TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.12.2019.
Iako svaka od nas voli različite stilove šminkanja i načini na koje nanosimo sjenilo se uvelike razlikuju po tome kakve kapke imamo, boju očiju i slično, ipak postoji univerzalna formula koju možete pratiti za besprijekorno nanošenje sjena na oči.
Dakako, ova formula je apsolutno otvorena za vaše eksperimentiranje s bojama i intezitetom šminkanja, sve dok se koristite glavnim smjernicama i savjetima koji će vam pomoći da naglasite svoje oči na pravi način.
Čak i ako ste početnici i niste sigurni od koje boje na paleti prvo krenuti ili se pak smatrate ekspertom u šminkanju, ovaj vodič će vam pomoći vratiti se na osnove i ponoviti gradivo kako bi vaš make-up look uvijek bio na razini prilike za koju se šminkate. Počnimo!
ODGOVARAJUĆE ČETKICE
Investiranjem u kvalitetne četkice za apliciranje make-upa uštediti ćete sebi dosta vremena u blendanju sjena za oči i puno ćete brže kreirati zavidne kompozicije na svojim kapcima. Za vodič kroz make-up četkice koje će vam trebati kliknite ovdje.
PODLOGA JE VAŽNA
Svoje remek djelo započnite sa pravom podlogom. Nakon što nanesete kapljicu primera na svoje kapke, nanošenje sjena započnite uz najneutralniju sjenu na vašoj paleti koja će biti sjajna baza za daljnje šminkanje. Pri apliciranju, ukoliko se šminkate za dnevni look, prvu sjenu aplicirajte do nabora na vašem kapku, a ukoliko je šminkanje za neku večernju priliku tada sjenu aplicirajte preko skoro čitavog kapka, do malo ispod vaših obrva povlačeći linije do unutrašnjosti vašeg kapka.
TAMNIJE NIJANSE U VANJSKOM KUTU OKA
Tamne nijanse odlično naglašavaju vašu boju očiju i čine vaše oči većima i otvorenijima ukoliko ih aplicirate na vanjske kuteve vašeg kapka, malo ispod obrva. Čak i ako imate spuštene kapke, otvorite oči i sami odredite koliko iznad nabora na kapku želite da se vaše tamnije nijanse primijete, zatim zatvorite oči i započnite blendanje. Isto pravilo važi i za ljubiteljice smokey eyes make-upa.
EYELINER
Ukoliko povučete tanku liniju na kapku tik uz vaše trepavice, imate još jedan odličan make-up trik koji će učiniti da vaš pogled bude ljepši i vaš make-up na očima besprijekoran. Efekt je jači što je eyeliner tamniji, no umjesto njega naravno možete birati olovku ili tuš u bilo kojoj drugoj boji. Ukoliko volite nanijeti olovku i ispod svojih očiju, sjajan trik kako biste izbjegli iritaciju – uzmite četkicu za nanošenje eylinera i tamnu sjenu na vašoj paleti te povucite tanku liniju na vašem donjem kapku.
HIGHLIGHT
Kako bi vaš pogled dobio i odličan finish, povlačenjem svijetle olovke ili svijetlijeg sjenila tik ispod obrve i na unutarnjim kutevima očiju dodatno ćete postići da vaše oči izgledaju većima, a uz još par poteza maskarom, možete smatrati da je vaš make-up gotov.
Je li i vaša make-up rutina izgledala ovako ili ste ipak otkrili par novih korisnih savjeta za apliciranje sjena na oči?
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!