TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.7.2020.
Pri uređenju kuhinje, estetika i funkcionalnost bi trebali biti ultimativni fokus. Naravno, ovisno o životnim stilovima, detalji, tonovi, kao i materijali od kojih će biti izrađena se razlikuju.
Arhitektica Mersiha Karić, osnivačica studija i bloga Stilistica je nedavno u suradnji s kompanijom Metropolit Studio osmislila i dizajnirala interijer 5 stilskih različitih kuhinja koje odgovaraju na različite stilske preferencije kupaca.
Interijer krasi i namještaj domaćih brendova poput stolica u potpisu brenda Gazzda.
„Klijent Metropolit Studio d.o.o. je jedan od najvećih bh. proizvođača pločastog namještaja. Njihova želja je bila da naprave Showroom u Sarajevu u kojem će se nalaziti 5 kuhinja i u koje će biti ugrađeni najbolji EU produkti/materijali, ali sve dizajnirano i proizvedeno u BiH. Budući da su oni firma koja je orjentisana najviše izvozu, ali i luksuznim hotelima i stambenim prostorima lokalno, njihovi proizvodi su urađeni po najvišim standardima. Ja sam bila oduševljena idejom, jer dizajn kuhinja je uvijek interesantan i ponekada beskrajno inspirativan posao. A sada ih je bilo čak pet u jednom prostoru. :)
Želja da napravimo vrhunski proizvod pretočila se u priču o 5 životnih stilova ljudi koji kupuju kuhinje, šta je to za njih dobar dizajn i apsolutna funkcionalnost?! Ovaj projekat nas je inspirisao da napravimo i sljedeći korak, a to je kolekcija kupatilskog namještaja koju završavamo krajem godine.“ – otkrila nam je Mersiha na naš upit kako je započela njihova suradnja. Kompletan projekt pratio je i proces rebrandinga te dizajn za njihov novi logo potpisuje grafička dizajnerica Ana Lukenda.
Kroz fotografije u nastavku vas vodimo kroz inspiraciju i uređenje svih 5 kuhinja.
***
'ZEN INSPIRED'

„Kuhinja u kojoj prevladavaju svijetli tonovi i preciznost, jednostavnost, ali i posvećenost detaljima, daje osjećaj mirnoće i koncentracije. Manje je više, ključ je minimalističkih kuhinja. Savšena kompozicija u kojoj se koriste isključivo neophodni elementi kako bi se iskazala estetika, dok se istovremeno funkcionalnost uvažava do maksimuma.“

***
'BUSINESS INSPIRED'

„Prostran, jednostavan dizajn koji je fokusiran na funkciju i organizaciju sa dominatnom materijalizacijom, osnovne su karakteristike modernog stila. Sa čistim arhitektonskim linijama i kubističnim formama ovaj stil je idealan za one koji vole tamne tonove i glatke površine.“

***
'CULTURE INSPIRED'

„Tradicionalni, uvijek moćan i moderan dizajn kuhinja popularan je širom svijeta. Često se kaže da ovakvim kuhinjama pribjegavaju oni koji su orjentisani kulturi, umjetnosti i istoriji. Boje su mirne, neutralnih tonova poput bijele, bež krem, smeđe...“

***
'ADVENTURE INSPIRED'

„Interijeri u kojima se pronalaze istinski avanturisti su drugačiji, neočekivani na prvi pogled i ponekada iracionalni. Dominantna boja je uvijek specifičnog tona, kombinovana sa prirodnim, ali urbanim materijalima. Avanturisti se najbolje osjećaju u otvorenom prostoru, stoga i njihova kuhinja mora biti takva.“

***
'ART INSPIRED'

„Karakteristična estetika obuhvaćena je ovim trendovskim, ali i danas već standardnim stilom uređenja enterijera. Chic kuhinje izgledaju kao da je novi život udahnut u njih i to sa slobodnim odabirom boja i novim završnim obradama. Akcentiranje umjetninama ili starim rukotvorinama u mat varijanti daje na boljem i efektnijem izražaju.“

***
Sve artikle moći ćete pogledati u prostorijama Metropolit Studio showrooma na adresi Malta 29 u Sarajevu, od jeseni 2020., a više detalja možete saznati ovdje.
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!