TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.6.2019.

Iza zanimljivih dizajnerskih komada koji nose etiketu Snegar krije se mlada arhitektica koja je kroz startup projekt odlučila pokazati kako neodoljiv spoj čini moderno dizajniran home accessories i drvo. 

U ponudi ovog Made in BiH brenda ćete za sada naći daske za serviranje izrađene od dva potpuno različita materijala, podmetače, kao i posude za cvijeće, a svaki proizvod je napravljen ručno od raznih vrsta drveta, bez korištenja umjetnih lakova ili premaza.

#ecofriendly proizvodi uskoro će dobiti pojačanje i u vidu namještaja, a Larisa Snegar, osnivačica brenda nam je otkrila više detalja o nastanku Snegar proizvoda. 

Larisa Snegar

Tko čini Snegar tim? Koje su tri karakteristike Snegar proizvoda?

Snegar Design je brand nastao u okviru startup firme Design Factory Group. Kao prve proizvode možete vidjeti našu home accessories liniju proizvoda, a naredno što ćete moći vidjeti uskoro, je nova linija home accessoriesa te prve komade namještaja branda Snegar. Ono što je bitno naglasiti za brand Snegar je da su nastali kao proizvod jednog malog startupa. Kao founder branda, sama se bavim dizajniranjem, a djelomično i izradom samih proizvoda. 

Svi proizvodi su potpuno ručni rad, izrađeni u maloj radionici naših saradnika, a finalna obrada i detalji su rezultat radionice Design Factory Groupa. Snegar proizvodi nisu tretirani nikakvim hemijskim sredstvima kao npr. lakovima, uljima i slično, čemu pridajemo posebnu pozornost. Posebna pažnja se pridaje i maksimalnoj iskoristivosti materijala, kako bi imali i što manje otpada.

Kako teče sam proces izrade Snegar proizvoda - od skice do konačnog proizvoda?

Skice su produkt dugogodišnjih zamisli i maštanja koja ostvarujemo postepeno. Sama kreativnost vjerojatno leži u tome što sam po struci arhitekta te je to oduvijek bilo tu negdje i čekalo pravi trenutak i priliku da se realizira. U pripremi je još mnogo toga za šta ćemo uskoro imati i photoshooting pa ćete rezultate uskoro moći vidjeti i na našem Instagram profilu.



Koje materijale koristite pri izradi vaših proizvoda?

Za izradu naših proizvoda koristimo isključivo prirodne materijale (uključujući i prirodna ljepila i završni tretman bio uljima i voskom). Najviše je to riječ o drvetu oraha, zbog boje i teksture, ali tu je i hrast, javor, trešnja i jabuka. Kombinacije drveta i kamena su možemo reci slobodno potpuno unikatne. Ne postoje dvije iste kombinacije te koristimo razne vrste kamena za kombiniranje uz drvo hrasta i oraha.


Kada je riječ o saksijama, našem najprodavanijem proizvodu, tu je favorit hrast i Carrara mramor.


Koji su sve proizvodi trenutno dostupno u vašoj maloj tvornici?

U našoj ponudi trenutno ima oko 30 različitih proizvoda - koji se izvode u različitim vrstama materijala, a prva novost su nove saksije koje će uslijediti kao nastavak našeg favorita - seta od 3 saksije.

Sve Snegar proizvode možete naručiti putem službenog Instagram i Facebook profila ovog brenda. 
 


Bonjour

6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026.

TEKST: Ada Ćeremida

6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026. 6 interijer trendova koji odlaze. Pinterest otkriva šta biramo u 2026.

Pinterest ne govori šta je “out”. Ali vrlo precizno pokazuje šta ljudi počinju tražiti, spremati i zamišljati u svojim domovima.

Početkom mjeseca, Pinterest je objavio Pinterest Predicts 2026., godišnji izvještaj koji, na osnovu analize pretraga i ponašanja korisnika, prognozira 21 veliki trend koji će oblikovati narednu godinu. Među njima je i kategorija interijera, s estetikama poput Neo Deco, Funhaus, Vamp Romantic, Cool Blue, Afrohemian Deco, opernog maksimalizma i naglašenog boemskog izraza.

Iako ovi trendovi prelaze različite kategorije, od mode do umjetnosti i lifestylea, oni su istovremeno snažan pokazatelj onoga što publika traži i u kontekstu interijera: više boje, više emocije, više izraza.

Ti podaci nam ne govore šta treba odbaciti. Oni nam govore u kojem se smjeru interes pomjera, a kada znamo gdje publika ide, postaje jednako jasno i šta ostaje iza nas.

 



Zato ovaj tekst ne čita Pinterest Predicts unazad kao statistiku, već kao kontrast. Dok Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, slojevitost i snažne estetske narative, dizajneri i urednici širom svijeta slažu se da određeni interijerski izbori koji su dominirali posljednjih godina više ne odgovaraju načinu na koji danas živimo.

Ovo nije lista zabrana. Ovo je urednički pregled stvari koje jednostavno više ne rezoniraju, u odnosu na ono što dolazi.

 

Šta ostavljamo u 2025. kada je riječ o interijerima?


Ultra-hladni minimalizam

Sterilni bijeli prostori, prazne površine i interijeri koji izgledaju više kao showroom nego kao dom gube na privlačnosti.

Kako Pinterest pokazuje rast interesa za toplinu, teksturu i prirodne materijale, hladni minimalizam više ne djeluje kao odgovor na stvarne potrebe svakodnevnog života. Minimalizam ne nestaje, ali prestaje biti hladan i distanciran.

 



Sigurni neutrali i “millennial gray” boja

Neutralne palete bez dubine, jasnog podtona ili karaktera sve češće djeluju umorno.

Dok Pinterest bilježi rast interesovanja za zemljane tonove, zagasite boje i toplije nijanse, siva kao univerzalno rješenje polako izlazi iz fokusa. Neutralno više nije podrazumijevano, mora imati smisao.

 



Matchy-matchy namještaj i stroga simetrija

Kompletne garniture i savršeno upareni setovi ostavljaju dojam prostora bez lične priče.

Suprotno tome, Pinterest trendovi za 2026. favorizuju slojevite, eklektične interijere i kombinovanje starog i novog. Prostori koji izgledaju kao da su nastajali vremenom sve više zamjenjuju one kupljene “u jednom potezu”.

 



Trendovi koji postoje samo za fotografiju  

Akcentni zidovi bez konteksta, prenaglašeni detalji i prostori dizajnirani primarno za društvene mreže gube relevantnost.

Kako se interes pomjera prema funkcionalnim, ugodnim i dugoročnim rješenjima, vizualni trikovi bez stvarne upotrebe prirodno izlaze iz fokusa.

 

 

Prekomjerna upotreba jednog materijala ili teksture

Bouclé posvuda, fluting na svakom zidu, ista završna obrada u cijelom stanu.

Pinterest naglašava slojevitost i raznolikost, dok dizajneri upozoravaju da ponavljanje bez mjere brzo dovodi do zasićenja. U 2026. tekstura ostaje, ali u promišljenoj mjeri.

 



Strogo definisane, nefleksibilne prostorije

Formalne trpezarije koje se rijetko koriste i rigidna podjela prostora sve teže prate stvarni životni ritam.

Kako Pinterest pokazuje rast interesa za višenamjenske i prilagodljive prostore, jasno je da domovi u 2026. moraju funkcionisati jednako dobro koliko i izgledati dobro.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @kellywearstler


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!