TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 31.5.2023.
Farmaceutska kompanija Alkaloid obilježila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namijenih za njegu bebine i dječje kože - Becutan.
Početak ove priče možemo početi s prisjećanjem na produženi vikend u Sjevernoj Makedoniji prije 15-tak dana na koje smo imali priliku ići te saznati više o korijenima Alkaloida, ali i brenda Becutan. Kroz trodnevno putovanje saznali smo više o brižnim ljudima Sjeverne Makedonije, bogatoj tradiciji i arhitekturi kao i o prirodnim ljepotama.

Sigurni smo da će se nakon našeg putopisa i na vašoj listi mjesta za posjetiti pronaći prekrasan Ohrid. Iz Ohrida smo došli i u Skoplje gdje smo osjetili potpunu gostoprimljivost ovog naroda, ali i brigu za druge koje ovaj narod posjeduje. Ta briga o drugima, a posebno najmlađima daleko je upletena i u DNK brenda Becutan.
Opuštajuće putovanje smo završili i u prostorijama uprave kompanije Alkaloid gdje nam se obratio i generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije Živko Mukaetov. Gospodin Živko se osvrnuo i na vlastito odrastanje, ali i današnju brigu o svojoj djeci, a cijelim tim putem su ga pratili proizvodi brenda Becutan. Kroz razgovor smo saznali i sami cilj ove godišnjice.
Priča o Becutanu je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dvije riječi: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože).
Počevši od 1978. godine, brend Becutan postaje neizostavni dio djetinjstva hiljadama djece. Poslije više od četiri decenije postojanja, Becutan je još uvijek dosljedan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temeljac dugogodišnje tradicije i još uvijek jeste sinonim nježnosti i vrhunske njege koja se prenosi s generacije na generaciju.
Važnost brige o djeci
Generalni direktor i predsjednik Upravnog odbora kompanije, Živko Mukaetov je istakao da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej.
„Želio bih da vam se obratim ne kao čovjek koji je menadžer kompanije, već kao otac četvero djece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovjek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili Becutan, ja i moja sestra koristimo Becutan, danas ja i moja supruga koristimo ovaj proizvod. Od 1978. godine, od kada postoji krema Becutan, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije. Još jedan dokaz da je to proizvod kome se apsolutno može vjerovati“, istakao je Mukaetov.
On je ukazao na to da su s Becutanom rasle i da i sada rastu čitave generacije, ne samo kod nas već i u regionu i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije.
„Veoma smo sretni što možemo da se pohvalimo time da ovaj naš brend neprestano raste“, potencirao je Mukaetov.
Becutan je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire, pozicioniran među vrhunskim liderima u segmentu dječje kozmetike. Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namijenih njezi dječje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj provjeri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa GMP - standardima (Good Manifacturing Practice), standardima dobre proizvodne prakse, najvišim u ovoj industriji.
Noseći segment portfolija su proizvodi namijenjeni njezi i zaštiti bebine i dječje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbjedne za upotrebu još od prvog dana. Od samo 5 farmaceutskih formulacija namijenih higijeni dječje kože, danas portfolio Becutana sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u suradnji s pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima.
Primarijus dr. Marina Pop Lazarova je naglasila da brend Becutan asocira na tradiciju, kvalitet, bezbjednost, efikasnost, inovativnost.
„Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvijek kada govorimo o određenim situacijama kod djeteta, portfoliju i proizvodima Becutan, apsolutno i bezbjedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova. Naš zajednički cilj je zdravo dijete“, kaže Pop Lazarova.
Ovogodišnji jubilej Becutana biće u znaku strateškog partnerstva s organizacijom SOS dječje selo koja u datom trenutku pruža podršku za više od 400 djece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, je jedan od glavnih prioriteta Alkaloida. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dječjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega.

Kompanija je odlučila da određeni procenat prodaje tečne linije kolekcije Becutan donira upravo SOS dječjem selu u Sjevernoj Makedoniji. Silvija Brajović, direktor Odjeljenja za prikupljanje sredstava i komunikaciju SOS dječje selo, naglasila je da je Becutan vodeći brend za njegu i brigu o deci i da već 45 godina to radi najbolje.
„Upravo ta briga o deci nas je spojila sa SOS dječjim selom. Becutan se najbolje i najkvalitetnije brine o našim najmilijim, a SOS dječje selo već 22 godine gradi porodice da bi svako dijete moglo da raste u brizi, ljubavi i pripadnosti određenoj porodici. Od velikog značaja za nas je da potrošači Becutana imaju svest o ovoj našoj privrženosti koja pruža humanu vrijednost brendu Becutan. U ovoj kampanji, povodom 45 godina, i sami potrošači su dio naše zajedničke misije. Sva djeca su naša briga“, istakla je Brajović.
* * *
Foto: Becutan PR
TEKST: Bonjour.ba
Kad su u pitanju pokloni za muškarce, znamo da potraga često može postati pravi izazov. Želite pronaći onaj savršen poklon koji će ga istovremeno iznenaditi, ali i pokazati koliko ga zaista poznajete.
Pred nama su blagdani, savršeno vrijeme da se pažljivo biranim poklonima kaže “hvala”, “volimo te” ili jednostavno “vrijediš”.
A ako ove sezone tražite poklon koji spaja eleganciju, funkcionalnost i dozu tech-savršenstva, imamo prijedlog koji će ga zaista impresionisati.

Upravo takav je Philips OneBlade 360, uređaj koji podrezuje, oblikuje i brije dlačice bilo koje dužine, na licu i tijelu. Drugim riječima, onaj gadget koji će zauzeti prvo mjesto u vašoj kupaonici.
Udobnost koja postaje standard
Zaboravite na različite britvice i uređaje za svaki dio tijela posebno. OneBlade 360 je onaj jedan praktični alat koji podrezuje, oblikuje i brije sve dlačice od glave do pete, brzo i precizno.
Njegova inovativna 360 oštrica pomiče se u svim smjerovima, prateći konture lica i tijela, omogućavajući neprekidan kontakt s kožom i iznimnu kontrolu.

Zaboravite crvenilo, iritacije i neugodan osjećaj nakon brijanja. OneBlade 360 koristi dvostruki zaštitni premaz i zaobljene vrhove koji klize po koži i čine svako brijanje ugodnim, čak i bez pjene.
Poseban štitnik za kožu štiti osjetljiva područja, pa se možete prepustiti rutini bez brige i uživati u osjećaju glatkoće koji traje.
Brzo, precizno i uredno, baš onako kako volimo
Znamo… jutra su kratka, rasporedi gusti, a svaki trenutak vrijedi. Zato je OneBlade 360 osmišljen da bude spreman onda kad ste i vi.
Njegov prilagodljivi 5-u-1 češalj lako se nosi s različitim dužinama i gustoćom dlačica, bez zastoja ili zagušenja.

Vodootporan, elegantan i iznimno praktičan, jednako dobro funkcioniše u kupaonici i na putovanju. Može se koristiti na mokroj ili suhoj koži, a čišćenje traje doslovno nekoliko sekundi, samo isperite pod mlazom vode.
Uz oštricu od nehrđajućeg čelika koja traje do četiri mjeseca, OneBlade postaje onaj beauty alat koji se jednostavno uklapa u vašu rutinu.
Nova rutina počinje jednim klikom
Ako ste tražili ideju za poklon koji nije “još jedan parfem”, Philips OneBlade 360 je izbor koji se pamti, amožete ga pronaći u dm i CM dućanima.
Jedan uređaj koji mijenja svakodnevnu rutinu, donosi jednostavnost i, priznajmo, izgleda tako da ga i sami poželite koristiti. Jer najbolji pokloni su oni koji se dijele. A ovaj? Ovaj će, vrlo vjerovatno, iz njegove kupaonice uskoro pronaći put i do vaše.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!