TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 2.2.2012.

Ležerne kovrče kao u Zooey Deschanel     Kada je pred njima važan događaj, savršen izgled zauzima visoko mjesto na must do listi poznatih dama. Tako je Zooey Deschanel za finale X Faktora odlučila svoju kosu pretvoriti u savršene, sjajne, ali opet ležerne kovrče. Zooey je uspjela u svojoj namjeri, a ako i vi želite ovakvu frizuru, potrebna vam je krema, uvijač i lak za kosu.

Na početku, na mokru kosu nanesite hranjivu kremu, spustite glavu prema dolje i sušite provlačeći ruke kroz kosu kako bi dobila što veći volumen. Nakon toga dio po dio kose u pramenovima zarolajte oko svoje osi i stavljajte na uvijač za kosu. Držite nekoliko minuta i pustite. Na kovrče nanesite lak za kosu, kako bi frizura bila postojana. Sada su vaše ležerne i volumenizirane kovrče spremne.
Bilo je lako, zar ne?

kao_u_frizerskom_salonu_kovrdzo   

D.P.
Foto: instyle.com 

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!