TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 28.10.2020.
Tijekom jesenskih mjeseci kada je vani hladno i imamo osjećaj da je noć u šest sati ujutro, ustati iz kreveta nam i nije najdraža aktivnost.
Pritisnemo odgodu alarma, a zatim iznenadno buđenje, brzinski tuširanje i trčanje iz kuće kako bismo na vrijeme stigli na posao. Doručak je bio ili je potpuno preskočen ili možda čak konzumiran u pokretu.
U suprotnosti sa ovakvom organizacijom jutra, postoje dame koje su ispunile mnoštvo ciljeva između buđenja i izlaska iz kuće na posao. Pripremile su se za produktivan i uspješan dan, a njihova bi tajna mogla biti jednostavnija nego što mislimo. Ukoliko promijenimo nekoliko jutarnjih navika i načina na koji ćemo rasporediti svoj dan, imat ćemo priliku uživat u blagodatima dobro isplaniranog jutra.
USTANITE RANIJE
Uspješne dame svoj dan započinju vrlo rano. Sat vremena ili dva sata ranije nego inače je odličan početak organizacije jutarnjih navika. U biti na ovaj način preuzimate kontrolu nad danom za razliku od puštanja da se taj dan jednostavno dogodi.
VJEŽBAJTE
Jutarnji treninzi poboljšavaju vaš metabolizam, pomažu u njegovanju dosljednih navika i snažne samodiscipline. Vježbanje također povećava vašu fizičku i mentalnu energiju i pomaže vam da bolje spavate noću.
SLUŠAJTE / ČITAJTE NEŠTO POZITIVNO
Započinjanje dana sa petnaest negativnih vijesti ujutro doista može negativno djelovati na vas. Stoga, umjesto da ujutro pročitate ili slušate vijesti, pokušajte pročitati nekoliko stranica knjige o samopoboljšanju, slušajući podcast ili inspirativne videozapise.
HRANJIV DORUČAK
Uzimanje hrane i pića u roku od prvog sata nakon buđenja priprema vaše tijelo i um za uspjeh. Ali nemojte jesti bilo što, već umjesto toga doručkujte zdravo i hranjivo. Pojedite doručak koji vam neće ostaviti osjećaj napuhanosti ili umora prije nego što je dan i započeo. Dajte svom tijelu odgovarajuću energiju koja mu je potrebna za performanse.
POSTAVITE CILJEVE / PLANIRAJTE SVOJ DAN
Započinjanje dana sa pozitivnom notom, točnije provjera vaše liste koju ste zapisali u planeru koliko ste postigli prethodnih dana i proslavljanjem već ostvarenih ciljeva može vam pomoći u postavljanju tona tog dana i motivirati vas da postignete još veći uspjeh.
***
Naslovna fotografija: @josieldn
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!