TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.6.2019.
Iza zanimljivih dizajnerskih komada koji nose etiketu Snegar krije se mlada arhitektica koja je kroz startup projekt odlučila pokazati kako neodoljiv spoj čini moderno dizajniran home accessories i drvo.
U ponudi ovog Made in BiH brenda ćete za sada naći daske za serviranje izrađene od dva potpuno različita materijala, podmetače, kao i posude za cvijeće, a svaki proizvod je napravljen ručno od raznih vrsta drveta, bez korištenja umjetnih lakova ili premaza.
#ecofriendly proizvodi uskoro će dobiti pojačanje i u vidu namještaja, a Larisa Snegar, osnivačica brenda nam je otkrila više detalja o nastanku Snegar proizvoda.

Larisa Snegar
Tko čini Snegar tim? Koje su tri karakteristike Snegar proizvoda?
Snegar Design je brand nastao u okviru startup firme Design Factory Group. Kao prve proizvode možete vidjeti našu home accessories liniju proizvoda, a naredno što ćete moći vidjeti uskoro, je nova linija home accessoriesa te prve komade namještaja branda Snegar. Ono što je bitno naglasiti za brand Snegar je da su nastali kao proizvod jednog malog startupa. Kao founder branda, sama se bavim dizajniranjem, a djelomično i izradom samih proizvoda.

Svi proizvodi su potpuno ručni rad, izrađeni u maloj radionici naših saradnika, a finalna obrada i detalji su rezultat radionice Design Factory Groupa. Snegar proizvodi nisu tretirani nikakvim hemijskim sredstvima kao npr. lakovima, uljima i slično, čemu pridajemo posebnu pozornost. Posebna pažnja se pridaje i maksimalnoj iskoristivosti materijala, kako bi imali i što manje otpada.

Kako teče sam proces izrade Snegar proizvoda - od skice do konačnog proizvoda?
Skice su produkt dugogodišnjih zamisli i maštanja koja ostvarujemo postepeno. Sama kreativnost vjerojatno leži u tome što sam po struci arhitekta te je to oduvijek bilo tu negdje i čekalo pravi trenutak i priliku da se realizira. U pripremi je još mnogo toga za šta ćemo uskoro imati i photoshooting pa ćete rezultate uskoro moći vidjeti i na našem Instagram profilu.

Koje materijale koristite pri izradi vaših proizvoda?
Za izradu naših proizvoda koristimo isključivo prirodne materijale (uključujući i prirodna ljepila i završni tretman bio uljima i voskom). Najviše je to riječ o drvetu oraha, zbog boje i teksture, ali tu je i hrast, javor, trešnja i jabuka. Kombinacije drveta i kamena su možemo reci slobodno potpuno unikatne. Ne postoje dvije iste kombinacije te koristimo razne vrste kamena za kombiniranje uz drvo hrasta i oraha.

Kada je riječ o saksijama, našem najprodavanijem proizvodu, tu je favorit hrast i Carrara mramor.

Koji su sve proizvodi trenutno dostupno u vašoj maloj tvornici?
U našoj ponudi trenutno ima oko 30 različitih proizvoda - koji se izvode u različitim vrstama materijala, a prva novost su nove saksije koje će uslijediti kao nastavak našeg favorita - seta od 3 saksije.
Sve Snegar proizvode možete naručiti putem službenog Instagram i Facebook profila ovog brenda.
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!