TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.5.2022.
Reditelj i scenarist Sebastian Meise (predsjednik žirija), rediteljica, scenaristica i producentica Lucile Hadžihalilović, scenaristica i rediteljica Antoneta Alamat Kusijanović, glumac Milan Marić i producent i konsultant Katriel Schory, članovi su žirija Takmičarskog programa – igrani film 28. Sarajevo Film Festivala.
Žiri Takmičarskog programa – igrani film
Predsjednik žirija
Sebastian Meise
Reditelj, scenarist, Austrija
Sebastian Meise je austrijski reditelj i scenarist. Studirao je slikarstvo i filozofiju prije nego što se počeo baviti filmskim stvaralaštvom i suosnovao bečku produkcijsku kuću Freibeuter Film. Njegov hvaljeni debitantski igrani film “Still Life” je premijerno prikazan na Međunarodnom filmskom festivalu u San Sebastiánu i osvojio nekoliko nagrada. Dokumentarni film “Outing” je predstavljen na festivalu Hot Docs u Torontu. Njegov najnoviji igrani film “Konačna sloboda” je prikazan na filmskom festivalu u Cannesu, gdje je osvojio nagradu žirija - Un Certain Regard. Film je osvojio i Srce Sarajeva za najbolji igrani film, Srce Sarajeva za najboljeg glumca - Georg Friedrich, kao i nagradu CICAE na 27. Sarajevo Film Festivalu. Film je bio u užem izboru za Oscara® te je osvojio brojne međunarodne nagrade.
Lucile Hadžihalilović
Rediteljica, scenaristica, producentica, Francuska
Lucile Hadžihalilović je studirala historiju umjetnosti i diplomirala režiju na pariškoj filmskoj školi IDHEC (danas La Fémis). Njen mini igrani debitantski film ‘’La Bouche De Jean-Pierre’’ premijerno je prikazan kao dio programa Un Certain Regard u Cannesu 1996. godine. Godine 2004, za film “Nevinost” dobila je nagrade za najbolji prvi film u San Sebastianu, te najbolji film i najbolju fotografiju na Stockholm Film Festivalu. Film “Evolution” (u koautorstvu s Alanté Kavaïté) je osvojio Specijalnu nagradu žirija i nagradu za najbolju fotografiju u San Sebastianu 2015. godine, kao i nagradu za najbolju režiju na filmskom festivalu u Dublinu. Njen najnoviji film “Uholaža” (za koji je scenarij napisala u koautorstvu s Geoffom Coxom) nagrađen je Specijalnom nagradom žirija u San Sebastianu 2021. godine. Dobitnica je nagrade Méliès Career Award na Sitgès Film Festivalu 2021. godine kao priznanja za doprinos evropskoj žanrovskoj kinematografiji.
Hadžihalilović je režirala i kratke filmove “Dobri momci”, “Nektar” i “De Natura”. Producirala je i bila montažerka filmova Gaspara Noea “Carne” i “Ja stojim sam”, a također je i njegov produkcijski partner u kompaniji Les Cinémas de la Zone.
Antoneta Alamat Kusijanović
Scenaristica, rediteljica, Hrvatska, SAD
Antoneta Alamat Kusijanović je scenaristica i rediteljica rođena u Dubrovniku, živi i radi u New Yorku. Njen rediteljski dugometražni debitantski film, “Murina”, čiji je izvršni producent Martin Scorcesse, premijerno je prikazan u okviru programa 15 dana autora na filmskom festivalu u Cannesu 2021. godine, gdje je je osvojio nagradu Caméra d'Or za najbolji debitantski film. Njen kratki film “U plavetnilo” nominiran je za nagradu Student Academy, te je osvojio nagrade na brojnim festivalima, među kojima i na Međunarodnom filmskom festivalu u Berlinu i Sarajevo Film Festivalu.
Alamat Kusijanović je alumna na Résidence du Festival of Cinéfondation i Jerusalem Film Lab.
Magistrirala je režiju na Univerzitetu Columbia u New Yorku, a produkciju na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu, Hrvatska.
Milan Marić
Glumac, Srbija
Milan Marić je rođen 1990. godine u Beogradu. Diplomirao je glumu na Fakultetu dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, 2013. godine. Odmah po završetku studija postao je član ansambla Jugoslovenskog dramskog pozorišta u Beogradu. Između ostalog, glumio je u filmovima “Branio sam Mladu Bosnu” (2014.), “Dobra žena” (2016.), “Vlažnost” (2016.), “Dovlatov” (2018.) i “Toma” (2021.). Za ulogu u filmu “Dovlatov” Alekseya Germana osvojio je nagradu za najboljeg mladog glumca na 40. Međunarodnom filmskom festivalu u Moskvi 2018. godine. Uvršten je među deset najvećih evropskih glumačkih nada (European Shooting Stars) na Berlinaleu 2019. godine.
Katriel Schory
Producent, konsultant, Izrael
Katriel Schory je studirao na New York University (NYU) Film School. Kao producent već 25 godina, producirao je više od 150 filmova i televizijskih programa, uključujući igrane i dokumentarne filmove, TV drame, međunarodne koprodukcije i produkcijske usluge. Već 21 godinu je izvršni direktor Izraelskog filmskog fonda, i u tom periodu je producirano više od 300 dugometražnih filmova u Izraelu i širom svijeta, od kojih su mnogi osvojili prestižne nagrade, uključujući 4 nominacije za Oscara® u kategoriji stranih filmova Američke filmske akademije, Zlatne i Srebrene lavove u Veneciji i Medvjede u Berlinu. Schory je dobitnik Chevalier de l 'ordre des Arts et des Lettres, Kamere za izuzetan doprinos filmskoj industriji na Berlinaleu, Specijalne medalje za izuzetna dostignuća na Filmskom festivalu Telluride, nagrade za životna dostignuća na Filmskom festivalu u Jeruzalemu, nagrade FIAPF - nagrade Međunarodne federacije filmskih producenata za izuzetna ostvarenja u filmu u regiji Azije i Pacifika, nagrade Variety, kao i mnogih drugih.
Sebastian Meise, predsjednik žirija 28. Sarajevo Film Festivala je izjavio: “Uvijek sam bio lično vezan za Sarajevo Film Festival i velika mi je čast što sam dio žirija ove godine. Sarajevo je posebno mjesto i ovdje je sveprisutan jedinstveni osnivački duh Festivala. Duboko je humanističko uvjerenje da film može učiniti ono što politika ne može: ujediniti ljude”.
Meise se pridružuje plejadi filmskih autora koji su predsjedavali žirijem Sarajevo Film Festivala u prethodnim izdanjima: Mike Leigh (2004), Miki Manojlović (2005), Jasmila Žbanić (2006), Jeremy Irons (2007), Nuri Bilge Ceylan (2008), Mirjana Karanović (2009), Cristi Puiu (2010), Ari Folman (2011), Kornél Mundruczó (2012), Danis Tanović (2013), Béla Tarr (2014), Călin Peter Netzer (2015), Elia Suleiman (2016), Michel Franco (2017), Asghar Farhadi (2018), Ruben Östlund (2019), Michel Hazanavicius (2020), Jasna Đuričić (2021).
28. Sarajevo Film Festival će biti održan od 12. do 19.8. 2022.
***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!