TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.2.2013.
NYFW u znaku upečatljivih jarkih ruževa Pregledavajući beauty lookove s njujorškog tjedna mode, jasno je da su usne u upečatljivim tonovima pravi hit. Vidjeli smo ih na reviji Diane von Furstenberg, na kojoj su vizažisti odlučili damama usne obojiti u ružičaste tonove. Složili su se da je Diane jedna izvanredna žena, tako da i make-up i frizura moraju slati istu poruku.
Kada su u pitanju upečatljivi tonovi, vizažisti ističu da je bitno da s njima postignete dobar dogovor, odnosno ako je naglasak na usnama, ostatak make-upa držite što jednostavnijim. Recepta su se držali i na ovoj reviji, te su modelima nanijeli tek malo sjenila u prirodnim nijansama i par poteza rumenilom, za svjež izgled.
{gallery}2013_02/diane{/gallery}
Na reviji 3.1. Phillip Lim, pozornost je također bila usmjerena na usne. Naravno, cijeli look je upotpunjen s malo dramatike i rock'n'rolla. „Ona je djevojka s mračnom stranom. Kao da ima dečka koji je roker ili je u bendu.“ –prokomentirali su vizažisti. I ovdje su vizažisti naglasak stavili samo na usne, pazeći da ostatak make-upa bude sveden na minimum.
{gallery}2013_02/philip{/gallery}
D.P.
Foto: style.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!