TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.8.2021.

Sarajevo se uvijek posebno probudi tijekom festivalske sezone i svatko od nas osjeti određeno uzbuđenje i euforiju u gradu za vrijeme SFF-a.

U želji da uspomenu sa festivalskih dana provedenih u Sarajevu ponesete kući, kreirali smo maleni vodič kroz najzanimljvije suvenire koje možete ponijeti iz festivalskog grada.

Istini na volju, brusili smo ovu listu duže vremena u želji da zaista spomenemo neke od brojnih sjajnih adresa u Sarajevu na kojima ćete naći autentične artikle i dodatke. Zato smo u nastavku izdvojili one brendove i concept store adrese koje okupljaju tradiciju, kreativnost, handmade i #madeinbih u jednu cjelovitu priču. Naravno, za detaljnije upoznavanje sa odličnim brendovima u BiH, uvijek možete istražiti #MadeInBiH priče ovdje

A u nastavku otkrijte gdje i što kupiti u Sarajevu kako bi vam ostala divna uspomena na 27. izdanje Sarajevo Film Festival.

Službeni suveniri SFF-a u Festival Shopu

Marljiv tim Festivalskog shopa svake godine priprema atraktivne košulje, kape, bilježnice, festivalske kataloge, olovke kako biste po njima mogli zapamtiti Sarajevo Film Festival. Prodajna mjesta nalaze se na dvije lokacije: na blagajnama Sarajevo Film Festivala i u trgovini na Festivalskom trgu, koja je otvorena od prvog dana do posljednjeg dana Festivala.

Foto: sff.ba

Slastica – Butik Badem

Ovaj butik krije neke od najslađih poklona, među kojima su kolekcije orašastih plodova, deserta i brojnih drugih tradicionalnih slastica.

Molimao

Ovaj lifestyle brend iz Sarajeva i nadahnut Sarajevom kreator je kolekcija odjeće koje na odvažan način spaja street art i minimalizam u nosive artikle.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Molimao (@molimaoclothing)

Bazerdžan Concept Store

Mjesto na kojemu ćete naći skupinu kvalitetnih proizvoda sa #MadeInBiH etiketom gdje svaki brend ima svoju posebnu priču i autentičnost. Uz nakit, u Bazerdžan Concept Storeu možete kupiti i odjeću, kao i dodatke za dom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bazerdzan (@bazerdzan)

Kutcha Concept Store

Osim što interijer ovog concept storea krije autentične dodatke i odjeću koja će vas osvojiti na prvi pogled, svidjeti će vas i bashta kako ju oni rado zovu koja se nalazi iza Kutche.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KUTCHA (@kutcha_cs)

Foto: @kutcha_cs

Royal with Cheese – Revolt Clothing

Streetwear je glavna odlika ovog brenda odjeće koji je baziran u Sarajevu. Na sceni su još od 2010. godine, a dizajn njihovih majica i ostalih artikala krije dašak buntovnosti i odvažnosti.

U njihovoj trgovini u Sarajevu možete pronaći i knjigu o izuzetnim ženama iz Bosne i Hercegovine koje su utjecale na naše društvo i još uvijek u njemu ostavljaju svoj trag.

Foto: @royalwithchesesarajevo

Articoolisan

Umjetnički shop u kojemu možete naručiti postere, odjeću i dodatke za dom sa motivima koji podsjećaju na Sarajevo. Neki od tih motiva su ćilim, sebilj i kolaži koji otkrivaju panoramu grada.

LisicaLisica

U njihovom showroomu možete pronaći najzanimljivije dodatke za dom i nakit rađen od bakra i mjeda. Njihov zanat dio je obiteljske tradicije od 1960. godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LisicaLisica (@lisica1960)

Vitrina Concept Store

Na ovoj adresi pronaći ćete zanimljice handmade i tradicionalne poklone, dodatke za dom, odjeću i nakit koji će vas rado podsjećati na vaš boravak u Sarajevu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by VITRINA (@vitrina.concept)

Magaza

Dino Merlin fan shop rado će posjetiti svi ljubitelji njegove glazbe i zaljubljenici u autentične poklone i dodatke za dom i garderobu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Magaza (@magaza)

***

Naslovna fotografija: Marko Jovančić
Tekst: Marija Perić

 


Bonjour

Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima. Dolazi li AI Sophia u Rovinj? Festival koji nadmašuje čak i more je pred vratima.

Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.

Neponovljiva atmosfera, pune dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija. 

U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će od 15. do 18. svibnja u Rovinju okupiti brojnu zajednicu komunikatora. Objavljen je službeni raspored festivala, a sudionici će se i ove godine moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a rovinjsko sunce, more i sjajno društvo bit će samo prirodan produžetak uvijek očaravajućeg festivalskog iskustva.


bonjour_ba_DKR_04


S rekordnih 75 programskih segmenata i više od 180 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, ovogodišnji Dani komunikacija ne samo da su najveći do sada već i najambiciozniji. Od umjetne inteligencije, kroz pitanja etike i regulatornih okvira, sve do kreativnih strategija koje redefiniraju ponašanje potrošača, festival će na tri dana postati komunikacijski epicentar regije.

Pitanja na koja će ovogodišnje izdanje odgovoriti aktualna su, relevantna i često upravo ona o kojima zapravo ne volimo govoriti naglas i baš se zato njima treba i mora baviti industrija koja je na čelu društvenih inovacija.


bonjour_ba_DKR_06


Teme aktuelnije nego ikada  

Od duboko stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornostistvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema.

Kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.

„Htjeli smo stvoriti program koji je bolji od beach bara, pametniji od algoritma i zabavniji od Tik Toka“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica programa i festivala. „Našem lineupu nije cilj da samo naoko bude impresivan – ovo je program kakav industrija treba. Teme o kojima svi razmišljamo, ali o kojima rijetko otvoreno govorimo, sada su pod reflektorima. Vrijeme je da ih adresiramo: bez uljepšavanja, bez izbjegavanja, uz ljude koji ih znaju iznutra i imaju hrabrosti reći sve naglas.“


bonjour_ba_DKR_03


bonjour_ba_DKR_05


Čak 5 festivalskih pozornica

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.


Proslava uspjeha industrije u morskom ambijentu  

Tijekom tri festivalska dana Dani komunikacija ugostit će brojne predavače svjetskoga glasa tijekom dana, a večeri će biti posvećene dodjelama nagrada najboljima u industriji, a potom i slavljenju uspjeha.

Uz glavnu dvoranu AAA, koja će biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice od jutra do mraka, kao i dvoranu BEE te DK LLLounge, koji su mjesto najzanimljivijih rasprava, dijeljenja dojmova, prikupljanja znanja i tipično-netipičnoga preispitivanja komunikacijskoga svijeta – DK zajednica ove se godine širi na dodatna dva uzbudljiva festivalska stagea.

Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema. Nije tajna ni da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.


bonjour_ba_DKR_nasl_01



Miljenici svjetske industrije u Rovinju   

Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija, sudionicima će se u Rovinju pridružiti slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophija, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernando Machado powered by A1. Karen Nelson-Field, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje i najobjavljivanija autorica na WARC-u.

Blair Enns, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga. Michael Corcoran, Internet’s Savviest Troll i bivši voditelj društvenih mreža Ryanaira. Marisha Lakhiani, stručnjakinja za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS). 

Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirella Crespi, kreativna strateginja koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju te Dietmar Dahmen, svjetski poznat stručnjak za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja.


bonjour_ba_DKR_02


Vremena je još malo, svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!