TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.9.2015.

Tjedni mode postavljaju par diktata i kad je u pitanju make-up. Razne interpretacije klasičnih tehnika šminkanja i noviteti u polju dekorativne kozmetike u backstageu revija, potaknu nas da isprobamo nove nijanse ruževa za usne i nešto drugačije načine nanošenja olovke ili tuša na oči.

Iako ponekad pojedini dizajneri kreiraju make-up koji bismo teško kopirali čak i uz pregledavanje par tutorijala, velikog spektra nijansi sjenila i nekoliko make-up četkica, ova tri trenda ćete vjerujemo rado uvrstiti u jutarnju rutinu.

Iako crveni ruž nije novitet na beauty sceni, dizajneri su ove jeseni, u skladu s bojama simboličnim za jesen, modelima na usne stavili ruž u boji vina. Neki od njih su otišli korak dalje i inspirirani punk erom i devedesetim su popularizirali na pistama tamni ruž, čiju je nijansu teško definirati, a predstavlja kombinaciju crvenih, ljubičastih i crnih tonova. Ruž je bio odličan kontrast romantičnim valovima i strogim pundžama.

01 ruz carolina herrera

Carolina Herrera

01 ruz marc

Marc Jacobs

01 ruz marchesa

Marchesa

 



Mačkasti make-up je također ponovno na cijeni u beauty vodama. Nemojte se bojati poigrati s vašim tušem i napraviti malo umjetničko grafičko djelo na vašim očima. Umjesto klasično povučene izdužene crte tušem za oči, poigrajte se sa dužinom i širinom crne linije. Time ćete dodatno otvoriti pogled i dodati malo intrige u cijelu priču.

 

02 ruz oscar de la renta

Oscar de la Renta

02 ruz anna suid

Anna Sui

02 ruz john galliano

John Galliano

Smookey eyes koji osigurava poželjan 'zamagljeni pogled' je bio čest zahtjev među vizažistima u gotovo svim modnim prijestolnicama tijekom tjedana mode. Našle su se tu razne interpretacije u smeđim i crnim tonovima, no, nametnuo se kao  poželjan način šminkanja u zimskim danima. Igrajte se sjenilima u crnim i smeđim tonovima i za dozu dramatičnosti, stavite crnu olovku ili tuš tik uz trepavice sa obje strane kapka.

03 smokey eyes
Diane von Furstenberg

03 smokey eyes1

Monique Lhuillier

03 smokey eyes2

Nicole Miller


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!