7 stvari koje biste trebali napraviti na vašem novom radnom mjestu
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBIdeja o početku poslovne karijere na novom radnom mjestu nosi sa sobom mnoštvo izazova. Nova okolina, novi manageri, novi poslovni ciljevi i često sasvim novi opis poslova i novi grad, čine ovaj period dosta izazovnim, ali opet podložnim stresu i nervozi.
Upravo zbog toga, kako bismo vam olakšali novu ulogu, izdvojili smo par stvari koje biste trebali napraviti kako biste se osjećali bolje, a usput, ostavili sjajne impresije na vaše kolege na vašem novom radnom mjestu.
#Ostanite u kontaktu sa starim poslovnim poznanicima
Pošaljite obavijest važnim poslovnim suradnicima o promjeni vašeg radnog mjesta, vašoj novoj ulozi i kontaktima na kojima vam se mogu javiti.
#Saznajte što se od vas očekuje
I pristupite tome jako štreberski. U razgovoru sa svojim šefom, saznajte kroz prvi tjedan treninga što se od vas očekuje kroz prvih tjedan dana, što kroz prva tri tjedna na radnom mjestu, a što kroz mjesec dana i zapišite si to, uz vremenski rok dat za svaki posao.
#Upoznajte vaše radne kolege
Pozovite ih na radni ručak i upoznajte se međusobno. Napravite vi prvi korak naprijed.
#Promatrajte i slušajte
Pažljivo slušajte tijekom sastanaka, promatrajte kako se ostali ponašaju u uredu i prema vama, kako biste dobili bolju generalnu sliku o atmosferi, hijerarhiji i sveukupnoj filozofiji poduzeća u kojem radite.
#Upoznajte se sa stilom odijevanja
I prilagodite se stilu odijevanja koje promovira poduzeće u kojem radite.
#Naučite sve trikove
Kako napraviti pozive prema inozemstvu, postaviti službeni email, zašto printer ponekada ne radi najbolje, tko je u kuhinji zadužen za određene poslove, gdje je najbolje mjesto za ručak u blizini – sve o vašem poslovnom ambijentu.
#Uživajte
Samopouzdani, nasmijani i puni pozitivne energije uživajte i iskoristite najviše što možete od prilike koja vam je dana.