TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.6.2014.
Poznati model o beauty rutini, ishrani,... Karlie Kloss, koja je već nekoliko godina na vrhu ljestvice najzaposlenijih modela, otvorila je za Into The Gloss vrata svoje kupaonice, otkrila kojim proizvodima njeguje lice, kosu i tijelo, te koju dekorativnu kozmetiku najčešće koristi. Također, naglasila je svoju naklonost izreci da ljepota dolazi iznutra, zbog čega brižljivo pazi što je
Razlog zbog kojeg ju često možemo vidjeti u ravnim cipelama, čak i na crvenom tepihu u Cannesu
"Visoka sam 1,85 m - barem sam bila zadnji put kad sam provjerila. Živim u svojim baletankama jer mi ne dodaju centimetre na visinu. Dok sam bosa, nisam viša od svog dečka, ali u visokim potpeticama jesam - a on je visok 1,90 m!"
O karijeri modela
"Bavila sam se plesom dok sam odrastala, zbog toga se valjda više smatram sportašicom, nego modelom. Volim si davati fizičke i mentalne izazove. Ali nisam profesionalna sportašica, nisam profesionalna plesačica, nisam profsionalno 'ništa'; nikad modeling nisam smatrala stvarnim opisom posla. Još uvijek moram dokučiti što je to ustvari moj posao, ali da, modeling je jedna zabavna gaža."
Njena definicija ljepote
"Osjećam se zdravo i lijepo kada vodim brigu o sebi u svemu, od onoga što je u mom toaletnom ormariću, do zdrave prehrane i vježbanja. Krivac je možda moje prošlo iskustvo s plesom, ali osjećam se najljepše kada se osjećam snažno. Moje tijelo je snažno. Za mene, za ljepotu je bitnije kako se osjećaš, nego koje proizvode koristiš, a to se svodi na ono što stavljaš u svoje tijelo i kako se brineš o sebi."
O tjelovježbi i prehrani
"Kad mi je bilo 18 godina prestala sam plesati onoliko često koliko sam plesala ranije i tijelo mi se počelo mijenjati. Jela bih bilo što, bez razmišljanja o tome. Ali onda sam se počela zanimati za zdrav život, isprobavala sam različite vrste vježbi, uposlila osobnog trenera i nastojala raditi nešto svakog dana, bilo to obično istezanje ili trčanje jednog kilometra. Tijelo koje se kreće ostaje u pokretu. Kod prehrane, mislim da je bit u umjerenosti i raznolikosti. Isto važi i za proizvode koje koristite i za vježbanje. Kada promijenim način vježbanja, osjećam i vidim promjenu u svome tijelu."
O svakodnevnom šminkanju
"Kada je u pitanju moja beauty rutina, kada se spremam ujutro, manje je više; bitno mi je da čim prije mogu otići preko vrata, zato volim toniranu hidratantnu kremu Laura Mercier. Volim koristiti tonirane kreme jer ne začepljuju pore. Ova krema kombinira hidrataciju s onim baršunastim 'velom' koji želite, a koji će učiniti da izgledate prirodno. Koristim i malo RMS Un-Cover Up korektora. Volim kremasta rumenila jer su ona pudrasta za mene previše neuredna, a i četka, bronzer ili rumenilo u prahu bi zauzeli previše mjesta u mojoj torbi. Zato uvijek koristim Laura Mercier Cream Cheek Color. Ispod očiju volim staviti i Givenchy Mister Light. Kod maskara biram L'Oreal Voluminous Million Lashes ili maskaru Marca Jacobsa. Sve u svemu, radim s nekima od najboljih vizažista i frizera, tako da se ne pretvaram da sam ekspert. Jednostavno volim brinuti za svoju kožu i stvoriti savršenu podlogu koja će omogućiti ovim umjetnicima da me preobraze u bilo što što snimanje od mene zahtijeva."
{gallery}2014_06/karlie{/gallery}
A.S./Into The Gloss
Foto: intothegloss.com
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Milan Design Week 2025. godine potvrdio je svoju poziciju kao najvažniji događaj u svijetu dizajna, gdje se susreću inovacija, umjetnost i tehnologija.
Od 7. do 13. aprila 2025. godine, Milano je postao epicentar globalne kreativnosti, domaćin više od hiljadu izložbi, instalacija i događaja u sklopu Milan Design Weeka.
Ove godine, tema "Connected Worlds" istražuje kako dizajn može povezati različite aspekte našeg života od prirodnog okruženja do naprednih tehnologija, kulturnih tradicija i budućih inovacija.
A mi smo uz IQOS krenuli u ovu avanturu i imali priliku da prisustvujemo dizajnerskom spektaklu i donesemo vam najzanimljivije trenutke direktno iz srca Milana.
Idemo redom. Vodimo vas na prvu stanicu našeg dizajnerskog putopisa, može?
IQOS x Seletti: Senzorna priča o susretu dva svijeta
Suradnja između IQOS i kultnog italijanskog brenda Seletti bila je jedan od zapaženijih trenutaka ovogodišnjeg Milan Design Weeka.
Instalacija je predstavljena kao šetnja kroz imaginarnu piazzu od dnevne vreve tržnice do večernje tišine pod visećim lampicama. Tradicija reinterpretirana kroz objektiv futurističkog dizajna i hrabrog eksperimenta.
Iza koncepta stoji Stefano Seletti, kreativni direktor i vizionar koji decenijama unosi ironiju, umjetnost i igru u svakodnevne predmete. Instalacija pod nazivom ‘’Curious X Sensorium Piazza'' utjelovljuje fokus na inovaciju i Selettijev eksperimentalni pristup, oblikujući dinamično okruženje u kojem publika ima aktivnu ulogu.
Digitalne strukture mijenjaju se kroz interakciju s posjetiocima, dok se fragmenti riječi i lica pretaču u vizualni pejzaž, tvoreći neprestano promjenjivo kolektivno sjećanje. Tradicija i tehnologija susreću se u prostoru koji se ne zaboravlja.
Fondazione Prada: Kad film postane crtež
Šetajući kroz Fondazione Prada izložbu zakoračili smo u tihi, ali vizuelno snažan svijet storyboardova, crteža koji su nekada bili prva forma velikih filmskih priča. Izložba „A Kind of Language“ vodi vas kroz više od 800 radova koji otkrivaju kako su režiseri poput Mélièsa i Disneya maštali u linijama i sjenama.
Prostor je zamišljen poput ateljea u kojem se ideje pretaču u kadrove, a paralelno s izložbom, posjetioci mogu pogledati filmove Sofije Coppole, Wesa Andersona i Fellinija.
Sve je zaokruženo projekcijama kultnih filmova u Cinema Godard. Još jedan podsjetnik da je dizajn, kad je u rukama vizionara, uvijek priča.
Mooi: Personalizirani mirisi doma vođeni umjetnom inteligencijom
Holandski brend Mooi predstavio je inovativnu instalaciju gdje posjetioci, prolaskom kroz roza zavjese, ulaze u svijet personaliziranih interijera.
Na osnovu interaktivnog testa ličnosti, kreirali su vlastiti "home scent scene" ,jedinstveni miris doma, prilagođen individualnim preferencijama, i to na licu mjesta. Naravno da smo isprobali.
Lavazza: Multisenzorno iskustvo budućnosti kafe
Multisenzorno iskustvo Lavazze ostavilo je snažan utisak ne samo zbog inovativnosti, već i zbog načina na koji su uspjeli transformirati jednostavan gutljaj espressa u punopravni dizajnerski doživljaj.
Ulazimo u zrno kafe, doslovno. Pod ispod nas izrađen je od mljevene kafe, a miris u zraku možete zamisliti: topao i zavodljiv.
Nova kapsula bez plastike, koja će se na tržištu naći tek u septembru 2025., predstavljena je u ambijentu koji uključuje zvukove, vizuale i teksture pažljivo orkestrirane da potaknu sva čula. I da, imali smo privilegiju da je ekskluzivno kušamo ukus pun, bogat, gotovo filmski.
Google: Svjetlost koju možete dodirnuti
Google je predstavio instalaciju koja istražuje interakciju svjetlosti i tehnologije umjetnika Lachlan Turczana. Posjetioci su mogli "dodirnuti" svjetlost, doživljavajući interaktivno i poetsko iskustvo koje pomjera granice percepcije i tehnologije.
Hermès: Klasična elegancija u tišini
Hermès je ostao vjeran svom prepoznatljivom stilu, predstavljajući instalaciju koja odiše klasičnom elegancijom. Bez puno riječi, posjetioci su mogli doživjeti suštinu brenda kroz tišinu i sofisticirani dizajn, naglašavajući ljepotu u jednostavnosti.
Umjesto klasičnih, zanatski teških instalacija po kojima su prethodne godine bili prepoznatljivi, umjetnički direktori Charlotte Macaux Perelman i Alexis Fabry odlučili su se za pročišćeniju, gotovo meditativnu formu izraza.
Posebnu pažnju privukao je set od 33 porculanske posude koje je kreirao irski dizajner Nigel Peake. Riječ je o delikatnoj kolekciji ručno oslikanih tanjira, zdjela i šalica u akvarel tehnici, pažljivo aranžiranih unutar jedne od kutija, poput postavke za neku zamišljenu, svečanu večeru.
Kao savršenu završnicu, imali smo čast prisustvovati ekskluzivnoj večeri s gospodinom Selettijem, koja je bila pravi gourmet doživljaj. Chef Enrico Bartolini, dobitnik čak 13 Michelin zvjezdica, brižljivo je balansirao između ekstravagancije i topline, stvarajući večeru koja je bila jednako sofisticirana kao i sama instalacija.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba i Stefano Seletti, vizionar i kreativni direktor Selletija
Ove godine Milano Design Week ostavio je snažan utisak: spoj tehnologije i mašte, senzacija i značenja. Ova oda kreativnosti i dizajnu bez granica nas je podsjetila na jedno: Stay curious.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!