TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.6.2014.

Iznosi prelaze brojku od šest znamenki   Kada je popularni Bryan Boy izjavio kako njegov prihod raste strelovitom brzinom te da blogeri za svoja pojavljivanja danas prosječno uzimaju od 10 do 15 tisuća dolara, mnogi su se iznenadili. Činjenica jeste da su modni blogeri postali moderna generacija it ekipe, koja sjedi u prvom redu tjedana mode tik do Anne Wintoure i među prvima dobiju na p

 RewardStyle je potvrdio da top blogeri uspijevaju mjesečno utržiti i više nego osamdeset tisuća dolara na temelju svojih provizija i partnerstva s kompanijama. U modnom svijetu, marketinška promocija brandova je tipičan način na koji poznati blogeri pokazuju svijetu zašto pojedini komad morate imate u ormaru. Gore spomenuti Chanel ruksak ili nedavno pokrenuti projekt Calvin Kleina, u kojem su se blogeri slikali u svom omiljenom paru CK rublja najbolji su dokaz tome. Iako neki smatraju da su blogeri uistinu nova modna struja, a drugi pak preziru njihov rad, nazivajući ih glavnim krivcem što moda gubi epitet luksuza za samo probrane, teško je osporiti njihovu moć u današnjoj modnoj industriji. A onda i unutar samog blogerskog svijeta imate razrede popularnosti,  besplatni pokloni, pozivi na modna događanja i tjedni mode najbolje pokazuju koji se nalazi na A listi.

blogeri_1

Naime, Amber Venz , predsjednica managment agencije za digitalne medije je za WWD magazin prokomentirala da top  blogeri nisu oni za koje ljudi misle da jesu.
Blogeri Mary Seng (Happily Grey), Chrissy Ott (The Perfect Palette), Erin Gates (Elements of Style) i Rachel Parcell (Pink Peonies) su blogeri koji najviše zarađuju u modnoj industriji. Npr. samo Rachel je zaradila 960 000 američkih dolara na temelju affiliate marketinga i to najviše zahvaljujući unosnoj suradnji sa stranicom Nordstrom.com, a tu su i suradnje s J.Crew i TRESemmé brandovima. 

Izgleda da su blogeri ipak uspjeli pokazati da se bave ozbiljnim poslom, koji uistinu postaje zanimanje 21. stoljeća.


D.P.
Foto: whowhatwear.com


Bonjour

Održiva moda: Šta zapravo predstavlja i kako postati ekološki osviješten potrošač?

TEKST: Bonjour.ba

Održiva moda: Šta zapravo predstavlja i kako postati ekološki osviješten potrošač? Održiva moda: Šta zapravo predstavlja i kako postati ekološki osviješten potrošač?

Gledajući činjenice, modna industrija ima najveću moć implementiranja trendova koji oblikuju najveći procent društva, ali i regulišu navike kupaca.


Samim tim, neizbježno je da utiče na okoliš i ekologiju. 
Provjereni podaci kažu: ,,Modna industrija čini 10% ukupnih emisija ugljika, isušuje izvore vode, a čak 85% tekstila svake godine završi na otpadu.'' Stoga je pod moranjem da modni brendovi traže načine kako da poduzmu konkretnije korake prema održivosti. 

 



No, šta je zapravo održiva moda? 

Održivost se referira na kreiranje i kupovinu odjeće koja štiti okoliš i one koji je proizvode. Osigurava da je proces kreiranja odjeće siguran za okolinu i društvo. Od materijala koji se koriste, do načina proizvodnje te naravno, humanih i fer uslova radnika

 



Kako biste bolje shvatili moć koju modna industrija ima na okruženje podijelit ćemo samo dvije činjenice UN programa za okoliš

  • Oko 60% svih materijala koji se koriste u modnoj industriji su kreirani od plastike
  • Ekvivalent jednog kamiona za smeće punog odjeće spali se ili odloži na deponiju svake sekunde 
     

Kako postati ekološki osviješten potrošač?  

Edukacija: Prvi korak prema postizanju ekološke svijesti u modi jest educirati se. Razumijevanje utjecaja modne industrije na okoliš i društvo ključno je. Čitanje knjiga, istraživanje na internetu i praćenje vijesti o održivoj modi pružit će vam potrebno znanje. Također, za one koji žele znati više predlažemo dokumentarac 'True Cost' koji će sigurno imati uticaj na vaše kupovne navike. 


https://www.youtube.com/watch?v=rwp0Bx0awoE


Kvalitet, ne kvantitet: Kvalitetni komadi će uvijek trajati duže, tako smanjujete potrebu za novom kupovinom, ali i količinom otpada. 




Podrška održivim modnim brendovima: Proučite lokalne, ali i dostupne svjetske modne brendove  koji su prilagođeni održivoj proizvodnji. 

Donirajte: Kad se odlučite riješiti odjeće, razmotrite opcije recikliranja ili doniranja. Ovo pomaže smanjiti otpad i koristi odjeći koja još uvijek može poslužiti nekome drugome.




Održiva moda nije samo trend, već nužnost kako bismo sačuvali planet i poboljšali uvjete za radnike u modnoj industriji.

* * * 
Foto: Pexels.com 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!