TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.5.2020.
Ove godine Brending konferencija slavi deseto izdanje. Iza nas je 9 sjajnih susreta, s više od 170 predavača i 3 500 sudionika, koje su organizatori ove konferencije spremali iz godine u godinu, kako bismo učeći od najboljih iz oblasti brendinga, bili spremni za sve ono što budućnost donosi.
Međutim, ni najbolji od najboljih u industriji nisu mogli predvidjeti događaj koji će obilježiti 21. stoljeće i zauvijek promijeniti način na koji živimo i komuniciramo.
Kakva ekonomska kriza je ispred nas, kakav život nas očekuje, kako će se potrošači ponašati, na koji način će se navike mijenjati, pitanja su kojima se bave trenutno svi svjetski umovi. I dok su perspektive, pa i odgovori na ova pitanja različiti, za sve važi jedna istina: “The show must go on!”. Pitanje nije hoćemo li, već kako ćemo nastaviti dalje. Bez obzira na to što su pred nama, pa i brendovima izazovna vremena, istina je da oni koji su najspremniji da reaguju odmah, krizu će prihvatiti kao priliku za promjenu iz koje mogu izaći jači nego ikada.
Baš kao što ni život neće stati, neće ni Brending konferencija, ali će se prilagoditi trenutnoj situaciji, pa se planirani sadržaj iz fizičkog prostora seli u virtualni te postaje online BK Week.

Tako nas od 18. – 22. 5. očekuje serija potpuno besplatnih online predavanja, radionica i intervjua, u okviru kojih će nam osam svjetskih eksperata iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija dati odgovore na pitanja koja počinju sa „kako“.
Iz Via Medie, koja je Brending konferenciju pokrenula prije deset godina kao odgovor na prethodnu recesiju, ističu da je ovo rođendanski poklon cijeloj regiji, kako svim kompanijama koje su spremne da se uhvate u koštac s promjenama i iz krize izađu kao pobjednici, tako i pojedincima koje će ova kriza natjerati da prvi put u životu započnu svoj vlastiti biznis.

Organizacijski tim i predavači 9. Brending konferencije
O fenomenima koje smo proživljavali protekla dva mjeseca, ali i onim koji nas očekuju u budućnosti, svaki dan tijekom BK Week-a od 18:00-19:30h će nas voditi dokazani eksperti - Rory Sutherland, Michael Solomon, Mark Shayler, Davor Bruketa i Žarko Sakan…, koji će svojim znanjem, ali i iskustvima iz prethodne recesije, osigurati da u novu normu normalnog uđete spremni.
Već naredni tjedan vas kroz BONJOUR.ba reportažu vodimo u backstage priprema Brending tima za konferenciju, a iz kriznog štaba Brending konferencije vas pozivaju da ozbiljno shvatite naredne dvije sedmice, jer su ključne ako želite osigurati svoje besplatne kotizacije na branding.ba i iz udobnosti svoga doma početi kreirati novu budućnost.
Činjenica da smo solidarni i poštujemo pokret #ostaniUkući, ne isključuje imperativ da Show must go on.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!