TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.12.2012.
10 trendova kojima nismo mogli odoljeti Godina iza nas bila je prepuna zanimljivih noviteta i u beauty industriji. Dizajneri, točnije njihovi vizažisti i frizeri su nam na revijama predstavili šarolik spektar trendova, kao i pojedine kozmetičke kuće. Neki od njih imala su slavan kraj, dok su pojedini ostali tek predmet našeg divljenja na spomenutim revijama. No, dip-dye u kosi, tamn
Dip-dye u kosi vjerojatno je jedan od načina stiliziranja kose kojemu nismo prognozirali blistavu karijeru na gradskim ulicama. No, ubrzo smo naše mišljenje promijenili, budući da je broj anonimnih, kako i poznatih zaljubljenica u modu koje imaju plave, ružičaste i ljubičaste pramenove u kosi rastao gotovo iz dana u dan. Neobični i upečatljivi tonovi u kosi preplavili su zabave, crvene tepihe i editorijale.
Guste šiške također su postala česta želja izgovarana na frizerskim stolcima. Jessica Biel, Rooney Mara, Nicole Richie, samo su neke dame koje su svoje lice zaokružile gusto ošišanim šiškama.
Nokti popraćeni trakama, perlama, biserima, šljokicama i drugim detaljima postali su jedna od najčešćih manikura na rukama mnogih dama. Bogato ukrašeni nokti postali su novi beauty imperativ.
Pletenicu oko glave tako neodoljivom učinio je Valentino. Romantične heroine sa kosom spletenom u pletenice ubrzo smo počeli viđati svugdje, a pletenica je i službeno postala nova omiljena frizura dama.
Tuš na očima izvučen u dugi šiljasti završetak, učinio je mačkasti make-up najčešćom tehnikom šminkanja očiju.
Visoke pundže, koje je u svoje redove prvi doveo Lanvin i nazvao je krofna pundžom, također je često krasila kosu mnogih poznatih dama. Bilo da se radi o manjoj ili onoj s mnoštvo volumena, pundža je postala elegantan i popularan način stiliziranja kose.
Ove godine, industrija parfema vrvila je onim u potpisu poznatih celebritya, koji su odličan način zarade pronašli i u ovom djelu beauty industrije. Njihove neobične bočice, ali i sastojci imali su za cilj privući što veći broj obožavatelja istančanog njuha.
Šezdesete i bogat volumen u kosi također su se vratili na velika vrata. Kosa blago natapirana u gornjem dijelu svoj trijumf je doživjela na tjednu mode, a rado su ga prihvatile i mnoge zaljubljenice u modu. Sigurno jedan od trendova kojemu nismo predviđali tako svjetlu i lijepu budućnost.
Beyonce i Rihanna su među prvima pokazali svoje stiletto nokte, točnije nokte koji su rašpicom oblikovani u špic. Mnogi su se našalili da je ovakav način stiliziranja noktiju odličan beauty SOS kada vam pukne nokat, a već je popraćen i velikim brojem manikura i neobičnih lakova za nokte.
Vino na usnama, odnosno ruž u tim tonovima posljednji je beauty trend za kojem je modni svijet poludio. Tamni tonovi daju elegantan i pomalo mističan prizvuk, a ovisno o boji tena i prilici, možete se preobraziti u pravu gotičku princezu.
D.P.
Foto: fashionista.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!