TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 9.9.2021.
Dolazak niskih temperatura i niske razine vlažnosti koje rezultiraju suhim zrakom istovremeno isušuju i našu kožu kojoj je potrebno posvetiti više pažnje i njege tijekom jesenskih/zimskih mjeseci.
Dodajte tome i konstantnu promjenu hladnog okruženja vani i ugrijanog prostora unutra, vaša koža traži hidrataciju i nježnost.
Kako biste se pripremili za suho i hladno vrijeme koje nam dolazi potrebno je da u svoju rutinu njegovanja kože uključite nekoliko rituala koji će učiniti da je vaša koža mekana i nježna na dodir.
Foto: Unsplash
Pored njegovanja kože tijela, potrebno je poseban fokus staviti na njegovanje ruku i lica kako su oni stalno izloženi vanjskim uvjetima. Zato smo potražili savjete dermatologa koji će nas usmjeriti ka kreiranju idealne skincare rutine.
Njihove preporuke otkrijte u nastavku.
UKLJUČITE BOGATIJU HIDRATANTNU KREMU SA CERAMIDIMA U SVOJU RUTINU
Dermatolozi preporučuju zamjenu laganih kremastih formula sa gustim kremama za tijelo koje su obogaćene ceramidima, tj, esencijalnim i zdravim masnim kiselinama koje se već prirodno nalaze u našoj koži. Ceramide je potrebno nadoknaditi tijekom hladnijih mjeseci - zato se preporučuju kreme sa ovim sastojkom jer upravo se ceramidi ponašaju kao barijera na našoj koži i čuvaju kožu od vanjskih uvjeta. U slučaju kada je vaša koža suha i ispucana radi hladnoće, tada vašoj koži nedostaje potrebnih ceramida koje možete nadoknaditi kremom koja ima ovaj sastojak u izobilju.
Foto: Pexels
Dodatni savjet koji možete imati na umu je češća hidratacija. Ako imate naviku vašu kožu namazati jednom u danu, tijekom hladnijih mjeseci možete ju mazati i dva puta kako bi ostala zaštićena i nježna na dodir.
Foto: Unsplash
PRESKOČITE PILINGE TIJEKOM JESENSKIH I ZIMSKIH MJESECI
Piling podrazumijeva uklanjanje mrtvih stanica kože i poželjan je tijekom ljeta, no tijekom jeseni pretjerano tretiranje kože pilingom može izazvati svrbež i iritacije. Uz ekstremni piling kože možete ukloniti prevelik zaštitni sloj kože i tako gubiti vlagu koja je potrebna tijekom hladnih mjeseci i uzrokovati pretjeranu suhoću kože. S druge strane, maske koje će dati vašem licu dodatnu vlagu i hidrataciju dobra su opcija.
Foto: Pexels
INVESTIRAJTE U OVLAŽIVAČ ZRAKA
Pretjeran boravak unutra uz stalno grijanje koje isušuje zrak može nepovoljno djelovati na vašu kožu kojoj je potrebna određena količina vlažnosti. Niska razina vlažnosti u zraku može unijeti neravnotežu na vašoj prirodnoj barijeri kože i uzrokovati suhu kožu tijela i lica.
Foto: Pexels
Zato dermatolozi često preporučuju ovlaživače zraka u domu tijekom hladnih mjeseci koji će najbolji efekt imati ako rade dok radi i vaše grijanje.
IZBJEGAVAJTE DUGA TUŠIRANJA POD VRUĆOM VODOM
Izloženost hladnom vremenu djeluje na našu kožu i dodatno ju isušuje. No ako još takvu ranjivu suhu kožu izložite vrućoj vodi duže vremena ona će postati još crvenija i dodatno isušena. Nakon tuširanja obavezno kožu nahranite hidratantnom kremom.
Foto: Pexels
***
Naslovna fotografija: Pexels
Tekst: Marija Perić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!