TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2020.
Bez sumnje, Brending konferencija je događaj, koji je tokom proteklih 10 godina svojim učesnicima željnim znanja iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija, uvijek nudio svjetski standard u raznim oblicima.
No njena suštinska vrijednost zapravo se ne očituje samo tokom vremena održavanja, nego se danima i godinama poslije manifestuje u uticaju koji je izvršila na ljudske živote.
Tako su organizatorima poznate priče o mladim ljudima koji su, potaknuti inspirativnim predavanjima na Brending konferenciji, osnovali svoje agencije, zaposlili se ili pokrenuli svoj brend. Takvih primjera je mnogo, a zbog velike posvećenosti uspjehu ovog projekta, sigurni smo da će agencija Via Media, koja je organizator konferencije, biti zaslužna za ispisivanje sjajnih priča i u budućnosti.
U iščekivanju nove, desete po redu, jubilarne Brending konferencije, otkrivamo neke detalje o BK, koje sigurno niste ranije znali.
***
1. Brending konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine uzdrmala svjetsku ekonomiju. Tada je veliki broj renomiranih svjetskih marketinških i brending stručnjaka došao u Sarajevo, kako bi nam pomogli u suočavanju s recesijom i njenim posljedicama te su otvorili vrata ljepše i svjetlije ekonomske budućnosti. Zahvaljujući, u velikoj mjeri, njihovim savjetima i poslovnim putevima koje su trasirali, dobili smo nove smjernice za razvoj bh. marketinške industrije.
***
2. Brending konferencija je 2012. godine, tokom svog drugog izdanja, video linkom ugostila ni manje ni više nego prvog čovjeka predsjedničke kampanje Barack Obame. Direktnim javljanjem iz Bijele kuće, učesnike konferencije počastio je TJ Walker, govorivši na temu pobjedničke kampanje i tajni medijskog nastupa. Intervju sa Obaminim PR-om vodio je pr.dr. Zoran Tomić, profesor na sveučilištu u Mostaru, Sarajevu i Zagrebu.
***
3. Zahvaljujući Brending konferenciji, u Sarajevo je 2014. došao izvršni direktor Interbranda, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda, koja postoji od 1970. godine. Njegov dolazak je izazvao veliku pažnju stručne javnosti, ali i velikog broja akreditiranih medija iz cijele regije. O važnosti ovog događaja, za čitavu BiH, najbolje svjedoči podatak da je na tu temu i britanski medijski gigant BBC objavio prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura!
***
4. Evo sada i jedna pikanterija. Prethodno nabrojane činjenice ste mogli i saznati kroz medije, međutim ovo sigurno ne znate. Jedne godine, noć prije konferencije, uposlenici agencije Via Media zaduženi za akreditiranje učesnika su na svoje zaprepaštenje, ustanovili da jedna izuzetno, ali IZUZETNO važna osoba nema akreditaciju. “Brzinom svjetlosti“ su probudili direktoricu štamparije i uspjeli odštampati akreditaciju na vrijeme. Na pitanje tko je ta osoba, uposlenici Via Medie se i danas samo tajnovito smješkaju.
***
5. Prije deset godina, tokom prve Brending konferencije, kreativni tim Via Medie došao je na odvažnu ideju. Ideja je bila toliko nekonvencionalna, da su ponudili da je lično provedu u djelo. Pošto je u to doba grafika još uvijek bila jedan od najznačajnijih vizuelnih efekata, odlučili su da cijeli lobby hotela u kojem se održavala konferencija oblijepe malim naljepnicama te na taj način brendiraju samu konferenciju. Nakon što su zalijepili “milion“ naljepnica, kreativci su osjetili veliku radost i satisfakciju, međutim, kako kroz smijeh priznaju i danas im koljena pamte taj poduhvat.
***
Dokaz da će ovaj događaj nastaviti mijenjati živote je činjenica da Brending konferencija zbog trenutne situacije nije zaustavljena, nego je dobila novi format i „preselila“ u digitalno okruženje u obliku BK Week platforme.
Tamo nas 18.5. - 22.5. u trajanju od 5 dana čekaju predavanja, intervjui i radionice sa ekspertima svjetskog renomea, koji su spremni da nas nauče kako ćemo, nakon što je sve stalo, nastaviti dalje. Kroz konkretne primjere i savjete, biti ćemo u prilici obezbijediti smjernice za adaptacije strategija, komunikacija i tržišnih pozicija te u konačnici uticati na svoje, ali i živote članova naše zajednice. Povodom obilježavanja desete godine postojanja konferencije, pod sloganom „The Show Must Go On“, Via Media je odlučila obezbijediti potpuno besplatno učešće za sve online webinare, kao poklon cijeloj regiji. Šta nas sve očekuje ove godine, detaljnije istražite klikom OVDJE.
TEKST: Bonjour.ba
Mnogi mladi danas vjeruju da je kuhanje dugotrajan i komplikovan proces, rezervisan samo za one s ozbiljnim kulinarskim vještinama.
Istina je potpuno drugačija jer dovoljno je nekoliko svježih sastojaka i kašika pravog začina da na stolu imate jelo koje izgleda i miriše kao iz restorana.
Upravo to je pokazala kulinarska radionica uz chefa Mirana Karića, kreirana u saradnji Vegete i Bonjour.ba, gdje su gosti otkrili da je kuhanje ne samo strašno… dobro, već i strašno jednostavno uz Vegetu.
Na početku radionice goste su pozdravili predstavnik kompanije Podravka BiH, Haris Arnautović, direktor marketinga i Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba.
Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH
Ana Ćavar, direktorica i vlasnica portala Bonjour.ba i Miran Karić
U uvodnom obraćanju Haris je istaknuo kako Vegeta u Bosni i Hercegovini ima i posebnu emotivnu vrijednost, podsjetivši da je za njen razvoj zaslužna profesorica Zlata Bart, Travničanka čija je ideja promijenila kuhanje u cijelom regionu. Ana je, pak, naglasila važnost zajedničkog druženja i otkrivanja novih okusa, a oboje su na kraju „kašiku“ prepustili chefu Miranu Kariću da vodi ostatak kulinarske radionice.
Chef Miran Karić otkriva trikove jednostavnog kuhanja
Chef je odmah na početku razbio mit da su wokovi rezervisani za profesionalne kuhare. Kroz radionicu je pokazao kako se wok može pripremiti u nekoliko poteza: nasjeckati, ubaciti, začiniti i uživati. Svaki gost iskusio je da kulinarska magija ne zavisi od vještine, nego od inspiracije i pravih začina koji izvlače najbolje iz svakog jela.
Šta se desi kad prepustite kuhanje gostima ili ko je iznenadio chefa?
Okruženje je gostima dalo dodatni osjećaj opuštenosti. Nije se radilo o savršenoj tehnici, već o uživanju u kuhanju bez pritiska. U mirisu povrća i zvuku tave, gosti su shvatili da je cijeli proces zapravo vrlo jednostavan.
Umjesto takmičenja, radionica se pretvorila u opušteno druženje. Gosti su se kroz smijeh i spontane trenutke prepustili kuhanju, a svaki wok nosio je svoj šarm.
Neki su prvi put držali wok u rukama, drugi su već imali svoje trikove, ali svima je zajedničko bilo jedno: niko nije ostao gladan, a svi su imali razlog da se smiju. Upravo tada se vidjelo koliko Vegeta zna izvući najbolje iz svakog pokušaja i pretvoriti ga u dobar rezultat.
Dok je Maja Čengić Miralem s osmijehom pratila kako wok postaje zvijezda večeri, Ajla Kurtović i Zerina Suyabatmaz su otkrivale prve trikove uz miris povrća na tavi. Naida Kadić, Nikolina Sablić i Magdalena Paradžik unijele su dodatnu dozu energije u druženje.
Hajrudin Šišić pokazao je da mu wok nije nepoznanica, a Iman Karović se pobrinula da niko ne ostane gladan. Zajedno su činili šaroliku ekipu koja je najbolje dokazala da kuhanje, uz pravi začin, postaje igra.
Završni station otkrio je koliko se lako može prilagoditi svaki wok. Na kraju se pokazalo da nije važno da li ste tim riža ili tim nudle jer čim se umiješala kašika Vegete, sve je dobilo onaj strašno dobar okus.
Malo začina za uspomenu
Goste je na odlasku dočekalo malo iznenađenje, a to je poseban Vegeta poklon box kojeg čini Vegeta Original, Smoked i Sweet Chili kao podsjetnik da se strašno dobri trenuci iz radionice mogu ponoviti i kod kuće.
Za sve one koji vole okus, ali ne žele komplikacije, poruka je jednostavna: pokažite svoje najbolje uz Vegetu i otkrijte da je kuhanje strašno… dobro.
Posebnu energiju cijelom druženju dale su i fotografije s photowalla, gdje su gosti ostavili svoj pečat na danu ispunjenom strašno dobrim okusima i smijehom.
A pitate se kako su izgledala jela na kraju ili koja kombinacija je izazvala najviše smijeha? Sve to pogledajte u našem reels-u na Instagramu.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravkom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!