TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.4.2012.

Osvoji Neutrogena Pink Grapefruit poklon paket!     Nova linija Neutrogeninih Visibly Clear proizvoda, atraktivnog naziva Pink Grapefruit, donosi potpuno novo osvježenje ugodnog mirisa i teksture, a dolaze u atraktivnom pakiranju ružičaste boje, koja odmah asocira na glavni sastojak proizvoda – 100%-tni ekstrakt grejpa i vitamina C koji nježno djeluju na kožu. Stoga razmazite svoju


U sklopu kampanje za Visibly Clear Pink Grapefruit, Neutrogena vam po prvi puta van SAD-a predstavlja svoje zaštitno lice – Hayden Panettiere!

Tako sam uzbuđena što sada sa Neutrogenom idem širom svijeta”, rekla je Panettiere, glavna glumica serije Heroes. „Moja Pink Grapefruit reklama će se emitirati u tako mnogo zemalja i nadam se da ću ih sve nekada posjetiti!”  Kao odličan role-model i inspiracija mnogim mladim ljudima širom svijeta, pored veoma zahtjevnog posla glumice, Panettiere je posvećena očuvanju okoline. Sudjelovala je u Neutrogeninoj kampanji Val promjene™, te podržala zaštitu okoliša. Njena uključenost za dobrobit životinja je dovela do nagrade Genesis Wyler, od strane Humanog društva SAD-a 2007. godine, kao i Variety-evu nagradu “Snaga mladih” 2011. godine, koja odaje priznanje mladim umjetnicima koji daju značajan doprinos filantropskim i humanitarnim svrhama.

neutrogena_hayden

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit linija namijenjena je mladima od 16 do 24 godine i prilagođena svakodnevnoj upotrebi. Djeluje osvježavajuće i stimulativno te smiruje i hladi nadraženu kožu. Dermatološki su testirani i pogodni čak i za osjetljivu kožu. Osim što prekrasno mirišu, proizvodi su i izuzetno učinkoviti, uz pomoć MicroClear™ tehnologije, u borbi protiv mitisera i akni .

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit piling za lice najbolji je način da dočekate svoje prve proljetne dane svježeg i zdravog izgleda. Svoj dan započnite nježnim pilingom kako biste odstranili odumrle stanice kože i potaknuli cirkulaciju. Čista i njegovana koža daje dojam zdravlja i svježine, a piling koji dubinski čisti pore lica najbolji je izbor za postizanje zdravog i svježeg izgleda.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krema za umivanje lica nježno je i učinkovito sredstvo za svakodnevnu primjenu. Tekstura kreme za umivanje omogućava jednostavno nanošenje i ispiranje, uz 100%tnu učinkovitost i prodornost u pore lica. Ugodan miris pruža idealno osvježenje za početak ili kraj napornog dana.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit gel za umivanje lica u svom funkcionalnom pakiranju sa pumpicom omogućava jednostavnu primjenu, a zbog svog atraktivnog, ružičasto-prozirnog dizajna odlično izgleda na polici u kupaonici. Svojom tekućom teksturom omogućava lako nanošenje i primjenu, te još jednostavnije ispiranje. Sa svojom MicroClear™ tehnologijom uspješno rješava problem mitisera nastalih uslijed začepljenja pora na licu.

Osvježite se uz Pink Grapefruit proizvode i pokažite Vašoj koži koliko zaista brinete o njoj. Ona će Vam to vratiti na najbolji mogući način – lijepim, zdravim i svježim izgledom!


Osvoji pet Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit poklon paketa!

Ono što će sve vas razveseliti jeste činjenica da vas Neutrogena daruje s pet Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit poklon paketa! Unutar jednog paketa se nalaze tri proizvoda, i to Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit piling za lice, krema za umivanje lica i gel za umivanje lica. Sve što trebate uraditi jeste poslati nam mail s naslovom I JA ŽELIM UŽIVATI U RUŽČASTOM GREJPU S NEUTROGENOM na mail [email protected]. Nagradna igra traje do 20.4.2012., kada ćemo na MODAMO.info službenoj Facebook fan stranici objaviti imena dobitnika. Pravo sudjelovanja imaju svi oni koji sui trenutno nastanjeni u BiH. Sretno!

Modamo.info/ Neutrogena PR 


Bonjour

Šta je 'perfume layering' i kako se radi?

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Šta je 'perfume layering' i kako se radi? Šta je 'perfume layering' i kako se radi?

U svijetu mirisa više se ne govori samo o “omiljenom parfemu”.

Parfem više nije završna tačka, već početak priče, mirisnog potpisa koji se mijenja, razvija i prilagođava. Tako nastaje perfume ili scent layering, tehnika koja posljednjih godina redefiniše način na koji doživljavamo parfemsku rutinu.


Šta je perfume ili scent layering i zašto je postao globalni fenomen?

Layering (slojevito nanošenje mirisa) označava praksu kombinacije dva ili više parfema ili parfema i mirisnog ulja kako bi se stvorio novi, personalizirani akord. U osnovi, riječ je o kreativnoj igri u kojoj pojedinac preuzima ulogu parfemera: gradi strukturu mirisa na vlastitoj koži.

Ono što je nekad bio eksperiment parfemskih entuzijasta, danas je mainstream tehnika.
 

 

Kratka historija slojevitog nanošenja mirisa

 

Iako layering zvuči kao moderna ideja TikTok generacije, korijeni ove prakse sežu duboko u historiju. Na Bliskom Istoku slojevito nanošenje mirisa oduvijek je bilo dio rituala ljepote: najprije mirisna ulja, zatim parfem pa čak i dim bakhoora koji bi “zatvorio” kompoziciju.

Na Zapadu je, sve do kraja 20. stoljeća, parfem bio zatvorena formula, gotovo sveta, nepromjenjiva struktura. Tek s pojavom nišnih brendova i individualiziranog pristupa luksuzu, miris je postao alat samoizražavanja, a layering, najsofisticiraniji oblik personalizacije.
 

 

Zašto je layering danas u fokusu?

 

Individualnost kao luksuz. Gen Z ne želi “signature scent”, nego mirisni kod koji se mijenja s kontekstom i emocijom.

Utjecaj društvenih mreža. Viralni “parfemski parovi” i recenzije stručnjaka učinili su layering pristupačnim široj publici.

Novi pristup brendova. Sve više kolekcija osmišljeno je kao modularne kompozicije gdje je svaka nota kompatibilna s drugom.

 

layering-parfemi-8-bonjour-ba


Kako funkcioniše i kako izbjeći greške?  
 

Kod ove tehnike važno je razumjeti redoslijed i teksturu nota:

- Prvi sloj treba biti lakši: citrusi, bijelo cvijeće, lagani mošus.

- Drugi sloj donosi karakter: drvenaste, jantarne ili puderaste note koje dodaju toplinu i trajnost.

- Ne miksajte dvije snažne kompozicije. Ako oba parfema imaju dominantnu bazu (oud, vaniliju, patchouli), rezultat može biti pretežak.

- Testirajte. Svaka koža ima drugačiji pH i toplinu i ista kombinacija neće jednako mirisati na svima.
 

 

Kako se radi parfemski layering u praksi?

Postoje dva glavna pristupa: na koži i u zraku (air-mixing). Ni u jednom slučaju se parfemi fizički ne miješaju u bočici jer bi hemijski sastav i omjer alkohola mogao promijeniti sam miris.
 

Layering direktno na koži  
 

Najčešći i najsigurniji način.

Prvi sloj: Nanosi se parfem s laganijim notama (citrus, cvijet, mošus). On stvara “platno” za gornji sloj. Uklopite ga s losionom bez mirisa kako bi miris bolje prionuo na kožu.

Pauza od 1–2 minute: Dajte prvom parfemu vremena da se slegne i poveže s kožom.

Drugi sloj: Raspršite parfem s dubljim, toplijim notama (drvo, amber, vanilija) preko prvog ili na drugo mjesto (npr. prvi na zapešće, drugi na vrat).

Time se postiže prostorna dinamika i miris se razvija u slojevima dok se krećete.
 

layering-parfemi-1-bonjour-ba
 

Pravilo intenziteta:

Ako su oba parfema jaka, nanesite ih iz veće udaljenosti (oko 30 cm). Ako su lagana, možete ih stavljati bliže, direktno na pulsne tačke.

 

Air-mixing tehnika (u oblaku)

 

Ova metoda se koristi za vrlo različite parfeme tj. kad niste sigurni kako će reagovati na koži.

- U zraku raspršite prvo jedan, zatim drugi parfem (jedan iznad drugog u istom prostoru).

- Prođite kroz taj “oblak” mirisa.
 

layering-parfemi-7-bonjour-ba
 

Na taj način se molekule spajaju u prostoru, a na koži se zadržava suptilniji miks, bez rizika da jedan parfem uguši drugi.

Ova tehnika je posebno popularna kod jačih, uniseks i drvenastih mirisa.


Layering s mirisnim teksturama

 

Layering se ne radi uvijek samo između dva parfema. Možete miksati i različite formule istog mirisa:

- mirisno ulje i parfem (ulje kao dugotrajnija baza)

- parfemski losion i Eau de Toilette (za jači efekat)

- body mist i parfem (lagana dnevna verzija)

Ovo je najbolji način da parfem traje duže bez da postane preintenzivan.
 

Najvažniji savjeti stručnjaka

 

Ne miješajte parfeme direktno u bočici, dakle nikada. Također, ne koristite više od dva sloja jer treći gotovo uvijek narušava balans. Svakako, bilježite kombinacije koje vam se sviđaju jer vaš mirisni potpis se gradi iskustvom, ne slučajno.
 

 


Primjena u praksi: kako layering oživljava Philosykos od Diptyquea

 

Jedan od najboljih primjera kako layering funkcioniše u stvarnosti je Diptyque Philosykos Eau de Toilette, parfem koji otkriva sve prednosti tehnike.
Njegova smokva nota ima idealan balans zelenog i kremastog, što ga čini savršenom bazom za nadogradnju.

Evo nekoliko kombinacija:

Philosykos + AERIN Cedar Violet: spoj koji naglašava drvenaste, zelene tonove.
 

layering-parfemi-3-bonjour-ba
 

Philosykos + Matière Première Parisian Musc: miris koji prelazi u čistu, kožnu toplinu.

 

layering-parfemi-2-bonjour-ba
 

Philosykos + Jo Malone Wood Sage & Sea Salt: smokva dobiva prozračnost i mineralnost mora.

 

layering-parfemi-4-bonjour-ba
 

Philosykos + Anomalia Paris Aquatic Ozonic: gotovo arhitektonska interpretacija fig leaf mirisa.
 

layering-parfemi-5-bonjour-ba

Foto: @thfragrancevault  
 

Ove kombinacije pokazuju koliko se ton, intenzitet i karakter jednog parfema mogu promijeniti kroz pažljivo birani drugi sloj.

Kroz miksanje nota stvaramo mirisni potpis koji nije unaprijed definisan već nastaje iz trenutka, raspoloženja i ličnog senzibiliteta. U toj igri slojeva svako otkriva svoj idealni balans između intuicije i parfemske harmonije.

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: AI


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!