TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 15.12.2023.
Ako uživate u beauty svijetu sigurni smo da ste većinu ovih trendova ispratili ili čak i primjenjivali i još uvijek volite.
U jednom periodu 2023. godine barem polovina nas je poželjela u potpunosti izmijeniti svoju makeup rutinu i isprobati barem jedan od makeup trendova koji su bili nevjerovatno popularni tokom godine.
Online svijet je skoro svakog dana za makeup look, bilo da je već viđen stotinu puta, ili po prvi put, imao naziv kojim će obilježiti sezonu u kojoj je aktuelan. Espresso, clean girl, latte makeup i I'm Cold, samo su neki od trendova, a u ovom članku ćemo se detaljnije osvrnuti na njih.
Clean girl estetika
Inspirisani old money trendom odijevanja poželjeli smo unijeti ga i u svoju makeup rutinu. Clean girl trend se osim u makeup uvukao u kreiranje cjelokupnog izgleda pa tako i u odabir frizure. Još uvijek je popularan, a karakterišu ga minimalan, besprijekorno nanešen makeup i jednako uredna frizura.
Uticaj clean trenda je bio neizbježan i kada je riječ o manikiru, a čini se da je na ovom polju nastavio biti u porastu. Clean manikir podrazumijeva uredne, kratke do srednje duge nokte u neutralnim bojama laka ili čak bez imalo prekrivenosti. Kožica oko nokta je dovedena do savršenstva i jasno je da vlasnice i obožavateljke ovakvog manikira maksimalno vode brigu o njezi i hidrataciji ruku.
Makeup u nude nijansama
Baš kao i kada je riječ o clean girl estetici, većinu makeup trendova koji su vladali 2023. godinom karakterišu neutralne nijanse makeup proizvoda. Simbolično nazvani po, većini omiljenom napitku, espresso i latte makeup, jasno ukazuju na to o kakvim nijansama je riječ.
Glazed donut
Kada se osvrnemo na svijet manikira i ljepote u 2023. možemo reći da je Hailey Bieber diktirala većinu. Svi su htjeli glazed donut sedefaste nokte u neutralnim i pastelnim nijansama pa i mi! Chrome manikir našao je svoj put do skoro svih vrsta nail arta i boja.
Ginger kosa
Kosa u crvenim i nijansama narandžaste, kestena i bakra je definitivno pobjednik kada je riječ o trendovima u beauty odjeljku rezervisanom za kosu. Bez imalo dvoumljenja ovaj trend nosimo sa sobom, a i na sebi u narednu godinu te jedva čekamo vidjeti koje nove nijanse će nam donijeti sa sobom.
* * *
Naslovna fotografija: @hoskelsa
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!