5 poslovnih savjeta Emily Weiss, blogerice i vlasnice uspješnog beauty start upa Glossier - Bonjour.ba - bh.lifestyle ma...

5 poslovnih savjeta Emily Weiss, blogerice i vlasnice uspješnog beauty start upa Glossier

Tekst:

Bonjour.ba

BONJOUR.CLUB
19.2.2018.

 Za njene poslovne uspjehe i proizvode ćete sigurno često čuti uskoro, ukoliko već niste. Emily Weiss, nekada zaposlena kao stilski asistent u magazinu Vogue, danas je uspješna poslovna žena, vlasnica tvrtke Glossier i bloga Into the Gloss te je istinska inspiracija ženama diljem svijeta. Nakon što je njezin beauty blog u 2013. zabilježio 10 milijuna posjeta na dan, odlučila je kreirati e-platformu na kojoj će prodavati kvalitetne beauty proizvode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ostavka u magazinu Vogue, mala financijska pomoć, marljiv i kreativan tim te ogromna želja za širenjem godinu dana kasnije rezultirali su s 4 proizvoda koje je Emily prvo predstavila i lansirala na svom blogu, a nedugo zatim stvoren je Glossier.

emilyglossier4

„Branding je uistinu, uistinu važan. On je sve. Postoji prepoznatljiva nijansa Glossier roze, fokusiramo se na različitost i sliku žena s različitim tipovima kože te minimalan make-up. Naši paketi dolaze s razigranim Glossier naljepnicama.“ – komentirala je Emily. Uz prepoznatljiv branding, Glossier se istaknuo i komunikacijom na društvenim mrežama koja je zasnivana na fotografijama i komentarima Glossier korisnika.
„Postoji pregršt konglomerata ljepote, te je teško biti inovativan. S druge strane, Glossier je dvostrani razgovor između našeg tima koji kreira i razvija proizvode te zajednice naših korisnika. Zapravo, pozvali smo stotinu naših korisnika da budu dio Slack kanala. Izmjenjuju preko 1100 poruka svaki tjedan. Naš marketing tim je s druge strane motiviran osobnim sadržajem naših korisnika koji urade puno veću reklamu i iskreniji sadržaj nego što bismo mi ikada mogli, kada otkrivaju svoje beauty navike i koriste hashtag na Instagramu.“ – nadodala je.
Za sebe kaže da voli ono što radi, a pošto je to cilj koji svatko od nas nastoji stići, rado smo istažili koje je korake ona poduzela na putu gradnje karijere koja ju svakodnevno ispunjava. U nastavku donosimo 5 poslovnih savjeta Emily Weiss o ženskom poduzetništvu i pokretanju start-upa. 

#1 Svakoj ideji dajte personaliziran pečat koji će ju izdvojiti na tržištu
Tržište je pretrpano, u doslovnom smislu te riječi i potrebno je svojim vlastitim, u potpunosti diferenciranim idejama izdvojiti se iz mase istih te ponuditi investitorima svježe ideje, pokazati borbenost i jako čvrst stav. Ukoliko kažu da vaša ideja nije izvediva, pitajte se što je izvedivo. Ponekada možete napraviti malenu prilagodbu ideje koja će vam na početku pomoći da dobijete potrebnu financijsku pomoć.

#2 Čvrsto vjerujte da se sve događa s razlogom
Njezin omiljeni citat je: 'Nikad nije slučajno', čime želi poručiti da svi koraci i sve situacije koje vam se dogode u poslu samo su jedna stepenica, smislen korak koji shvaćate i vidite kao dio velike slike tek kasnije. Vremenom, vaša sudbina i put će se sami iskristalizirati.

 

emilyglossier1



#3 Uvijek dođite spremni na intervju
Savjet koji bi spadao pod školski primjer koraka koji vode do poslovnog uspjeha. Sama ističe da se znalo dogoditi da u stolac preko puta nje sjedaju osobe koje ne znaju apsolutno ništa o poslu kojim se ona bavi. Zato, uvijek uradite domaću zadaću – saznajte čime se bavi tvrtka u koju idete na intervju, upoznajte njihove usluge i proizvode, filozofiju i tim koji ju je izgradio.

#4 Uključite svoje pratitelje i kupce

Odnosno, kako to ona kaže, učinite da oni budu uključeni, a ne da se osjećaju uključeno. Dakle, oni trebaju izravno sudjelovati u stvaranju sadržaja na vašim društvenim mrežama, ali i proizvoda i usluga koje im nudite. Za laku, efikasnu i uspješnu komunikaciju s kupcima kroz razne ankete, fotografije i opcije praćenja kreirajte čvrstu povezanost sa svojim kupcima i poslušajte i njihove komentare.


#5 Fokusirajte se na izgradnju branda
Nije dovoljno da vaš blog, web shop ili društvena mreža bude vidljiva samo u određenim uvjetima. Ona mora biti prilagodljiva, ne ograničavajuća. Potrebno je da vaš brand može funkcionirati na različitim platformama jer su vaši kupci do vas došli upravo iz različitih izvora. Vaš brand se mora moći razvijati i transformirati. Jedino tako će dugo trajati i ostati kvalitetan.

 


Foto: Instagram, bussinesinsider

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno