TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.9.2014.

Vikend je doba kada se s posljednjom pažnjom krenemo družiti s našim paletama za šminkanje, sjenama za oči,ruževima i ukosnicama za kosu. Noćni izlasci odličan su način da si priuštimo malo šljokica, upečatljive nijanse ruževa ili igru olovkom za oči.

Ruževi su odličan i jako brz način za kreiranje upečatljivog make-up looka.
Ruž u boji vina, bilo da se radi o tamnijim ili svjetlijim nijansama će instantno dati vašem cijelom izgledu vamp prizvuk, a odlično će izgledati uz malo rumenila i par slojeva maskare na očima. Mi glasamo za!

01

Ukoliko nemate vremena da svojoj kosi priuštite nešto duži tretman uređivanja, prepustite se kaosu. Neuredna frizura spasit će vas svaki put kada ste u žurbi i uz to će izgledati nevjerojatno chic i ležerno. Volimo beauty industriju jer nam olakšava svakodnevnicu ovakvim potezima.


02

Šljokice.
Sjenila koja u sebi imaju sjajne čestice idealna su za pokazivanje vikendom. Poigrajte se zlatnim nijansama i jako tankom linijom tuša, a ostatak make-upa svedite na minimum.

03


Ukosnice u kosi jako su chic i upečatljiv način da 'ukrotite' kosu, posebice kada na umu imate par sati plesa na omiljene hitove.

04

Obrnuti smokey eye jedna je od tehnika šminkanja koju su vizažisti promovirali na tjednima mode. Postupak je jako lagan – na gornji kapak nanesite sjenilo u nude tonovima, a na donji dio oka, ispod trepavica, crni tuš i olovku kojom ćete blago zacrniti taj predio. Cool, zar ne?

05

Iako smo gotovo cijelo ljeto proveli s valovitom kosom koju su nam stilizirali sunce i pjena za kosu, za izlazak si kosu izravnajte, kao mali odskok od svakodnevnice. 

06

Boja patlidžana, kako je često vizažisti nazivaju, jedna je od omiljenih nijansi ruževa ove sezone.
Zašto je i vi ne biste isprobali?

07


Foto: byrdie.com


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!