TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2020.
Bez sumnje, Brending konferencija je događaj, koji je tokom proteklih 10 godina svojim učesnicima željnim znanja iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija, uvijek nudio svjetski standard u raznim oblicima.
No njena suštinska vrijednost zapravo se ne očituje samo tokom vremena održavanja, nego se danima i godinama poslije manifestuje u uticaju koji je izvršila na ljudske živote.
Tako su organizatorima poznate priče o mladim ljudima koji su, potaknuti inspirativnim predavanjima na Brending konferenciji, osnovali svoje agencije, zaposlili se ili pokrenuli svoj brend. Takvih primjera je mnogo, a zbog velike posvećenosti uspjehu ovog projekta, sigurni smo da će agencija Via Media, koja je organizator konferencije, biti zaslužna za ispisivanje sjajnih priča i u budućnosti.
U iščekivanju nove, desete po redu, jubilarne Brending konferencije, otkrivamo neke detalje o BK, koje sigurno niste ranije znali.
***
1. Brending konferencija nastala je kao odgovor na recesiju koja je 2008. godine uzdrmala svjetsku ekonomiju. Tada je veliki broj renomiranih svjetskih marketinških i brending stručnjaka došao u Sarajevo, kako bi nam pomogli u suočavanju s recesijom i njenim posljedicama te su otvorili vrata ljepše i svjetlije ekonomske budućnosti. Zahvaljujući, u velikoj mjeri, njihovim savjetima i poslovnim putevima koje su trasirali, dobili smo nove smjernice za razvoj bh. marketinške industrije.
***
2. Brending konferencija je 2012. godine, tokom svog drugog izdanja, video linkom ugostila ni manje ni više nego prvog čovjeka predsjedničke kampanje Barack Obame. Direktnim javljanjem iz Bijele kuće, učesnike konferencije počastio je TJ Walker, govorivši na temu pobjedničke kampanje i tajni medijskog nastupa. Intervju sa Obaminim PR-om vodio je pr.dr. Zoran Tomić, profesor na sveučilištu u Mostaru, Sarajevu i Zagrebu.

***
3. Zahvaljujući Brending konferenciji, u Sarajevo je 2014. došao izvršni direktor Interbranda, najpoznatije i najveće svjetske mreže za analizu i procjenu vrijednosti brenda, koja postoji od 1970. godine. Njegov dolazak je izazvao veliku pažnju stručne javnosti, ali i velikog broja akreditiranih medija iz cijele regije. O važnosti ovog događaja, za čitavu BiH, najbolje svjedoči podatak da je na tu temu i britanski medijski gigant BBC objavio prilog, čija je PR vrijednost bila 4 miliona eura!
***
4. Evo sada i jedna pikanterija. Prethodno nabrojane činjenice ste mogli i saznati kroz medije, međutim ovo sigurno ne znate. Jedne godine, noć prije konferencije, uposlenici agencije Via Media zaduženi za akreditiranje učesnika su na svoje zaprepaštenje, ustanovili da jedna izuzetno, ali IZUZETNO važna osoba nema akreditaciju. “Brzinom svjetlosti“ su probudili direktoricu štamparije i uspjeli odštampati akreditaciju na vrijeme. Na pitanje tko je ta osoba, uposlenici Via Medie se i danas samo tajnovito smješkaju.

***
5. Prije deset godina, tokom prve Brending konferencije, kreativni tim Via Medie došao je na odvažnu ideju. Ideja je bila toliko nekonvencionalna, da su ponudili da je lično provedu u djelo. Pošto je u to doba grafika još uvijek bila jedan od najznačajnijih vizuelnih efekata, odlučili su da cijeli lobby hotela u kojem se održavala konferencija oblijepe malim naljepnicama te na taj način brendiraju samu konferenciju. Nakon što su zalijepili “milion“ naljepnica, kreativci su osjetili veliku radost i satisfakciju, međutim, kako kroz smijeh priznaju i danas im koljena pamte taj poduhvat.
***
Dokaz da će ovaj događaj nastaviti mijenjati živote je činjenica da Brending konferencija zbog trenutne situacije nije zaustavljena, nego je dobila novi format i „preselila“ u digitalno okruženje u obliku BK Week platforme.

Tamo nas 18.5. - 22.5. u trajanju od 5 dana čekaju predavanja, intervjui i radionice sa ekspertima svjetskog renomea, koji su spremni da nas nauče kako ćemo, nakon što je sve stalo, nastaviti dalje. Kroz konkretne primjere i savjete, biti ćemo u prilici obezbijediti smjernice za adaptacije strategija, komunikacija i tržišnih pozicija te u konačnici uticati na svoje, ali i živote članova naše zajednice. Povodom obilježavanja desete godine postojanja konferencije, pod sloganom „The Show Must Go On“, Via Media je odlučila obezbijediti potpuno besplatno učešće za sve online webinare, kao poklon cijeloj regiji. Šta nas sve očekuje ove godine, detaljnije istražite klikom OVDJE.
TEKST: Ada Ćeremida
Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.
Dok temperature polako padaju, gradske scene postaju toplije nego ikad. Oktobar je ušao u svoju zrelu fazu, a Sarajevo se pretvara u grad koji živi kroz muziku, teatar i umjetnost.
Od prvog bosanskohercegovačkog mjuzikla do izložbi koje slave prijateljstvo i održivost, vikend pred nama donosi trenutke koji podsjećaju da kultura nikada ne miruje.
Za one koji vole ritam, postoji mjesto. Za one koji traže priču, ima ih na svakom uglu, a ako ste samo raspoloženi za dobar osjećaj, ovaj vikend donosi ga u punom sjaju.
„Sarajevo, moje drago“: Prvi bosanskohercegovački mjuzikl
Nakon predpremjere 22. oktobra, u Narodnom pozorištu Sarajevo 24. i 25. oktobra, publika svjedoči opet novom poglavlju domaće scenske umjetnosti, prvom originalnom bosanskohercegovačkom mjuziklu „Sarajevo, moje drago“, u režiji i produkciji Zlatana Fazlića Fazle.
Predstava okuplja ansamble Drame, Opere i Baleta NPS-a, Sarajevsku filharmoniju i prateći bend, čineći sintezu koja spaja sve oblike scenskog izraza u jedno snažno emotivno iskustvo.
„Sarajevo, moje drago“ je omaž gradu, njegovim ljudima, humoru i melanholiji koji su ujedno i srce i duša ovog prostora. Zbog izuzetnog interesa, sva četiri izvođenja nose status premijere, dok su reprize već najavljene za decembar.
Tramvaj zvani čežnja: klasika kroz novi pogled
U subotu, 25. oktobra, u Kamernom teatru 55, publika će imati priliku pogledati novu postavku drame Tennesseeja Williamsa „Tramvaj zvani čežnja“, u režiji Dine Mušanović.
Predstava, nastala kao diplomski rad na Akademiji scenskih umjetnosti, donosi svjež i intiman pogled na klasiku svjetske dramaturgije, priču o želji, iluziji i ljudskoj potrebi da se pronađe smisao u svijetu koji se raspada.
Uz glumačku postavu koju čine Dina Mušanović, Alban Ukaj, Matea Mavrak, Igor Skvarica i Noa Jugo, ovaj „Tramvaj“ je poziv da se ponovo ukrcamo u svijet koji, iako nastao prije više od sedam decenija, još uvijek vozi ka istim pitanjima.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Collegium Artisticum: Izložba o prijateljstvu i formi
Od 17. do 30. oktobra, Collegium Artisticum okuplja tri imena koja su obilježila decenije umjetničkog stvaranja: Amru Zulfikarpašić, Čedomira Kostovića i Ismeta Berbića.
Izložba je posveta dugogodišnjem prijateljstvu i zajedničkom stvaralaštvu, ali i dijalog između boje, forme i ideje.
Njihova djela, svaka s prepoznatljivim rukopisom, zajedno stvaraju vizuelni razgovor o vremenu, trajanju i onome što umjetnost ostavlja iza sebe.
Orfej 2025: Tradicija u novom zvuku
U petak i subotu, 23. i 24. oktobra, SARTR postaje domaćin 4. međunarodnog festivala narodnih orkestara „Orfej 2025“.
Na sceni se susreću orkestri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, među kojima su KUD „Lola“, KUD „Baščaršija“, AFS „Študent“ i AKUDUNS „Sonja Marinković“.
Ovo dvodnevno slavlje tradicije i zajedništva podsjeća na ono najbolje što muzika može donijeti, a to je povezanost kroz ritam, emociju i instrumente koji govore univerzalnim jezikom.
Disco Gripa: povratak plesu koji ne zastaje
U petak, 24. oktobra, Amfiteatar Doma mladih ponovo postaje epicentar plesne nostalgije. Disco Gripa se vraća u svom prepoznatljivom izdanju, uz DJ Nodija, omiljene hitove i energiju koja spaja generacije.
Ovaj put bez subotnje groznice, ali s istim žarom, jer Disco Gripa petkom znači: vikend može početi uz muziku, svjetla i ritam koji traje do kasno u noć. Ulaz je besplatan, a vrata se otvaraju od 21:00h.
KAWA x DAMA Pop-Up Store: moda koja traje
U subotu, 25. oktobra, u Dama Pop-Up prostoru održava se događaj koji spaja krojačku vještinu i lični stil. Posjetioci će moći isprobati Dama kapute, birati materijale, razgovarati s glavnom majstoricom Edinom i naučiti kako odjeća postaje dugoročna investicija, a ne sezonski hir.
Kafa, boje i krojevi u subotu koja je u znaku estetike i održivog luksuza.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!