TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 31.8.2023.
U ovom dinamičnom poslovnom svijetu, uvijek dobro dođe malo motivacije i hrabrosti.
Pronašli smo tri TED govora snažnih žena koje su probile svoj put u poslovnom svijetu, a potaknuti će i vas da svojom hrabrošću i otpornošću zauzmete zasluženo mjesto u biznisu kojim se bavite.
Neka vam ova 3 TED govora budu motivacija
Carrie Green će vas naučiti kako da programirate svoj mozak za uspjeh, a dat će i potrebni vjetar u leđa djevojkama koje žele pokrenuti vlastiti biznis. Ona će vam pomoći da promijenite svoj stav i fokusirate se na stvari koje će donijeti bitne promjene, prihvatite koncept „imam problem, trebam rješenje“, a ne da fokus stavljate na sumnju u sebe i negativne strane vaših ideja.
https://www.youtube.com/watch?v=MmfikLimeQ8
Angela Lee Duckworth napomenut će vas na jednu bitnu stavku na putu prema uspjehu, a to je ona da bez strasti, upornosti i jake volje u „torbi“, ne trebamo ni ići na putovanje. To su stvari koje na kraju dana čine razliku i dokazuju da talent i obrazovanje nisu jedino što će nas dovesti do ostvarenja snova.
https://www.youtube.com/watch?v=H14bBuluwB8
Za savjet iz trećeg govora vjerojatno će vam trebati i najviše hrabrosti. Margaret Heffernan objašnjava važnost različitih perspektiva i potiče vas na to da se usudite ne složiti s tuđim mišljenjem. Izražavanjem svojih stavova dovodite do pozitivnih rasprava, zdravog brainstorminga i novih ideja. U konačnici, to doprinosi i vašem osobnom uspjehu, ali i uspjehu tvrtke u kojoj radite.
https://www.youtube.com/watch?v=PY_kd46RfVE
* * *
Naslovna fotografija: @jessicaalba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!