TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 31.5.2023.

Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.


Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama. 

 



Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan. 

Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice


Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože). 
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.

 

Važnost brige o djeci 

Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.

Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov. 

On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije. 

 




Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov. 

Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji. 

Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima. 

 




Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost. 
Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova. 


Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega. 

 




Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje. 

 „Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.  
 

* * * 
Foto: Becutan PR


Bonjour

Sezona grijanja je tu: 5 trikova koje i dermatolozi koriste da im lice ne p(o)stane suho

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Sezona grijanja je tu: 5 trikova koje i dermatolozi koriste da im lice ne p(o)stane suho Sezona grijanja je tu: 5 trikova koje i dermatolozi koriste da im lice ne p(o)stane suho

Grijanje, klima i suhi zrak je trio koji ne prašta koži. U sezoni grijanja, lice lako postane suho, zategnuto i bez onog „svježeg“ sjaja.

Dermatolozi to znaju bolje od svih i zato imaju svoje male trikove kako da koža ostane sretna i hidratizirana čak i kad radiator bruji.
 

suho-lice-savjeti-9777-bonjour-ba

Foto: @melissa_thiebaut

 

Nježno čišćenje je pola hidratacije

 

Ako ti se koža zateže nakon umivanja to nije znak da je čista, nego da joj treba hidratacija. U hladnijim mjesecima koristi mliječne ili uljne čistače jer ne skidaju prirodne lipide s kože. Blagi čistač postavlja ton za sve što slijedi, serum, kremu, masku i pomaže koži da sve to bolje iskoristi.

Mali trik: ako koristiš micelarnu, uvijek je isperi. Micelarne čestice znaju isušiti kožu ako ostanu na licu.

Konkretni proizvodi koje možeš isprobati:

 

suho-lice-savjeti-bonjour-ba-1
 

Kupi ovdje


suho-lice-savjeti-bonjour-ba-2

 

Hidrataciju gradi slojevito

 

Zaboravi “jedna krema za sve”. Zimi se koža voli njegovati u slojevima. Biraj prvo tonik s pantenolom, glicerinom ili alantoinom jer je nježan, umirujući i bez alkohola.

Sljedeći korak je serum s dodatnim umirujućim ili barijernim sastojcima npr. niacinamidom, beta-glukanom ili ceramidima.
On će pomoći da se koža regenerira i smiri u sezoni grijanja.

Treći i zaštitni korak je krema s hijaluronskom kiselinom. Ona “zaključava” sve što si prethodno nanijela i sprečava da hidratacija ispari iz kože.

Savjet za nanošenje: kad naneseš serum, ne čekaj da se potpuno osuši već stavi kremu dok je koža još blago vlažna. Na taj način krema “uhvati” vlagu i drži je unutar kože.

Konkretni proizvodi koje možeš isprobati:


 

suho-lice-savjeti-bonjour-ba-4

Kupi ovdje

 

suho-lice-savjeti-bonjour-ba-5

Kupi ovdje



 

suho-lice-savjeti-bonjour-ba-3

Kupi ovdje

 

Vlažnost zraka mijenja sve

 

Koliko god dobra bila tvoja krema, neće pomoći ako zrak oko tebe “pije” vlagu iz kože. Rješenje: ovlaživač zraka ili, ako si old school, posuda s vodom pored radijatora. Taj mali trik napravi veliku razliku, posebno noću, dok se koža regeneriše.

Extra hack: u sobi možeš držati i nekoliko biljaka poput spatifiluma, paprati, zelenog ljiljana ili ficusa. Lijepe su, korisne i, realno, najbolji “beauty filter” koji možeš dodati u svoj dom.
 

suho-lice-savjeti-9778-bonjour-ba

Foto: @lockecici

 

Hidratacija počinje iznutra


Da, znamo da zvuči kao kliše, ali voda je ozbiljan beauty alat. Topli biljni čajevi, supice pa čak i voće poput mandarina i jabuka pomažu da koža zadrži hidrataciju iznutra. 
 

 


Noć je vrijeme za reparaciju

 

Tokom dana koža se bori s hladnoćom, toplinom i suhim zrakom. Noć je tvoj trenutak da joj pomogneš. Kombinacija guste kreme ili overnight maske je odlična stvar. One stvaraju zaštitni sloj koji sprečava isušivanje dok spavaš. Ujutro, lice izgleda svježe, mekano i odmorno.

Mini ritual: prije spavanja na kratko provjetri prostoriju jer svjež zrak + dobra maska = top beauty kombinacija.

U konačnici, sezona grijanja ne mora značiti sezonu suhog lica. Slojevita rutina, više vlage u zraku i malo pažnje mogu napraviti čudo.
 

Foto: @maria.calvet


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!