TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2020.
Bez sumnje, Brending konferencija je događaj, koji je tokom proteklih 10 godina svojim učesnicima željnim znanja iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija, uvijek nudio svjetski standard u raznim oblicima.
No njena suštinska vrijednost zapravo se ne očituje samo tokom vremena održavanja, nego se danima i godinama poslije manifestuje u uticaju koji je izvršila na ljudske živote.
Tako su organizatorima poznate priče o mladim ljudima koji su, potaknuti inspirativnim predavanjima na Brending konferenciji, osnovali svoje agencije, zaposlili se ili pokrenuli svoj brend. Takvih primjera je mnogo, a zbog velike posvećenosti uspjehu ovog projekta, sigurni smo da će agencija Via Media, koja je organizator konferencije, biti zaslužna za ispisivanje sjajnih priča i u budućnosti.
U iščekivanju nove, desete po redu, jubilarne Brending konferencije, otkrivamo neke detalje o BK, koje sigurno niste ranije znali.
***
1. Brending konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine uzdrmala svjetsku ekonomiju. Tada je veliki broj renomiranih svjetskih marketinških i brending stručnjaka došao u Sarajevo, kako bi nam pomogli u suočavanju s recesijom i njenim posljedicama te su otvorili vrata ljepše i svjetlije ekonomske budućnosti. Zahvaljujući, u velikoj mjeri, njihovim savjetima i poslovnim putevima koje su trasirali, dobili smo nove smjernice za razvoj bh. marketinške industrije.
***
2. Brending konferencija je 2012. godine, tokom svog drugog izdanja, video linkom ugostila ni manje ni više nego prvog čovjeka predsjedničke kampanje Barack Obame. Direktnim javljanjem iz Bijele kuće, učesnike konferencije počastio je TJ Walker, govorivši na temu pobjedničke kampanje i tajni medijskog nastupa. Intervju sa Obaminim PR-om vodio je pr.dr. Zoran Tomić, profesor na sveučilištu u Mostaru, Sarajevu i Zagrebu.

***
3. Zahvaljujući Brending konferenciji, u Sarajevo je 2014. došao izvršni direktor Interbranda, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda, koja postoji od 1970. godine. Njegov dolazak je izazvao veliku pažnju stručne javnosti, ali i velikog broja akreditiranih medija iz cijele regije. O važnosti ovog događaja, za čitavu BiH, najbolje svjedoči podatak da je na tu temu i britanski medijski gigant BBC objavio prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura!
***
4. Evo sada i jedna pikanterija. Prethodno nabrojane činjenice ste mogli i saznati kroz medije, međutim ovo sigurno ne znate. Jedne godine, noć prije konferencije, uposlenici agencije Via Media zaduženi za akreditiranje učesnika su na svoje zaprepaštenje, ustanovili da jedna izuzetno, ali IZUZETNO važna osoba nema akreditaciju. “Brzinom svjetlosti“ su probudili direktoricu štamparije i uspjeli odštampati akreditaciju na vrijeme. Na pitanje tko je ta osoba, uposlenici Via Medie se i danas samo tajnovito smješkaju.

***
5. Prije deset godina, tokom prve Brending konferencije, kreativni tim Via Medie došao je na odvažnu ideju. Ideja je bila toliko nekonvencionalna, da su ponudili da je lično provedu u djelo. Pošto je u to doba grafika još uvijek bila jedan od najznačajnijih vizuelnih efekata, odlučili su da cijeli lobby hotela u kojem se održavala konferencija oblijepe malim naljepnicama te na taj način brendiraju samu konferenciju. Nakon što su zalijepili “milion“ naljepnica, kreativci su osjetili veliku radost i satisfakciju, međutim, kako kroz smijeh priznaju i danas im koljena pamte taj poduhvat.
***
Dokaz da će ovaj događaj nastaviti mijenjati živote je činjenica da Brending konferencija zbog trenutne situacije nije zaustavljena, nego je dobila novi format i „preselila“ u digitalno okruženje u obliku BK Week platforme.

Tamo nas 18.5. - 22.5. u trajanju od 5 dana čekaju predavanja, intervjui i radionice sa ekspertima svjetskog renomea, koji su spremni da nas nauče kako ćemo, nakon što je sve stalo, nastaviti dalje. Kroz konkretne primjere i savjete, biti ćemo u prilici obezbijediti smjernice za adaptacije strategija, komunikacija i tržišnih pozicija te u konačnici uticati na svoje, ali i živote članova naše zajednice. Povodom obilježavanja desete godine postojanja konferencije, pod sloganom „The Show Must Go On“, Via Media je odlučila obezbijediti potpuno besplatno učešće za sve online webinare, kao poklon cijeloj regiji. Šta nas sve očekuje ove godine, detaljnije istražite klikom OVDJE.
TEKST: Bonjour.ba
U kuhinji često nastaju i najljepše i najnepredvidivije priče. Svi znamo onaj trenutak kada deseti put pokušavamo izravnati šlag, a on i dalje živi svoj život. Jer, koliko god se trudili, ponekad nam kuhinja pošalje jasnu poruku: izgled neće uvijek slušati, ali okus, on je već na našoj strani.

Upravo tu filozofiju Dolcela decenijama gradi u svojim proizvodima i olakšava slatke rituale brzim, provjerenim miksovima i okusima na koje se možemo osloniti.
Zato je Bonjour.ba, zajedno s Dolcelom, okupio malu grupu učesnica na radionici dekoracije torti kako bismo pokazali da slastice nisu samo rezultat, nego i proces u kojem kreativnost pronalazi svoj put.




Nakon kratkog upoznavanja i prvih osmijeha, učesnice su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba, i Haris Arnautović, direktor marketinga Podravke BiH.


Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH
Prije same radionice, učesnice su ispunile kratki upitnik, mali ritual koji ih je povezao s najdražim uspomenama iz djetinjstva, ukusima koje su voljele i slasticama koje ih prate godinama. Bio je to nježan uvod u sve što će tek nastati…





Radionicu je vodila Ivana Divljan, čiji je pristup učinio da sve izgleda jednostavno, čak i onima koje šlag inače drži “taocima”. Umjesto uputa koje se moraju slijediti do slova, dala je slobodu da se isprobava, istražuje, miješa i mijenja baš onako kako kuhinja zna biti kada zaboravimo na stroga pravila.



Vrlo brzo nastao je poznati slatki flow. Kecelje su se zavezale, krema je išla svojim putem, ukrasi svojim, a torte su postajale male verzije onih koji ih prave.

Uz pet prijavljenih čitateljica, radionici su se pridružile i Dolcela ambasadorice Naida Kadić Klico, Maja Topčagić i Ena Avdić čija prisutnost uvijek unese onu laganu, inspirativnu energiju zbog koje se prostor osjeti toplijim.






Atmosfera se spontano pretvorila u prijateljsko druženje: savjeti su prelijetali preko stola, a poneki “ups” trenutak pretvarao se u najšarmantniji dio dekoracije.




U tim malim scenama najjasnije se osjetila poruka kampanje “Jedino za izgled ne možemo garantirati” jer sve ono što se ne vidi na fotografijama, od raspoloženja do topline u prostoru, bilo je već savršeno.




Najljepši trenutak radionice nastao je onog časa kada su svi već zaboravili da prave tortu, a počeli da stvaraju nešto što nosi njihov potpuni, mali potpis. Boje su se miješale, ideje mijenjale iz minute u minutu, Ivana se smješkala dok je obilazila radne stolove, a svaki komentar bio je više ohrabrenje nego instrukcija.



Nije bilo tačnog načina, nije bilo pogrešnog poteza. Bilo je samo: “Hajde da vidimo šta će ispasti.” Upravo u tome je ležala čar ove radionice. A sve su bile preukusne jer okusu se vjeruje. Izgledu… pa, tu Dolcela ionako nikad ne garantira.







A onda… trenutak iznenađenja. U svakoj Dolcela kutiji gdje su se pakovale slastice nalazila se fotografija iz djetinjstva koju su nam učesnice prethodno poslale, kao i kartica s pitanjem: „Koja je tvoja želja za 2026. godinu?“



Uz malu svijeću i tihi dogovor da je zajednički puhnemo, prostor je na trenutak postao podsjetnik na to da slastice prate naše priče puno duže nego što mislimo.



Ovaj događaj nas je još jednom podsjetio na suštinu Dolcela kampanje: ne garantiramo izgled, ali garantiramo trenutke koji se pamte. I baš zato svaka torta koja je tog jutra nastala ima svoju priču, ne savršenu, nego stvarnu.



Nakon što su tortice dobile svoje finalne dekoracije, najviše pitanja vrtjelo se oko jedne stvari: koja je to baza koja sve drži zajedno?

Zato dijelimo jednostavnu verziju recepta inspirisanog radionicom, onog koji daje strukturu, ali ostavlja puno prostora za improvizaciju.
SASTOJCI:
Za kore:
- Jaja
- Šećer
- Brašno
Za kremu:
- Dolcela puding vanilija, skuhan u mlijeku
- Šećer
- Dolcela Gussnel za dodatnu stabilnost i podatnost
Za dekoraciju:
- Dolcela šlag krema vanilija (ili neki drugi okus po želji)
- Ukrasi po želji
PRIPREMA:
Ispecite jednostavnu koru i izrežite je u krugove. Skuhajte Dolcela puding vanilija ili koji volite, dodajte šećer i Dolcela Gussnel kako biste dobili glatku, stabilnu kremu. Složite mini tortice: kora - krema - kora. Završite šlagom.

Recept je jednostavan, brz i zahvalan za sve koji vole kreativni proces više od savršene linije šlaga.
Bonus savjeti: Ako volite varijacije, puding od vanilije lako možete zamijeniti Dolcela pudingom čokolada, a dekoraciju napraviti sa Dolcela šlag pjenom (Dolcela šlag priprema sa vodom) ili Dolcela šlag kremom koju volite: Dolcela šlag krema čokolada, karamela, jagoda ili nugat i pustite da upravo okus odluči kakav će biti izgled.


Za brzu, bogatu podlogu tu su i Dolcela Chocolate Muffins ili Dolcela Lava Muffins, mješavine koje su idealne kad želite efektnu tortu bez dugog pripremanja. Sve su to male prečice koje daju više prostora kreativnosti.

Inspiraciju ste, vjerujemo, već pronašli. Šlag, puding, ukrase i miksove birate sami. A rezultat? Ma šta god ispalo, bit će vaša Dolcela kreativna priča, ukusna i zanimljiva.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!