TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.1.2011.
Kako se razvijao jedan od najpoznatijih make up trendova današnjice? Iako u svijetu make up-a postoje bezvremenski trendovi poput crvenog ruža ili eyelinera, noviteti u beauty svijetu ne samo da osvježe modne piste, već i modne editroijale, crvene tepihe pa i gradske ulice. U posljednjih dvadeset godina, svoje mjesto u malim crnim haljinama make up-a pronašao je i metalik make up, koji su danas
Cijela priča započela je još prije nekoliko sezona kod Pat McGrath, koja je 2009e metalik nijanse uvrstila u proljetnu Gucci reviju.

No, iako je metalik trend zasjao na pistama tek 2009e, mnogi će se složiti da nitko nije pokazao čari metala kao mlada Shirley Eaton 1964 godine u „Goldfingeu“.

Nakon nje, poznata pjevačica Debbie Harry, ponosno je pokazala je da platinasta kosa i metalik nijanse na kapcima izgledaju odlično te svojim izgledom izazivala mnoštvo znatiželjnih pogleda.
Do 1985, metalik tonovi su se pretvorili u pravi heavy metal, predvođen ratničkim tonovima na očima Grace Jones.
Predstavljajući sve čari „J'adore Diora“, Charlize Theron je toplim tonovima na očima nagovijestila ponovni povratak metalik sjenila na crvene tepihe,

a kasnije je Rihanna dokazala da metalik tonovi izgledaju odlično i na noktima.

Radeći svoj prvi ready-to-wear show, Peter Philips je lica Chanel manekeni ukrasio bojama i vratio dašak bakrenih tonova njihovim kapcima,
a sličnim potezom poveo se i Oscar de la Renta....
A kako bi i metalik priča završila u najboljem svijetlu, pobrinuo se make up artist Stéphane Marais, koji je metalik tonove doveo u couture redove.
Inspiriran bogomoljkama i leptirima, Marais je na reviji Christian Lacroixa koristio metalik tonove kako bi što bolje prikazao „snagu moćnih grabežljivaca“.

Danas ga vole i celebsice, modeli, trendseterice i vizažisti, a zasigurno će svoje pristalice nalaziti i u idućim generacijama.
Izgleda bolje nego ikada, a kako decetno i sexy mogu izgledati metalik tonovi zlatne, brončane, srebrene i plave boje provjerile su i Kate Moss, Paris Hilton te Rihanna.

Kate Moss

Paris Hilton

Rihanna
D.P.
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste sjedile na kafi s prijateljicom, primijetile da je ponijela neseser i uhvatile sebe kako vas kopka šta se zapravo nalazi unutra?
Taj mali poriv da zavirite, da vidite koje proizvode koristi svaki dan i koji joj stvarno rade posao, toliko je univerzalan da smo od njega napravili novi format.
Upravo iz te znatiželje nastala je Beauty.pauza, format koji se gleda odmah, jer nikad ne znate na koji ćete trik naletjeti ili koji ćete proizvod poželjeti zapisati još dok razgovor traje.
Svaka epizoda počinje tako što sjednemo, naručimo kafu i sasvim opušteno otvorimo nečiji neseser.
Taj trenutak uvijek donese malu dozu tišine i iščekivanja, jer znamo da pred nama nisu samo proizvodi nego i rutina koju gošća zaista živi.
Upravo ta nefiltriranost čini ovaj format onim koji se ne preskače i koji se prati iz epizode u epizodu.
Postoji nešto neodoljivo intimno u trenutku kada neko otvori svoj neseser, možda zato što unutra stoji ono najiskrenije od naše rutine.
Prvu Beauty.pauzu smo snimili u NYC Bagel-u, u atmosferi koja poziva na duže sjedenje, toplu kafu i opušten razgovor.
Format smo otvorili s Enom Avdić, influensericom, novinarkom i voditeljicom prvog bh. dating showa Hot Date, ženom koju publika već poznaje, ali čiji neseser priča sasvim novu, intimniju priču.
Ada Ćeremida, novinarka Bonjour.ba portala i Ena Avdić, influenserica i tv voditeljica
I baš tu, između dva gutljaja kafe, otvorili smo neseser…
Ena tvrdi da je pitanje koje najčešće dobiva upravo ono 'Ko te šminka?', ali da joj je 'najveći fleks to što sve radi sama'. Priznaje da ima i blush blindness i bronzer blindness, pa je njena rutina često miks svega što voli i svega što joj stoji pri ruci.
Rituali koji uvijek ostaju isti
Rumenilo joj je, kaže, skoro pa porodična navika. Mama ga je uvijek nosila, pa je i ona odmalena navikla da obrazi imaju malo boje. Baby pink joj je go-to, dok koralnu ostavlja za ljetne mjesece.
Dok prevrće proizvode po stolu, pokazuje svoj lip combo, onaj zbog kojeg joj je 'nekad i sramota', jer ponekad uključuje i do pet proizvoda.
Voli drogerijske brendove i otvoreno kaže da joj često budu bolji od high-end varijanti, što joj olakšava slaganje nijansi, formula i finisha.
Setting puder joj je must, a bez njega, kaže, ništa ne bi izdržalo tempo snimanja i stalnog kretanja tokom dana.
Trik s maskarama koji ima savršen smisao
Dok priča o proizvodima koje koristi svakodnevno, zaustavlja se na maskarama i tom dijelu rutine koji joj je posebno drag, jer je dugo eksperimentisala dok nije pronašla ono što joj zaista radi posao.
Objašnjava da većina maskara sama po sebi uvijek ima neku manu, jer jedna daje volumen, druga fino razdvaja trepavice, dok treća ima odličnu četkicu, ali slabiji pigment.
Zato je, s vremenom, razvila svoj mali trik: 'Uvijek koristite dvije maskare, jednu novu i jednu staru (naravno ne kojoj je istekao rok). Tek tada dobijete i volumen i lijepo raščešljane trepavice.'
Kaže da joj upravo ta kombinacija daje rezultat koji izgleda uredno, ali dovoljno izraženo, te da su trepavice guste, ali nisu slijepljene i zadržavaju onaj prirodni lift koji traje cijeli dan.
Pri dnu nesesera otkriva bazu i puder, iako priznaje da bi oni zapravo trebali biti na vrhu. Za svaki dan bira skin tint i prozračniji sheer finish, jer najviše voli onaj second skin osjećaj.
Full glam ostavlja za posebne prilike, dok joj je svakodnevica više u tonu prirodnog, nadogradivog sjaja.
Za kraj otkriva još jedan jednostavan, ali vrlo praktičan hack: 'Uvijek kupim nijansu svjetliji puder. Lakše ga je potamniti bronzerom i rumenilom nego se boriti s pudrom koji je pretaman.'
Razgovor s Enom bio je prirodan i lagan, baš onakav kakav poželite na jutarnjoj kafi i donio je onu vrstu energije zbog koje poželite ostati još koji minut.
A ako ste među onima koje uvijek zanima šta se krije u nečijem neseseru, pripremite se, jer sljedeće epizode Beauty.pauze donijet će još više otkrića, malih navika i proizvoda koji možda postanu i dio vaše rutine. Ovo je tek početak.
Bonjour.ba produkcija
Voditeljica projekta: Emina Smaka
Voditeljica: Ada Ćeremida
Foto i video: Marko Jovančić
Autorica članka: Adelisa Mašić
Lokacija: NYC BAGEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!