TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.7.2016.
Split, Stadion Poljud te otoci Hvar, Brač i Vis bit će dom za više od 150.000 ultranauta od četvrtka, 14. srpnja do srijede, 20. srpnja. Dodatno, obzirom da je ULTRA Europe jedini ULTRA Festival koji ponosno nosi dodatni naziv DESTINATION, sudionici mogu provesti 7 dana na Croatia Music Weeku – od 14. srpnja i RESISTANCE™ Opening Partyja u Giraffe Palm Beach Houseu u Splitu do 20. srp
Destination ULTRA – Croatia Music Week održat će se na 8 pozornica na 5 različitih lokacija: Giraffe Palm Beach Club (Split), stadion Poljud (Split), Zlatni rat, Bol, Brač, Hotel Amfora Grand Beach Resort (Hvar) i Fort George (Vis).
Destination ULTRA pozicioniran je kao jedinstven ULTRA događaj jer promovira prirodne ljepote Hrvatske. To je jedini ULTRA festival koji traje cijeli tjedan pa sudionici mogu iskusiti i doživjeti Hrvatsku u potpunosti jer je riječ o savršenoj kombinaciji opuštanja i noći prepunih plesa koje donose najveći svjetski izvođači. Glavni događaj odvija se na jednom od najljepših hrvatskih stadiona – Poljudu – koji se nalazi uz more u prekrasnom Splitu.
ULTRA Europe je jedan od rijetkih festivala kojima se DJi izuzetno vesele. Mnogi vodeći svjetski DJi već su podijelili ili će podijeliti svoje veselje zbog povratka u Hrvatsku sa svojim brojnim fanovima putem društvenih mreža i drugih komunikacijskih kanala. Njihove izjave i postove čitaju ljudi širom svijeta jer na primjer, David Guetta, jedan od headlinera ULTRA Europe festivala 2016, ima više od 50 milijuna pratitelja na društvenim mrežama, dok Armin Van Buuren, globalna DJ zvijezda iz Nizozemske, komunicira s više od 9 milijuna fanova online. Carl Cox, legendarni DJ i jedan od osnivača i pokretača globalne Techno i EDM scene, u Splitu se osjeća kao kod kuće jer je počeo s nastupima u Dalmaciji još sredinom 90-ih. Njihov poziv fanovima da dođu u Split najbolja je moguća pozivnica za ULTRA Europe!
Split je dom ULTRA Europe četvrtu godinu zaredom. ULTRA je jedan od ključnih projekata i faktora koji su utjecali na povećanje broja noćenja za 30 posto tijekom srpnja u Splitu. Postovi i pozitivni komentari na društvenim mrežama, web stranicama i blogovima promoviraju hrvatske prirodne ljepote i prednosti. Goran Kovačević, dogradonačelnik Grada Splita, komentirao je: “ULTRA Europe je jedan od ključnih diferencijatora koji su stavili Split na mapu najpopularnijih i najpoželjnijih svjetskih destinacija. 2015. godine ULTRA posjetitelji ostali su u Hrvatskoj u prosjeku 5,5 dana i potrošili više od 300 milijuna kuna tijekom svog boravka. To je jedan od razloga zašto Grad Split snažno podržava festival. Zadnje, no ne i manje važno – ULTRA Europe je kompleksan projekt koji angažira mnogo ljudi iz Splita, županije i Hrvatske, što ga čini idealnom prilikom da dokažemo da se možemo nositi i uspješno raditi na najzahtjevnijim projektima koji se vode na najvišoj mogućoj razini.” Sinergiju svih institucija i zajedničku namjeru da ovaj ULTRA Europe festival bude najbolji do sada potvrdili su i Ivo Bašić, savjetnik Ministra turizma, Ante Šošić, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije, Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije te Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice grada Splita.
Destination ULTRA 2016 datumi i lokacije:
14. srpnja – RESISTANCE™ Opening Party @ Giraffe Palm Beach House, Split
15 – 17. srpnja – ULTRA Europe @ Stadion Poljud, Split
18. srpnja – Yacht Regatta @ Zlatni Rat, Bol, Brač
19. srpnja – ULTRA Beach @ Hotel Amfora Grand Beach Resort, Hvar
20. srpnja – RESISTANCE™ Closing Party, Vis
Foto: Ultra Europe
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!