TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.12.2019.

Najdraži sinonim za blagdane upravo je zajedništvo, druženje s najmilijima i praznična trpeza uz koju vežemo specifične arome, okuse, začine i naravno tople napitke.

Ove godine neka vaš blagdanski stol uz posebno kreirani jelovnik, pokaže i vašu kreativnost u uređenju stola. Pažljivo uređen stol potaknut će dobre vibracije te cijelu priču učiniti osobitom i posebnom.

Suzana je pokrenula blog Home Like Yours na kojem iz tjedna u tjedan piše o DIY projektima u domu, savjetima za uređenje, a sada i o aktualnim blagdanskim dekoracijama. Upravo zbog toga smo ju zamolili za par trikova za uređenje blagdanskog stola, a uz njene praktične savjete i fotografije nastale ispred objektiva fotografa Hamze Kulenovića, vjerujem da ćete dobiti inspiraciju za prazničnu večeru s prijateljima ili nedjeljni ručak s obitelji.
 

Reci nam više o svom blogu - kada je on pokrenut i koji su planovi za 2020.godinu?

Znam da će ovo sada zvučati kao klišej, ali uređenje enterijera je nešto što se u meni probudilo još i prije nego što sam se udala i stasala u domaćicu (smijeh). Samo tada u tom periodu nije bilo ni nekih radnji gdje bih mogla pronaći sve te detalje, što opet u jednu ruku i nije bilo loše jer me tjeralo na improvizaciju, tako da sam za blog bila itekako spremna. Sama ideja je došla spontano, uz podršku mojih bliskih ljudi kada su mi rekli da ono što radim je zapravo jako dobro i da bih to trebala podijeliti i sa drugima, što se ispostavilo kao tačno, jer za samo dva mjeseca sam sakupila dosta istomišljenika i ljudi kojima se sviđa šta radim na Instagramu, i rezultat toga je i pokretanje bloga koji ima za namjeru da svim zaljubljenicima u enterijer i dekoraciju pruži mnoštvo korisnih informacija i ideja. Planovi za 2020.godinu se još kreiraju s obzirom na to da zaista nisam očekivala da će se čitava ova priča jako brzo razvijati. Ali mogu reći da ću se truditi da redovno objavljujem ideje, kao i odlične ponude za shopping, DIY projekte, kao i neke makeovere koje imam u planu da uradim. Sve u svemu, biće jako zanimljivo.

Gdje pronalaziš ukrase za uređenje stola?

Ne znam da li će biti neobično ako kažem u svom podrumu? (smijeh). Ja sam odavno veliki kolekcionar svega što ima veze za dekoracijom i posuđem. Godinama ih sakupljam tako da se svake godine prijatno iznenadim kada pogledam šta sve ima u tim kutijama jer zaista sam izgubila pojam o svemu što sam sakupila tijekom godina. Tu su i moje omiljene radnje za shopping, a nerijetko naiđem na nešto zanimljivo na Pinterestu pa se bacim u potragu za tim. Ovdje u Švicarskoj, kao i u Njemačkoj u koju često idem, ima jako puno radnji, što manjih, što većih, koje imaju zaista odličnu ponudu i to je još jedna od prednosti života ovdje.

Za koje ukrase vjeruješ da su dobra investicija? Koji od ovih ukrasa su uvijek trendi i moderni?

Kao i u svemu, tako i u uređenju doma, tzv. klasici su uvijek najbolja investicija. U to ubrajam srebrne svijećnjake koji se mogu koristiti tokom čitave godine, dakle i mimo praznične sezone, pa u zavisnosti od  teme koju želite, možete ih kombinovati sa svijećama, cvijećem, u svim prostorijama. Tu ubrajam i bijele svijeće, staklene prozirne vaze za cvijeće… Ima puno toga u šta vrijedi uložiti, samo treba pametno kupovati, u skladu s potrebama doma.

Koja je kombinacija boja po tebi provjerena kada je u pitanju uređenja stola?

Pošto je tema «Uređenje praznične trpeze », rekla bih da je to svakako crvena. To je boja koja je sinonim za božićne praznike, počevši od Coca Colinih reklama do imele i samog Djeda Mraza. Svugdje je ta tradicionalna crvena broj jedan i nekako je i zahvalna dosta kada je kombiniranje u pitanju. Kao što možete vidjeti i na mojim fotkama, crvena se odlično slaže uz sve zlatne komade i njom komplementarnom zelenom i zajedno kreiraju pravi božićni ili novogodišnji look. Tako da za ove praznike svakako preporučujem da napravite nešto s ovom bojom, vjerujem da se nećete pokajati.

 Kako uređenju dati osobnu notu?

Ja lično vjerujem da se svako od nas treba voditi svojom idejom i instinktom, pa i u uređenju doma i trpeze. Ljudi koji se aktivno bave time, odnosno profesionalci, su tu da vam pokažu trikove i neki novi pogled na ideje koje ste možda i sami imali, ali se iz nekog razloga niste usudili isprobati ih. Tako da ako volite cvijeće, stavite cvijeće. Pogledajte možda kako to što vi volite radi neko drugi, inspirišite se drugim ljudima, ali pratite svoje želje. Mislim da s tim onda sigurno nema pogrešaka.

Zašto si birala baš ovu kombinaciju boja?

Vodila sam se sa onim što sam imala već kod sebe pa sam pratila kako da iskombinujem sve to uz ono što sam kupila za ovu sezonu. Kako je toga bilo puno (smijeh), odlučila sam da napravim 3 različita looka i tako možda inspirišem nekoga ko ima slične ukrase kao i ja, da napravi jednu lijepu dekoraciju za praznike.

IDEJA ZA BLAGDANSKI STOL U CRVENIM I ZLATNIM TONOVIMA



IDEJA ZA BLAGDANSKI STOL U SREBRENIM TONOVIMA



IDEJA ZA BLAGDANSKI STOL U ZLATNIM TONOVIMA

IDEJA ZA BLAGDANSKI STOL U RUSTIKALNOM STILU


Bonjour

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

TEKST: Bonjour.ba

Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media Arhitektura kreativnosti: Bonjour.zaviruje u novu zgradu agencije Via Media

Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom. 

Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.


amna_gif_via_media_bonjour_ba

Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima. 

Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.

via_media_bonjour_ba

Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković

“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna. 

Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'.  To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“

bonjour_ba_via_media_bonjour_02
via_media_501_bonjour_ba (1)

Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.

Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
 



“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“


via_media_507_bonjour_ba
via_media_505_bonjour_ba

Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne. 

via_media_gif_5_bonjour_ba

Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.


bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_02

Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji. 

Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_07
bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_06

A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije. 

bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_05
via_media_1000_bonjour_ba

U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata. 

Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.

via_media_800_bonjour_ba
via_media_bonjour_ba5

Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.

via_media_500_bonjour_ba
bonjour_ba_via_media_bonjour_zaviruje_04
via_media_802_bonjour_ba

Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju. 

zen-soba-via-media_bonjour-ba

Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.

Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.

via_media_office_34_bonjour_ba

Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.

U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
 

bonjour_ba_via_media_amna_01

Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.

bonjour_ba_via_media_bonjour_amna_01
bonjour_ba_via_media_amna_office_01
 

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!