TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 10.5.2022.
Više puta smo se uvjerili da svjetski brendovi uistinu znaju kako iznenaditi javnost, a u skladu s tim modnu kuću Balenciaga možemo osloviti kao jednog od predvodnika trenda neočekivanih odjevnih predmeta.
Spomenuti luksuzni brend, čiji se proizvodi nalaze visoko na listi želja brojnih modnih znalaca, ovog puta u svoju ponudu je uvrstio limitiranu kolekciju tenisica pod nazivom Paris koje su kako i sami kažu ‘potpuno uništene’. Naime, radi se o tenisicama koje su prekrivene ogrebotinama i šupljinama, dok se logo u obliku grafita nalazi na potplatu.
Foto: balenciaga.com
Foto: balenciaga.com
Tenisice dolaze u dvije klasične boje - crnoj i bijeloj, te su na službenoj stranici samog brenda dostupne za prednarudžbe. Ukoliko u svoju kolekciju želite uvrstiti ove veoma posebne tenisice, morat ćete izdvojiti 1,850 dolara. Osim ‘potpuno uništenih’ tenisica iz kolekcije Paris, brend je ponudio i klasičnu verziju istih tenisica koje su dostupne za 625 dolara prema čemu mnogi zaključuju da je ovo još jedan marketinški trik modne kuće Balenciaga.
Foto: balenciaga.com
Foto: balenciaga.com
* * *
Naslovna fotografija: @diet_prada
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!