Koliko zarađuju svjetski modni blogeri?
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIIznosi prelaze brojku od šest znamenki Kada je popularni Bryan Boy izjavio kako njegov prihod raste strelovitom brzinom te da blogeri za svoja pojavljivanja danas prosječno uzimaju od 10 do 15 tisuća dolara, mnogi su se iznenadili. Činjenica jeste da su modni blogeri postali moderna generacija it ekipe, koja sjedi u prvom redu tjedana mode tik do Anne Wintoure i među prvima dobiju na poklon Chanelov ruksak, kojeg ove sezone svi nose, no koliko oni uistinu zarađuju od svog posla?
RewardStyle je potvrdio da top blogeri uspijevaju mjesečno utržiti i više nego osamdeset tisuća dolara na temelju svojih provizija i partnerstva s kompanijama. U modnom svijetu, marketinška promocija brandova je tipičan način na koji poznati blogeri pokazuju svijetu zašto pojedini komad morate imate u ormaru. Gore spomenuti Chanel ruksak ili nedavno pokrenuti projekt Calvin Kleina, u kojem su se blogeri slikali u svom omiljenom paru CK rublja najbolji su dokaz tome. Iako neki smatraju da su blogeri uistinu nova modna struja, a drugi pak preziru njihov rad, nazivajući ih glavnim krivcem što moda gubi epitet luksuza za samo probrane, teško je osporiti njihovu moć u današnjoj modnoj industriji. A onda i unutar samog blogerskog svijeta imate razrede popularnosti, besplatni pokloni, pozivi na modna događanja i tjedni mode najbolje pokazuju koji se nalazi na A listi.
Naime, Amber Venz , predsjednica managment agencije za digitalne medije je za WWD magazin prokomentirala da top blogeri nisu oni za koje ljudi misle da jesu.
Blogeri Mary Seng (Happily Grey), Chrissy Ott (The Perfect Palette), Erin Gates (Elements of Style) i Rachel Parcell (Pink Peonies) su blogeri koji najviše zarađuju u modnoj industriji. Npr. samo Rachel je zaradila 960 000 američkih dolara na temelju affiliate marketinga i to najviše zahvaljujući unosnoj suradnji sa stranicom Nordstrom.com, a tu su i suradnje s J.Crew i TRESemmé brandovima.
Izgleda da su blogeri ipak uspjeli pokazati da se bave ozbiljnim poslom, koji uistinu postaje zanimanje 21. stoljeća.
D.P.
Foto: whowhatwear.com