TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.11.2021.
Avonove ideje za praznične poklone pokazuju kako male lične geste, znače najviše!
Avon ovih praznika daje lični pečat svakom poklonu: uz neodoljive i jedinstvene ideje koje bude toplinu darivanja u prazničnom porodičnom okruženju.
U ovom i dalje izazovnom razdoblju, pokazati da misliš na druge znači još i više. Avon ima za cilj oživjeti tradiciju darivanja najvažnijih ljudi u našim životima slaveći životne trenutke, velike i male, šireći radost i pozitivne emocije.
Pokloni upotpunjeni prazničnim karticama, s tom posebnom ličnom porukom ispisanom rukom, zapakovani u praznične kesice ili mnoštvo već neodoljivo upakovanih setova, predstavljaju klasičan simbol darivanja.
Listanje Avonovih prazničnih brošura, traženje najboljeg poklona, uživanje u pripremi i skrivanju, da bi posebno obradovali nekoga dragog: sve su to trenuci koje trebamo njegovati. I radovati se mnoštvu osmijeha u toplini doma.
Ove sezone Avon je pripremio poseban lični pečat za svaki poklon: prazničnu čestitku čijom narudžbom donirate za borbu protiv raka dojke! Ne samo da ćete razveseliti svoje najmilije lično ispisanom porukom, nego ćete učiniti i dvostruko veselje, donirati tamo gdje je potrebno.
Avon je pripremio široku paletu kozmetičkih i nekozmetičkih poklona, kao i gotovih poklon setova osmišljenih da zajedno stvaraju baš ono što ste zamislili: hoćete li odabrati jedinstven nakit, savršen modni dodatak ili preslatke praznične pidžame i detalje za kućnu dekoraciju?
Možda ipak želite taj poseban miris kojim ćete iskazati sve svoje osjećaje? Ili inovativne setove za njegu lica, za duge zimske večeri i trenutke baš za sebe?
Tu je i najnovija Unlimited Drama maskara. Jer jedina drama koju želite u ovim prazničnim trenucima, je ona na vašim očima, zar ne?
Sigurni smo da ćete se možda i najviše oduševiti Avonovim Adventskim kalendarom? 24 prozora, za 24 dana otvaranja i iznenađenja...za nezaboravan decembar pred nama.
Ugodne arome cimeta i kolačića sa đumbirom uvijek bude u vama najljepše emocije? Uz Avonove preslatke #gingerbread novitete, neodoljive kupke s okusima prazničnih slastica ili porodičnu Avon Care kolekciju u prazničnom pakovanju, stvarajte nove trenutke, zajedno.
Ne propustite i nove mirisne novitete iz omiljene Today Tomorrow Always linije: Amour za nju i Today za njega. Jednostavno, baš sve što trebate, na jednom mjestu.
Isprobajte i povjerujte, prijavite se besplatno i sami naručite online, tako ćete najlakše i najbrže doći do svih željenih iznenađenja za one koje volite.
***
Naslovna fotografija: Avon
Tekst: Avon/Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!