TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2020.
Bez sumnje, Brending konferencija je događaj, koji je tokom proteklih 10 godina svojim učesnicima željnim znanja iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija, uvijek nudio svjetski standard u raznim oblicima.
No njena suštinska vrijednost zapravo se ne očituje samo tokom vremena održavanja, nego se danima i godinama poslije manifestuje u uticaju koji je izvršila na ljudske živote.
Tako su organizatorima poznate priče o mladim ljudima koji su, potaknuti inspirativnim predavanjima na Brending konferenciji, osnovali svoje agencije, zaposlili se ili pokrenuli svoj brend. Takvih primjera je mnogo, a zbog velike posvećenosti uspjehu ovog projekta, sigurni smo da će agencija Via Media, koja je organizator konferencije, biti zaslužna za ispisivanje sjajnih priča i u budućnosti.
U iščekivanju nove, desete po redu, jubilarne Brending konferencije, otkrivamo neke detalje o BK, koje sigurno niste ranije znali.
***
1. Brending konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine uzdrmala svjetsku ekonomiju. Tada je veliki broj renomiranih svjetskih marketinških i brending stručnjaka došao u Sarajevo, kako bi nam pomogli u suočavanju s recesijom i njenim posljedicama te su otvorili vrata ljepše i svjetlije ekonomske budućnosti. Zahvaljujući, u velikoj mjeri, njihovim savjetima i poslovnim putevima koje su trasirali, dobili smo nove smjernice za razvoj bh. marketinške industrije.
***
2. Brending konferencija je 2012. godine, tokom svog drugog izdanja, video linkom ugostila ni manje ni više nego prvog čovjeka predsjedničke kampanje Barack Obame. Direktnim javljanjem iz Bijele kuće, učesnike konferencije počastio je TJ Walker, govorivši na temu pobjedničke kampanje i tajni medijskog nastupa. Intervju sa Obaminim PR-om vodio je pr.dr. Zoran Tomić, profesor na sveučilištu u Mostaru, Sarajevu i Zagrebu.
***
3. Zahvaljujući Brending konferenciji, u Sarajevo je 2014. došao izvršni direktor Interbranda, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda, koja postoji od 1970. godine. Njegov dolazak je izazvao veliku pažnju stručne javnosti, ali i velikog broja akreditiranih medija iz cijele regije. O važnosti ovog događaja, za čitavu BiH, najbolje svjedoči podatak da je na tu temu i britanski medijski gigant BBC objavio prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura!
***
4. Evo sada i jedna pikanterija. Prethodno nabrojane činjenice ste mogli i saznati kroz medije, međutim ovo sigurno ne znate. Jedne godine, noć prije konferencije, uposlenici agencije Via Media zaduženi za akreditiranje učesnika su na svoje zaprepaštenje, ustanovili da jedna izuzetno, ali IZUZETNO važna osoba nema akreditaciju. “Brzinom svjetlosti“ su probudili direktoricu štamparije i uspjeli odštampati akreditaciju na vrijeme. Na pitanje tko je ta osoba, uposlenici Via Medie se i danas samo tajnovito smješkaju.
***
5. Prije deset godina, tokom prve Brending konferencije, kreativni tim Via Medie došao je na odvažnu ideju. Ideja je bila toliko nekonvencionalna, da su ponudili da je lično provedu u djelo. Pošto je u to doba grafika još uvijek bila jedan od najznačajnijih vizuelnih efekata, odlučili su da cijeli lobby hotela u kojem se održavala konferencija oblijepe malim naljepnicama te na taj način brendiraju samu konferenciju. Nakon što su zalijepili “milion“ naljepnica, kreativci su osjetili veliku radost i satisfakciju, međutim, kako kroz smijeh priznaju i danas im koljena pamte taj poduhvat.
***
Dokaz da će ovaj događaj nastaviti mijenjati živote je činjenica da Brending konferencija zbog trenutne situacije nije zaustavljena, nego je dobila novi format i „preselila“ u digitalno okruženje u obliku BK Week platforme.
Tamo nas 18.5. - 22.5. u trajanju od 5 dana čekaju predavanja, intervjui i radionice sa ekspertima svjetskog renomea, koji su spremni da nas nauče kako ćemo, nakon što je sve stalo, nastaviti dalje. Kroz konkretne primjere i savjete, biti ćemo u prilici obezbijediti smjernice za adaptacije strategija, komunikacija i tržišnih pozicija te u konačnici uticati na svoje, ali i živote članova naše zajednice. Povodom obilježavanja desete godine postojanja konferencije, pod sloganom „The Show Must Go On“, Via Media je odlučila obezbijediti potpuno besplatno učešće za sve online webinare, kao poklon cijeloj regiji. Šta nas sve očekuje ove godine, detaljnije istražite klikom OVDJE.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Magazin Ljepota & Zdravlje BiH, vodeći lifestyle magazin posvećen ženama, proslavio je 200. izdanje i 17 godina postojanja uz veliki Summer Stop – Glow, Grow & Shine party, održan u restoranu Four Seasons u Sarajevu.
Zvanice su uživale u ljetnoj atmosferi i nezaboravnoj večeri ispunjenoj inspiracijom, elegancijom, glamurom i, naravno, slavljem zajedništva koje magazin njeguje. U prepoznatljivoj estetici Ljepote & Zdravlja, uz cvijeće i refleksije disco kugli slavilo se uz pogled na vrele sarajevske ulice.
„Najveća nagrada našeg posla je povjerenje i ljubav čitateljica i čitatelja. Neka poruka noći bude – kada god zastanemo i obratimo pažnju na ono što zaista vrijedi, tada živimo najljepše stranice svog života“, poručila je glavna i odgovorna urednica Aida Olević Maljević u emotivnom obraćanju koje je ispraćeno aplauzom i osmijesima.
Program je vodila Ana Cvjetković, poznata influenserica i jedno od lica s naslovnice, dok su se gosti zadržavali uz signature photo wallove, nazdravljali uz Blanc pivo i Fantinel vina, plesali uz saksofonistu Mirzu Sijerčića i DJ Toshija Domaćina, te uživali u svakom trenutku večeri.
Na izlasku su svi gosti dobili pažljivo pripremljene Ljepota & Zdravlje Goody Bags s beauty, wellness i gourmet proizvodima, kao uspomenu na noć punu inspiracije.
Ovim događajem, magazin Ljepota & Zdravlje je još jednom potvrdio svoju ulogu u kreiranju prostora u kojem žene rastu, uče, podržavaju se i slave ono što ih čini jedinstvenima, a to je ljepota koja dolazi iznutra i zdravlje koje je temelj svega.
Jubilarno izdanje u dva posebna covera s Amrom Džeko već vas čeka na kioscima širom BiH. Ne propustite broj koji slavi snagu, stil i žensku autentičnost.
Fotografije: Sanela Babić i Enida Kajević
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!