mali reset u našem free mjesečnom kalendaru: jednim kadrom, screenshotom oslobođene memorije ili samo bilješkom da si danas napravila mali digitalni red. 

Kao mali znak pažnje, na kraju Bonjour Edit serijala čeka i giveaway: Bonjour notes i limitirana Bonjour tote torba, za sve one koje su ovih 15 dana birale male rituale. Za učešće je potrebno samo da ispuniš kratki Forms koji smo podijelili u prvom tekstu serijala.


anigif

Vidimo se sutra, u novom Bonjour Edit izazovu!

 



Foto: @billionwomanofficial


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!