TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 17.9.2024.
Niste zadovoljni svojim obrvama?
Hmm, jeste li čuli za Golden Ratio®? Anastasia Soare je revolucionirala svijet ljepote i donosi rješenje. Sa svojim patentiranim metodom oblikovanja obrva Zlatni omjer® (Golden Ratio®), Anastasia je 1997. godine iz svog salona u Beverly Hillsu stvorila cijelu industriju posvećenu obrvama. Tri godine kasnije, lansirala je prvu liniju šminke za obrve, omogućavajući svima da postignu salonske rezultate kod kuće.
Njena revolucionarna metoda Zlatnog omjera® stvara iluziju simetrije lica, ravnoteže i proporcija – tajnu zbog koje se određene crte lica doživljavaju kao lijepe. Njene savršeno oblikovane obrve krase lica najpoznatijih svjetskih zvijezda poput Kardashian porodice, Jennifer Lopez, Kylie Jenner, Justina i Hailey Bieber, Victorije Beckham i Michelle Obame. Ova univerzalna tehnika oblikovanja obrva prati obrasce iz prirode, umjetnosti, muzike i ljudskog tijela.
Foto: @hoskelsa
Svaki proizvod koji Anastasia stvara dolazi sa izuzetnom pažnjom, detaljima i dizajnom, što omogućava postizanje profesionalnih rezultata bez potrebe da budete profesionalni šminker. Svaka formula, nijansa i alat kreirani su tako da su dovoljno snažni za majstore šminke, a ipak dovoljno jednostavni za početnike.
Foto: @amandakhamkaew
Mnogi beauty entuzijasti Anastasia Beverly HIlls proizvode posebno izdvajaju i navode kao omiljene i najbolje za precizno iscrtavanje, oblikovanje i fiksiranje obrva.
* * *
Naslovna fotografija: @amandakhamkaew
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!