TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.5.2020.
Ove godine Brending konferencija slavi deseto izdanje. Iza nas je 9 sjajnih susreta, s više od 170 predavača i 3 500 sudionika, koje su organizatori ove konferencije spremali iz godine u godinu, kako bismo učeći od najboljih iz oblasti brendinga, bili spremni za sve ono što budućnost donosi.
Međutim, ni najbolji od najboljih u industriji nisu mogli predvidjeti događaj koji će obilježiti 21. stoljeće i zauvijek promijeniti način na koji živimo i komuniciramo.
Kakva ekonomska kriza je ispred nas, kakav život nas očekuje, kako će se potrošači ponašati, na koji način će se navike mijenjati, pitanja su kojima se bave trenutno svi svjetski umovi. I dok su perspektive, pa i odgovori na ova pitanja različiti, za sve važi jedna istina: “The show must go on!”. Pitanje nije hoćemo li, već kako ćemo nastaviti dalje. Bez obzira na to što su pred nama, pa i brendovima izazovna vremena, istina je da oni koji su najspremniji da reaguju odmah, krizu će prihvatiti kao priliku za promjenu iz koje mogu izaći jači nego ikada.
Baš kao što ni život neće stati, neće ni Brending konferencija, ali će se prilagoditi trenutnoj situaciji, pa se planirani sadržaj iz fizičkog prostora seli u virtualni te postaje online BK Week.

Tako nas od 18. – 22. 5. očekuje serija potpuno besplatnih online predavanja, radionica i intervjua, u okviru kojih će nam osam svjetskih eksperata iz oblasti brendinga, marketinga i komunikacija dati odgovore na pitanja koja počinju sa „kako“.
Iz Via Medie, koja je Brending konferenciju pokrenula prije deset godina kao odgovor na prethodnu recesiju, ističu da je ovo rođendanski poklon cijeloj regiji, kako svim kompanijama koje su spremne da se uhvate u koštac s promjenama i iz krize izađu kao pobjednici, tako i pojedincima koje će ova kriza natjerati da prvi put u životu započnu svoj vlastiti biznis.

Organizacijski tim i predavači 9. Brending konferencije
O fenomenima koje smo proživljavali protekla dva mjeseca, ali i onim koji nas očekuju u budućnosti, svaki dan tijekom BK Week-a od 18:00-19:30h će nas voditi dokazani eksperti - Rory Sutherland, Michael Solomon, Mark Shayler, Davor Bruketa i Žarko Sakan…, koji će svojim znanjem, ali i iskustvima iz prethodne recesije, osigurati da u novu normu normalnog uđete spremni.
Već naredni tjedan vas kroz BONJOUR.ba reportažu vodimo u backstage priprema Brending tima za konferenciju, a iz kriznog štaba Brending konferencije vas pozivaju da ozbiljno shvatite naredne dvije sedmice, jer su ključne ako želite osigurati svoje besplatne kotizacije na branding.ba i iz udobnosti svoga doma početi kreirati novu budućnost.
Činjenica da smo solidarni i poštujemo pokret #ostaniUkući, ne isključuje imperativ da Show must go on.
TEKST: Ada Ćeremida
Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.
Dok temperature polako padaju, gradske scene postaju toplije nego ikad. Oktobar je ušao u svoju zrelu fazu, a Sarajevo se pretvara u grad koji živi kroz muziku, teatar i umjetnost.
Od prvog bosanskohercegovačkog mjuzikla do izložbi koje slave prijateljstvo i održivost, vikend pred nama donosi trenutke koji podsjećaju da kultura nikada ne miruje.
Za one koji vole ritam, postoji mjesto. Za one koji traže priču, ima ih na svakom uglu, a ako ste samo raspoloženi za dobar osjećaj, ovaj vikend donosi ga u punom sjaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
„Sarajevo, moje drago“: Prvi bosanskohercegovački mjuzikl
Nakon predpremjere 22. oktobra, u Narodnom pozorištu Sarajevo 24. i 25. oktobra, publika svjedoči opet novom poglavlju domaće scenske umjetnosti, prvom originalnom bosanskohercegovačkom mjuziklu „Sarajevo, moje drago“, u režiji i produkciji Zlatana Fazlića Fazle.
Predstava okuplja ansamble Drame, Opere i Baleta NPS-a, Sarajevsku filharmoniju i prateći bend, čineći sintezu koja spaja sve oblike scenskog izraza u jedno snažno emotivno iskustvo.
„Sarajevo, moje drago“ je omaž gradu, njegovim ljudima, humoru i melanholiji koji su ujedno i srce i duša ovog prostora. Zbog izuzetnog interesa, sva četiri izvođenja nose status premijere, dok su reprize već najavljene za decembar.
Tramvaj zvani čežnja: klasika kroz novi pogled
U subotu, 25. oktobra, u Kamernom teatru 55, publika će imati priliku pogledati novu postavku drame Tennesseeja Williamsa „Tramvaj zvani čežnja“, u režiji Dine Mušanović.
Predstava, nastala kao diplomski rad na Akademiji scenskih umjetnosti, donosi svjež i intiman pogled na klasiku svjetske dramaturgije, priču o želji, iluziji i ljudskoj potrebi da se pronađe smisao u svijetu koji se raspada.
Uz glumačku postavu koju čine Dina Mušanović, Alban Ukaj, Matea Mavrak, Igor Skvarica i Noa Jugo, ovaj „Tramvaj“ je poziv da se ponovo ukrcamo u svijet koji, iako nastao prije više od sedam decenija, još uvijek vozi ka istim pitanjima.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Collegium Artisticum: Izložba o prijateljstvu i formi
Od 17. do 30. oktobra, Collegium Artisticum okuplja tri imena koja su obilježila decenije umjetničkog stvaranja: Amru Zulfikarpašić, Čedomira Kostovića i Ismeta Berbića.
Izložba je posveta dugogodišnjem prijateljstvu i zajedničkom stvaralaštvu, ali i dijalog između boje, forme i ideje.
Njihova djela, svaka s prepoznatljivim rukopisom, zajedno stvaraju vizuelni razgovor o vremenu, trajanju i onome što umjetnost ostavlja iza sebe.
Orfej 2025: Tradicija u novom zvuku
U petak i subotu, 23. i 24. oktobra, SARTR postaje domaćin 4. međunarodnog festivala narodnih orkestara „Orfej 2025“.
Na sceni se susreću orkestri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, među kojima su KUD „Lola“, KUD „Baščaršija“, AFS „Študent“ i AKUDUNS „Sonja Marinković“.
Ovo dvodnevno slavlje tradicije i zajedništva podsjeća na ono najbolje što muzika može donijeti, a to je povezanost kroz ritam, emociju i instrumente koji govore univerzalnim jezikom.
Disco Gripa: povratak plesu koji ne zastaje
U petak, 24. oktobra, Amfiteatar Doma mladih ponovo postaje epicentar plesne nostalgije. Disco Gripa se vraća u svom prepoznatljivom izdanju, uz DJ Nodija, omiljene hitove i energiju koja spaja generacije.
Ovaj put bez subotnje groznice, ali s istim žarom, jer Disco Gripa petkom znači: vikend može početi uz muziku, svjetla i ritam koji traje do kasno u noć. Ulaz je besplatan, a vrata se otvaraju od 21:00h.
KAWA x DAMA Pop-Up Store: moda koja traje
U subotu, 25. oktobra, u Dama Pop-Up prostoru održava se događaj koji spaja krojačku vještinu i lični stil. Posjetioci će moći isprobati Dama kapute, birati materijale, razgovarati s glavnom majstoricom Edinom i naučiti kako odjeća postaje dugoročna investicija, a ne sezonski hir.
Kafa, boje i krojevi u subotu koja je u znaku estetike i održivog luksuza.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!