TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.5.2020.

Bez sumnje, Brending konferencija je događaj, koji je tokom proteklih 10 godina svojim učesnicima željnim znanja iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija, uvijek nudio svjetski standard u raznim oblicima.

No njena suštinska vrijednost zapravo se ne očituje samo tokom vremena održavanja, nego se danima i godinama poslije manifestuje u uticaju koji je izvršila na ljudske živote.

Tako su organizatorima poznate priče o mladim ljudima koji su, potaknuti inspirativnim predavanjima na Brending konferenciji, osnovali svoje agencije, zaposlili se ili pokrenuli svoj brend. Takvih primjera je mnogo, a zbog velike posvećenosti uspjehu ovog projekta, sigurni smo da će agencija Via Media, koja je organizator konferencije, biti zaslužna za ispisivanje sjajnih priča i u budućnosti.

U iščekivanju nove, desete po redu, jubilarne Brending konferencije, otkrivamo neke detalje o BK, koje sigurno niste ranije znali.

***

1. Brending konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine uzdrmala svjetsku ekonomiju. Tada je veliki broj renomiranih svjetskih marketinških i brending stručnjaka došao u Sarajevo, kako bi nam pomogli u suočavanju s recesijom i njenim posljedicama te su otvorili vrata ljepše i svjetlije ekonomske budućnosti. Zahvaljujući, u velikoj mjeri, njihovim savjetima i poslovnim putevima koje su trasirali, dobili smo nove smjernice za razvoj bh. marketinške industrije.

***

2. Brending konferencija je 2012. godine, tokom svog drugog izdanja, video linkom ugostila ni manje ni više nego prvog čovjeka predsjedničke kampanje Barack Obame. Direktnim javljanjem iz Bijele kuće, učesnike konferencije počastio je TJ Walker, govorivši na temu pobjedničke kampanje i tajni medijskog nastupa. Intervju sa Obaminim PR-om vodio je pr.dr. Zoran Tomić, profesor na sveučilištu u Mostaru, Sarajevu i Zagrebu.

***

3. Zahvaljujući Brending konferenciji, u Sarajevo je 2014. došao izvršni direktor Interbranda, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda, koja postoji od 1970. godine. Njegov dolazak je izazvao veliku pažnju stručne javnosti, ali i velikog broja akreditiranih medija iz cijele regije. O važnosti ovog događaja, za čitavu BiH, najbolje svjedoči podatak da je na tu temu i britanski medijski gigant BBC objavio prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura!

***

4. Evo sada i jedna pikanterija. Prethodno nabrojane činjenice ste mogli i saznati kroz medije, međutim ovo sigurno ne znate. Jedne godine, noć prije konferencije, uposlenici agencije Via Media zaduženi za akreditiranje učesnika su na svoje zaprepaštenje, ustanovili da jedna izuzetno, ali IZUZETNO važna osoba nema akreditaciju. “Brzinom svjetlosti“ su probudili direktoricu štamparije i uspjeli odštampati akreditaciju na vrijeme. Na pitanje tko je ta osoba, uposlenici Via Medie se i danas samo tajnovito smješkaju.

***

5. Prije deset godina, tokom prve Brending konferencije, kreativni tim Via Medie došao je na odvažnu ideju. Ideja je bila toliko nekonvencionalna, da su ponudili da je lično provedu u djelo. Pošto je u to doba grafika još uvijek bila jedan od najznačajnijih vizuelnih efekata, odlučili su da cijeli lobby hotela u kojem se održavala konferencija oblijepe malim naljepnicama te na taj način brendiraju samu konferenciju. Nakon što su zalijepili “milion“ naljepnica, kreativci su osjetili veliku radost i satisfakciju, međutim, kako kroz smijeh priznaju i danas im koljena pamte taj poduhvat.

***

Dokaz da će ovaj događaj nastaviti mijenjati živote je činjenica da Brending konferencija zbog trenutne situacije nije zaustavljena, nego je dobila novi format i „preselila“ u digitalno okruženje u obliku BK Week platforme.

Tamo nas 18.5. - 22.5. u trajanju od 5 dana čekaju predavanja, intervjui i radionice sa ekspertima svjetskog renomea, koji su spremni da nas nauče kako ćemo, nakon što je sve stalo, nastaviti dalje. Kroz konkretne primjere i savjete, biti ćemo u prilici obezbijediti smjernice za adaptacije strategija, komunikacija i tržišnih pozicija te u konačnici uticati na svoje, ali i živote članova naše zajednice. Povodom obilježavanja desete godine postojanja konferencije, pod sloganom „The Show Must Go On“, Via Media je odlučila obezbijediti potpuno besplatno učešće za sve online webinare, kao poklon cijeloj regiji. Šta nas sve očekuje ove godine, detaljnije istražite klikom OVDJE.


Bonjour

1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti. 1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti.

U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor. 
 

iqos_iluma_event_139_bonjour_ba


Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta. 
 

iqos_iluma_event_110_bonjour_ba

iqos_iluma_event_111_bonjour_ba

Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.


Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”

Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno. 

Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.

bonjour_ba_ilumea_018

iqos_iluma_event_109_bonjour_ba

bonjour_ba_iqos_01

bonjour_ba_ilumea_035


Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka. 


bonjour_ba_ilumea_M


Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.


iqos_iluma_event_129_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_013

bonjour_ba_ilumea_028


Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.


bonjour_ba_ilumea_027

bonjour_ba_ilumea_022

bonjour_ba_ilumea_032


Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza

Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
 

iqos_iluma_event_137_bonjour_ba

iqos_iluma_event_134_bonjour_ba

Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.


iqos_iluma_event_132_bonjour_ba


Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.


iqos_iluma_event_120_bonjour_ba


Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
 

iqos_iluma_event_125_bonjour_ba

iqos_iluma_event_124_bonjour_ba

iqos_iluma_event_140_bonjour_ba


Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.


bonjour_ba_ilumea_A

iqos_iluma_event_103_bonjour_ba


Instalacija karata i povratak igre u evente

Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte. 
 

iqos_iluma_event_112_bonjour_ba

iqos_iluma_event_109_bonjour_ba

“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
 

iqos_iluma_event_113_bonjour_ba

iqos_iluma_event_114_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_024

 “Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.

Backstage emocije i "Svitanje" na sceni

Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
 

iqos_iluma_event_101_bonjour_ba

iqos_iluma_event_102_bonjour_ba

Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.

bonjour_ba_ilumea_019

bonjour_ba_ilumea_030



Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti

U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj
 

iqos_iluma_event_106_bonjour_ba

iqos_iluma_event_107_bonjour_ba


Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
 

iqos_iluma_event_123_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_036

bonjour_ba_ilumea_026

bonjour_ba_ilumea_033


Joker reveal i još jedno iznenađenje

Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji. 
 

iqos_iluma_event_131_bonjour_ba


Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.

bonjour_ba_ilumea_012

bonjour_ba_ilumea_031


U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
 

iqos_iluma_event_122_bonjour_ba


Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.


bonjour_ba_ilumea_SVI
 
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:  


bonjour_ba_ilumea_016

bonjour_ba_ilumea_014

bonjour_ba_ilumea_020

bonjour_ba_ilumea_021

bonjour_ba_ilumea_038

bonjour_ba_ilumea_037

bonjour_ba_ilumea_015

bonjour_ba_ilumea_011

iqos_iluma_event_104_bonjour_ba

iqos_iluma_event_105_bonjour_ba

iqos_iluma_event_116_bonjour_ba

iqos_iluma_event_127_bonjour_ba

iqos_iluma_event_138_bonjour_ba


*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.  

Foto: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!