TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 6.2.2025.
Ako ste ljubitelj laganih, ali moćnih skin care proizvoda koji obnavljaju i umiruju kožu bez nepotrebnog opterećenja, Beauty of Joseon će vas osvojiti.
Beauty of Joseon je brend koji spaja bogatu korejsku tradiciju i modernu nauku, donoseći proizvode inspirisane drevnom korejskom herbalnom medicinom. Njihove formule sadrže pažljivo odabrane sastojke poput ginsenga, rižine vode, propolisa i niacinamida, koji njeguju kožu, posvjetljuju ten i održavaju ravnotežu hidratacije.
Upravo to su neki od vodećih razloga zašto je SPF ovog brenda u prošloj godini (a i ovoj) primijećen kao jedan od najpopularnijih.
Korejska kozmetika posljednjih godina doživljava ogromnu popularnost širom svijeta, a razlozi su jednostavni:
K-beauty filozofija temelji se na slojevitom pristupu njezi, gdje se proizvodi koriste u sinergiji kako bi postigli zdrav, hidratiziran i blistav ten. Beauty of Joseon savršeno oslikava ovu filozofiju.
Top 5 - Beauty of Joseon





* * *
Naslovna fotografija: @elinwarn
TEKST: Bonjour.ba - PR
Postoji ona posebna vrsta kupovine koja ne liči ni na potragu za šamponom ni na brzo ubacivanje vitamina u korpu i više podsjeća na mini ritual posvećen sebi. Upravo takav osjećaj dočekao je prve posjetioce u Tropic centru Banja Luka, gdje je otvoren CLEA Health & Beauty.


U Tropic centru Banja Luka danas je otvoren CLEA Health & Beauty, prvi koncept u Bosni i Hercegovini koji unutar jednog supermarketa objedinjuje ključne segmente brige o zdravlju, ljepoti i svakodnevnom balansu. Zamišljen je tako da kupcima ponudi potpuno novo iskustvo kupovine.

Naime, CLEA Health & Beauty nastao je iz ideje da briga o sebi treba da bude jednostavna, dostupna i inspirativna. Koncept obuhvata šest pažljivo osmišljenih cjelina:
- apoteku – stručna podrška i provjereni proizvodi;
- dermokozmetiku – svjetski priznati brendovi i inovativni skincare proizvodi;
- osviještenu ishranu – odabrani proizvodi koji podržavaju uravnotežene navike;
- suplementaciju – pouzdane formule za podršku zdravlju i energiji;
- ličnu njegu – svakodnevni rituali oblikovani da pruže osjećaj nježnosti i brige o sebi;
- program za bebe – siguran i pouzdan izbor za njegu najmlađih.



Poseban akcenat stavljen je na selekciju brendova, među kojima se nalaze provjereni klasici poput La Roche-Posay, Avène, Noreva, Uriage, kao i popularni korejski brendovi Dr. Althea, SKIN1004, Medicube i drugi te ekskluzivni svjetski bestseleri koji do sada nisu bili dostupni na domaćem tržištu. Izuzetna pažnja posvećena je proizvodima iz asortimana osviještene prehrane – organskim, bezglutenskim i veganskim proizvodima.
“Otvaranjem CLEA Health & Beauty koncepta željeli smo da svojim kupcima pružimo iskustvo koje prevazilazi tradicionalnu kupovinu i koje odgovara savremenom načinu života. Ovo je prostor koji istovremeno inspiriše, informiše i olakšava brigu o zdravlju i ljepoti. Ponosni smo na to što ovaj koncept premijerno predstavljamo upravo u Tropic centru Banja Luka,” navela je Aleksandra Marković, PR trgovačkog lanca Tropic.
CLEA je kreirana kao moderan, intuitivno organizovan prostor u kojem svaka polica ima svoju jasnu namjenu i vodi kupca kroz personalizovano iskustvo izbora. Ovaj koncept predstavlja važan korak u razvoju kompanije Tropic maloprodaja koja nastavlja uvoditi inovacije i podizati standarde kupovine na domaćem tržištu.


Povodom otvaranja, za kupce su pripremljeni pokloni iz CLEA asortimana, zanimljive aktivacije te stručno savjetovanje za odabir najprikladnijih proizvoda za svakog kupca. U narednom periodu CLEA će organizovati i dodatne aktivnosti za kupce poput analiza kože i vitaminsko-mineralnog statusa.
CLEA Health & Beauty od danas je dostupna u Tropic centru Banja Luka, a koncept će uskoro biti uveden i na drugim lokacijama kompanije Tropic maloprodaja. Sve novosti, aktuelnu i akcijsku ponudu Clea koncepta možete pratiti na zvaničnoj internet stranici clea.ba te na društvenim mrežama Instagram i Facebook.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!