TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 28.9.2022.
Moć boje u interijeru je neminovna i nerijetko je upravo ona među najodgovornijima za stvaranje ugodnog ambijenta koji izgleda luksuzno.
Također, nije tajna kako određene boje mogu probuditi jedinstvene osjećaje i ugođaj. Odabrane nijanse mogu biti glavni krivac za transformaciju prostora, ali i njegovo osvježenje. Preuređenje doma gotovo da uvijek započinje upravo s promjenom boja, a uz pravilne nijanse i kombiniranje i vi se možete osjećati poput kraljevske obitelji u vlastitom domu.
Osim u dnevnom boravku, određene kombinacije boja stvaraju posebne emocije i u ostatku doma, vašoj spavaćoj sobi, kuhinji, hodniku, kupaonici… Uz dobru paletu, vaš namještaj u kombinaciji s bojama zidova i dodataka može pretvoriti interijer u oazu vrijednu članka u interijer magazinima. Kako dati dašak luksuza vlastitom interijeru pogledajte u nastavku.
Zelena + siva + plava + svjetlo smeđa
Uz zelenu boju osjećat ćete se kao da ste unijeli dašak prirode i njene harmonije u svoj dom, a uz kontrast plave i dašak smeđe imate vibrantan dom koji podsjeća na domove iz prošlog stoljeća.
Smeđa + tamno siva + bijela + zelena
Tople smeđe nijanse stvaraju cozy osjećaj i čine da dom odiše određenom snagom i karakterom, dok siva i bijela predstavljaju savršen kompliment u neutralnim nijansama. Zelena je tu kako bi dala svoj doprinos u obliku živosti, kontrasta i svježine.
Prljavo bijela + smeđa + žuta
Bijela je veliki simbol luksuza, a ako je kombinirate s nekoliko nijansi smeđe, dobivate chic uređenje kojemu samo nedostaje malo naglaska uz žutu boju.
Pastelno ružičasta + pastelno narančasta + svijetlo smeđa + bijela
Za sve vas koji volite vesele interijere koji kriju luksuz, ali i optimizam, ružičasta u kombinaciji s narančastom pravi je odabir. Iako su ovo odvažne nijanse, savršeno će funkcionirati uz smeđu i bijelu.
Tamno smeđa + zagasito plava + ružičasta + zagasito zelena
Zagasite gore spomenute nijanse lako ćete primijetiti u brojnim serijama inspiriranima viktorijanskim dobom, a to nije slučajno. Upravo su ove bogate, duboke nijanse simbol luksuza i posebne tajanstvenosti koju želimo i u svom interijeru.
Tamno plava + bijela + siva + zelena
Ako želite nešto drugačije u svom domu, ali ne želite biti previše odvažni, baršunasta sofa u plavoj boji siguran je, a prekrasan odabir. Ona će izgledati odlično uz zelenu i sivu, a bijela će dati otvorenost i svježinu.
Bijela + bež + siva
Minimalisti, ovo je za vas. Ako vas bijela boja izuzetno inspirira i želite da vaš dom ima bezvremensku prozračnost, možete birati nju kao glavnu boju u vašoj paleti, a kontrast će lako pružiti smeđe i sive nijanse.
Ljubičasta + narančasta + žuta + smeđa
Interijer koji će nadahnuti sve maksimaliste sigurno je onaj u kojemu ima više boja, a izuzetno luksuzna paleta ljubičaste, narančaste, žute i smeđe dati će nevjerojatno veseo, ali i topao ugođaj koji stvara ugodnu dobrodošlicu.
***
Naslovna fotografija: @gary_mcbournie_inc
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!