5 kratkih i korisnih savjeta za odličnu komunikaciju putem emaila
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBEmail je brz, dostupan i jednostavan alat za poslovnu komunikaciju. Omogućava vam stalan pregled svih potrebnih info, te mogućnost spremanja, slanja i razvrstavanja različitih podataka. Iznimno je važno i kroz ovaj oblik komunikacije ostati profesionalan, te paziti na svaki segment emaila od naslova, do stila pisanja. Zbog toga smo i izdvojili par jednostavnih i praktičnih savjeta koji će vam olakšati komunikaciju putem emaila.
#Budite kratki i jasni
Umjesto pisanja dugih eseja, u email komunikaciji budite što kraći, jasniji i precizniji. Koristite jednostavan rječnik, kako biste imali što bolje rezultate. A ukoliko bude potrebe, uvijek možete u odgovoru na email poslati više detalja i informacija o temi o kojoj pričate.
#Uvijek pazite na gramatiku, pravopis i pravilno oslovljavanje
Ne želite da email koji šaljete osobi s kojom želite započeti suradnju sadrži nepravilno napisane riječi ili čak ime osobe koju kontaktirate. Uvijek dva puta provjerite sadržaj emaila te da email pošaljete na pravu adresu.
#Svakoj komunikaciji neka prethodi detaljno istraživanje
Upoznajte se s poljem rada te poslovnim profilom osobe koju kontaktirate. To će vam pomoći odrediti ton emaila, ali i način na koji ćete formirati svoj email. Ne želite na početku emaila napisati kako se nadate da osoba x uživa u sunčanom vremenu u Sarajevu, a zapravo živi i radi u Zagrebu.
#Personalizirajte poruku
Kako vaš email ne bi izgledao kao da ga je napisao robot, uvijek personalizirajte email. Započnite ga sa simpatičnim upitom i pristojnom gestom te pokažite koliko cijenite nečiji rad.
#Uvijek pokušajte dogovoriti poziv ili sastanak
Kako biste dodatno razvili vašu vezu sa osobom koju kontaktirate, pokušajte već u prvom emailu predložiti datum i satnicu vašeg sastanka.
Foto via Chriselle Lim