TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.7.2016.

Split, Stadion Poljud te otoci Hvar, Brač i Vis bit će dom za više od 150.000 ultranauta od četvrtka, 14. srpnja do srijede, 20. srpnja.  Dodatno, obzirom da je ULTRA Europe jedini ULTRA Festival koji ponosno nosi dodatni naziv DESTINATION, sudionici mogu provesti 7 dana na Croatia Music Weeku – od 14. srpnja i RESISTANCE™ Opening Partyja u Giraffe Palm Beach Houseu u Splitu do 20. srp

Destination ULTRA – Croatia Music Week održat će se na 8 pozornica na 5 različitih lokacija: Giraffe Palm Beach Club (Split), stadion Poljud (Split), Zlatni rat, Bol, Brač, Hotel Amfora Grand Beach Resort (Hvar) i Fort George (Vis).

Destination ULTRA pozicioniran je kao jedinstven ULTRA događaj jer promovira prirodne ljepote Hrvatske. To je jedini ULTRA festival koji traje cijeli tjedan pa sudionici mogu iskusiti i doživjeti Hrvatsku u potpunosti jer je riječ o savršenoj kombinaciji opuštanja i noći prepunih plesa koje donose najveći svjetski izvođači. Glavni događaj odvija se na jednom od najljepših hrvatskih stadiona – Poljudu – koji se nalazi uz more u prekrasnom Splitu.

ULTRA Europe je jedan od rijetkih festivala kojima se DJi izuzetno vesele. Mnogi vodeći svjetski DJi već su podijelili ili će podijeliti svoje veselje zbog povratka u Hrvatsku sa svojim brojnim fanovima putem društvenih mreža i drugih komunikacijskih kanala. Njihove izjave i postove čitaju ljudi širom svijeta jer na primjer, David Guetta, jedan od headlinera ULTRA Europe festivala 2016, ima više od 50 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, dok Armin Van Buuren,  globalna DJ zvijezda iz Nizozemske, komunicira s više od 9 milijuna fanova online. Carl Cox, legendarni DJ i jedan od osnivača i pokretača globalne Techno i EDM scene, u Splitu se osjeća kao kod kuće jer je počeo s nastupima u Dalmaciji još sredinom 90-ih. Njihov poziv fanovima da dođu u Split najbolja je moguća pozivnica za ULTRA Europe!

ultraeurope2

Split je dom ULTRA Europe četvrtu godinu zaredom. ULTRA je jedan od ključnih projekata i faktora koji su utjecali na povećanje broja noćenja za 30 posto tijekom srpnja u Splitu. Postovi i pozitivni komentari na društvenim mrežama, web stranicama i blogovima promoviraju hrvatske prirodne ljepote i prednosti. Goran Kovačević, dogradonačelnik Grada Splita, komentirao je: “ULTRA Europe je jedan od ključnih diferencijatora koji su stavili Split na mapu najpopularnijih i najpoželjnijih svjetskih destinacija. 2015. godine ULTRA posjetitelji ostali su u Hrvatskoj u prosjeku 5,5 dana i potrošili više od 300 milijuna kuna tijekom svog boravka. To je jedan od razloga zašto Grad Split snažno podržava festival. Zadnje, no ne i manje važno – ULTRA Europe je kompleksan projekt koji angažira mnogo ljudi iz Splita, županije i Hrvatske, što ga čini idealnom prilikom da dokažemo da se možemo nositi i uspješno raditi na najzahtjevnijim projektima koji se vode na najvišoj mogućoj razini.” Sinergiju svih institucija i zajedničku namjeru da ovaj ULTRA Europe festival bude najbolji do sada potvrdili su i Ivo Bašić, savjetnik Ministra turizma, Ante Šošić, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije,  Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije te Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita. 

Destination ULTRA 2016 datumi i lokacije:

14. srpnja – RESISTANCE™ Opening Party @ Giraffe Palm Beach House, Split

15 – 17. srpnja – ULTRA Europe @ Stadion Poljud, Split

18. srpnja – Yacht Regatta @ Zlatni Rat, Bol, Brač

19. srpnja – ULTRA Beach @ Hotel Amfora Grand Beach Resort, Hvar

20. srpnja  – RESISTANCE™ Closing Party, Vis


Foto: Ultra Europe


Bonjour

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

TEKST: Bonjour.ba

Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab. Šta djeluje kod akni i suhoće? Okupili smo stručnjake i evo šta je otkrio Beauty Lab.

Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event2-bonjour-ba


Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.
 

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event8-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event3-bonjour-ba


Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.

Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event30-bonjour-ba


Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu


Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.

Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event40-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event41-bonjour-ba


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.


Kada stvarno testiranje postane najbolja edukacija


U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event42-bonjour-ba

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
 

Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event44-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event43-bonjour-ba


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event67-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event84-bonjour-ba


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event60-bonjour-ba
 

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event61-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event63-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event62-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event65-bonjour-ba


Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event202-bonjour-ba
 

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event100-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event102-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event106-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event104-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event200-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event11-bonjour-ba-1


Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event7000-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event204-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1003-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event206-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event83-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event73-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event90-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event87-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event89-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event500-bonjour-ba
 

Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat. 
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event400-bonjour-ba

bonjourba-antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event-naslovna
 

Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event15-bonjour-ba
 

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event12-bonjour-ba

Kupi ovdje


antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event1000-bonjour-ba

Kupi ovdje

Kupi ovdje

 

 Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.
 

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5037-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5033-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5025-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5024-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5026-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5029-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5027-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5045-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5044-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5043-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5041-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5040-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5039-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5038-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5036-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5034-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5032-bonjour-ba

antonio-trade-cosmetics-beauty-lab-event5030-bonjour-ba
 

Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Dijana Ćavar
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Sanela Zukić za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
 
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!