Ovaj bračni par iz Sarajeva kreira ljekovite, prirodne proizvode za njegu tijela koje možete naći i u bh. drogerijama -...

Ovaj bračni par iz Sarajeva kreira ljekovite, prirodne proizvode za njegu tijela koje možete naći i u bh. drogerijama

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

ZDRAVLJE I NJEGA
16.10.2021.

AM Apothecary je kreativna priča nastala iz ljubavi prema biljkama i želje za kreiranjem zdravijih navika u svakodnevici. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maida je diplomirala na farmaciji, dok je Alvin uvijek imao strast prema fotografiji i grafičkom dizajnu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoje znanje utkali su u pakiranje, ali i pripremu kozmetičkih preparata koji će donijeti ono najbolje iz prirode za naše zdravlje. Ovaj nasmijan i kreativan duo posjetio nas je u studiju u Sarajevu gdje su nam otkrili da je upravo njihova linija koja je trenutno dostupna na policama dm-a ona na koju su najponosniji.

Maida Džeko i Alvin Džeko

Naime, upravo je njihova predanost prepoznate od strane dm kompanije u sklopu {ZAJEDNO} kampanje.
Uz mentorstvo i podršku za izlazak na bh.tržište, njihov tim je dobio priliku da njihovi proizvode za tuširanje i njegu tijela budu dostupni na policama čak 80 dm prodavnica.

***

Kako je počela priča o brendu? Tko čini vaš tim?

Ideja o brendu živi još iz nekih mladalačkih dana, nije imala svoje ime, ali je uvijek bila prisutna u planovima za budućnost. Nakon jednog teškog perioda i borbe sa karcinomom, mnoge stvari u životu počinjemo bolje da cijenimo, mijenjamo životne navike i prestanemo odgađati zamišljene planove.
S obzirom da je supruga još kao student farmacije pokazivala interes za biljke i biljne proizvode te kroz svoj posao nastavila s izučavanjem ljekovitih biljnih supstanci, to nam je mnogo olakšalo osmišljavanje i formulisanje prirodnih kozmetičkih preparata.
Svu svoju kreativnost i znanje usmjerili smo u izradu naših proizvoda i odlučili da kako kroz životne, zajedno koračamo i kroz poslovne izazove.

Na koji ste proizvod najponosniji, a koji je ukrao najviše simpatija kupaca?

U svaki naš proizvod uložili smo puno truda i ljubavi i svaki je za nas poseban i nosi neku priču sa sobom. Ponosni smo na kolekciju naših proizvoda koja se nalazi u dm-u, jer su upravo oni prvi put i predstavljeni kupcima, na dm-ovim policama. 

Odakle inspiracija za pakiranje proizvoda, ali i naziv brenda?

Grafički dizajn, fotografija i slikanje raznim tehnikama, je oduvijek moja strast, tako da sam radim dizajn za pakiranje proizvoda. 
Inspiracija za naziv Apothecary, kojem smo dodali naše inicijale AM, i za izgled proizvoda, je vezana za apotekarske radnje, koje su bile rasprostranjene u 19. stoljeću, sa svojim karakterističnim izgledom i drvenim policama prepunih biljnih ekstrakta, čajeva, ljekovitih pripravaka i prirodnih balzama.

To je obično bio porodični posao koji su obavljale žene sa svojim muževima.

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Osmišljavanje i izrada kozmetike i sve što prati taj posao zahtjeva puno kreativnosti i posvećenosti. Nakon same ideje za proizvod slijedi proučavanje sastojaka i slaganje u jednu cjelinu.
Neke proizvode smo mjesecima usavršavali da bi dobili željeni rezultat. Međutim, mi uživamo u tom procesu koji je za nas inspirativan i ispunjujući. 

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Biti novi na tržištu je samo po sebi izazovno, pogotovo na malom tržištu kakvo je kod nas u BiH. 
Jedan od izazova je i nabavka raznovrsnih sirovina, o čijem kvalitetu veoma vodimo računa. Mnoge stvari koje želimo realizovati većinom idu sporije nego što zamislimo. Međutim svi ti izazovi, uspjeh i zadovoljstvo čine većim.



Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Puno pažnje posvećujemo odabiru sastojaka i izgledu proizvoda. Želimo ponuditi dobar i kvalitetan proizvod, bez štetnih hemikalija. Ono što daje posebnost i neki naš dodatni „pečat“ svemu tome je miris.
Ne koristimo sintetske mirise i gotove parfeme, već isključimo sami pravimo mirisne note kombinovanjem 6-7 i više esencijalnih ulja i absoluta, koji pored prekrasnog mirisa imaju i aromaterapeutsko djelovanje.

Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH.  Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Biti dio ponude kompanije kakva je dm, za nas je nešto što smo priželjkivali od samog početka. Pored toga što nam je otvoren put do kupaca širom BiH, uklopiti se u njihovu filozofiju poslovanja i kvaliteta samo po sebi nosi veoma snažnu poruku o našem brendu.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Mnogo stvari smo naučili kroz saradnju sa dm-om, i još uvijek učimo. Svaki korak vezan za plasman naših proizvoda je bitan, a možda i najbitnije je njihova posvećenost da ova naša zajednička priča bude uspješna.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Kreiranje proizvoda koji će postati dio nečije svakodnevnice, za nas je veliki motiv i zadovoljstvo.
Svaka greška i neuspjeh je sastavni dio, kako poslovanja, tako i života općenito.

Nastojimo učiti iz grešaka i uživati u samom procesu nastajanja našeg brenda i nositi se sa svim što taj proces nosi sa sobom. Bili bismo veoma sretni kada bi prerasli u kolektiv koji zapošljava i druge ljude i u koji se na posao dolazi sa zadovoljstvom.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Ako imate ideju i volju da vrijedno radite na njenom ostvarenju  krenite odmah, bez čekanja i odlaganja vaših snova i planova.

***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci