Zaboravite na Nutellu. Avella, zdravi bh. namaz od lješnjaka naš je novi 'comfort food', a dostupan je u dm-u!
Tekst:Bonjour.ba, Promotivni članak
GOURMETSvi zaljubljenici u raw slastice i kvalitetne, handmade slatice koje vesele nepce, a donose miks kvalitetnih i hranjivih sastojaka, vjerojatno su se već upoznali s brendom Rock'n'Raw.
Osnivačica brenda je Marija Kostić koja se prije nekoliko godina posvetila svojoj ljubavi - veganskom slastičarstvu, a danas ima brend čiji ćete proizvod naći na policama čak 80 dm poslovnica.
Kako to inače i biva, sve je započelo s čokoladom.
Zbog zdravstvenih razloga Marija nije smjela jesti šećer, mlijeko i gluten te vođena znatiželjom i ljubavi prema kuhanju, kreirala je čokoladu za sebe.
Slastice koje je kreirala, uskoro su savršeno dočarale njenu maštovitost i znanje, a Avella je namaz koji je ukrao najviše pažnje.
Savršeno maziv, nutritivno bogat i maksimalnog okusa, postat će dio posebnih trenutaka doma, obiteljskog doručka, ali i savršena pratnja palačinkama.
Upravo je ovaj namaz od lješnjaka jedan od proizvoda koje sada možete pronaći na policama dm dućana u sklopu njihove {ZAJEDNO} kampanje, koja, ne samo da pruža mogućnost izlaska bh. brendovima na tržište, nego i edukaciju i mentorstvo.
S Marijom smo razgovarali o Rock'n'Raw slasticama, razvoju brenda i lekcijama koje je naučila.
***
Kako biste Avellu opisali u tri riječi? Kojih je sve kulinarskih priča Avella dio u vašem domu?
Dovoljna je i samo jedna riječ – savršena. :)
Ali da ne ispadne da smo pretenciozni - Avella je prirodna, zdrava i po okusu jedinstvena. Mi običavamo reći da se u svakoj poštenoj kući svaki dan mora pojesti nešto „na kašiku“.
Baš tako se Avella najčešće i troši u našem domu. :)
Našoj djeci ona je omiljena užina bilo s kruhom, keksićima ili kako oni najviše vole, s bananom.
Avella je također "tajni" dodatak nekih mojih slastica.
U pripremi kojih jela vi najviše uživate?
Naravno, u pripremi sirovih slastica.
Najsretnija sam kad zbog zdravstvenih ili dijetalnih razloga kupca moram izići van okvira i napraviti nešto sasvim novo, poput, recimo, keto kolačića koji su ujedno u potpunosti pogodni za dijabetičare koji se strogo drže pravila prehrane.
Ti kolačići su, na oduševljenje onih koji su ih probali, citiram - neočekivano ukusni.
Jer očito uvijek postoji sumnja da je nešto ukusno ako je zdravo.
Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?
Izazova je mnogo – od pomne pažnje u kontroli kvalitete pri odabiru sirovina preko razrade receptura pa sve do finalizacije proizvoda.
Jedan od glavnih izazova je što je tržište većim dijelom još neizgrađeno za proizvode ovog tipa – gdje su svi sastojci vrhunske kvalitete, pri čemu onda i krajnja cijena naprosto ne može biti niska, pa to na prvi pogled izgleda skupo, ali je tako i u bilo kojoj drugoj branši ako je u pitanju nešto zaista kvalitetno.
Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?
Voljela bih reći da je autentičnost ono što ovaj brand izdvaja od ostalih. Sve moje slastice, uključujući Avellu, su posljedica mojeg opredjeljenja da na prvom mjestu bude kvaliteta – kako za moju obitelj i mene, tako i za moje kupce.
Marija zajedno sa suprugom Mladenom koji joj je podrška u razvoju Rock'n'Raw brenda
Ne radim ništa što ni sama ne bih prihvatila kao hranu koju ću jesti.
Na tome je utemeljen brend Rock'n'Raw i tako će i ostati.
Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade Avelle?
Nije to ništa specijalno u smislu neke posebne tehnologije.
Tajna okusa Avelle je u inovativnoj recepturi i nekoliko specifičnih detalja u načinu pripreme i obrade sirovina, zbog kojih je Avella to što jeste.
Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?
Da, ova kampanja dm-a u BiH je sjajna jer je pružila priliku malim domaćim proizvođačima da svoje proizvode stave na police tako velikog i priznatog trgovačkog lanca. Za nas je ovo najveći benefit jer smo dobili priliku da naš brend iziđe iz lokalnih okvira i prezentira se kupcima diljem BiH.
Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?
Naučili smo da je za izgradnju brenda potrebno vrijeme.
Naravno, dosljednost se podrazumijeva, ali i kad odradite sve kako treba – potrebno je vrijeme da kupci to prepoznaju.
Ova dm-ova inicijativa je zaista hvale vrijedna, nevezano za to što smo slučajno i mi tu, već je važna za izgradnju brenda bh proizvoda. Nadam se da će što više zaista kvalitetnih bh proizvoda, kao posljedica i ove inicijative, u konačnici dobiti priliku i na međunarodnom tržištu.
Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?
Kad vjerujete u ono što radite i kad nudite nešto što je na tržištu relativno novo, onda morate biti spremni i na eventualni neuspjeh.
Međutim, neuspjeh je privremena pojava, ako ste uporni i dosljedni u onome što radite.
Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?
Svatko tko ima neku ideju trebao bi se odvažiti i krenuti u njenu realizaciju. Uz društvene mreže promocija onoga što radite nikad nije bila lakša.
S druge strane, bez strasti, entuzijazma i ljubavi prema onome što radite – neće ići.
Odluka o tome što ćete raditi treba biti temeljena na onome što ŽELITE raditi, ne koliko novca želite zaraditi.
Radi dobro i predano (i pričaj o tome), i sve će doći na svoje mjesto, pa i novac.
***
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Razgovarala: Dijana Ćavar