TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.8.2021.

Sarajevo se uvijek posebno probudi tijekom festivalske sezone i svatko od nas osjeti određeno uzbuđenje i euforiju u gradu za vrijeme SFF-a.

U želji da uspomenu sa festivalskih dana provedenih u Sarajevu ponesete kući, kreirali smo maleni vodič kroz najzanimljvije suvenire koje možete ponijeti iz festivalskog grada.

Istini na volju, brusili smo ovu listu duže vremena u želji da zaista spomenemo neke od brojnih sjajnih adresa u Sarajevu na kojima ćete naći autentične artikle i dodatke. Zato smo u nastavku izdvojili one brendove i concept store adrese koje okupljaju tradiciju, kreativnost, handmade i #madeinbih u jednu cjelovitu priču. Naravno, za detaljnije upoznavanje sa odličnim brendovima u BiH, uvijek možete istražiti #MadeInBiH priče ovdje

A u nastavku otkrijte gdje i što kupiti u Sarajevu kako bi vam ostala divna uspomena na 27. izdanje Sarajevo Film Festival.

Službeni suveniri SFF-a u Festival Shopu

Marljiv tim Festivalskog shopa svake godine priprema atraktivne košulje, kape, bilježnice, festivalske kataloge, olovke kako biste po njima mogli zapamtiti Sarajevo Film Festival. Prodajna mjesta nalaze se na dvije lokacije: na blagajnama Sarajevo Film Festivala i u trgovini na Festivalskom trgu, koja je otvorena od prvog dana do posljednjeg dana Festivala.

Foto: sff.ba

Slastica – Butik Badem

Ovaj butik krije neke od najslađih poklona, među kojima su kolekcije orašastih plodova, deserta i brojnih drugih tradicionalnih slastica.

Molimao

Ovaj lifestyle brend iz Sarajeva i nadahnut Sarajevom kreator je kolekcija odjeće koje na odvažan način spaja street art i minimalizam u nosive artikle.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Molimao (@molimaoclothing)

Bazerdžan Concept Store

Mjesto na kojemu ćete naći skupinu kvalitetnih proizvoda sa #MadeInBiH etiketom gdje svaki brend ima svoju posebnu priču i autentičnost. Uz nakit, u Bazerdžan Concept Storeu možete kupiti i odjeću, kao i dodatke za dom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bazerdzan (@bazerdzan)

Kutcha Concept Store

Osim što interijer ovog concept storea krije autentične dodatke i odjeću koja će vas osvojiti na prvi pogled, svidjeti će vas i bashta kako ju oni rado zovu koja se nalazi iza Kutche.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KUTCHA (@kutcha_cs)

Foto: @kutcha_cs

Royal with Cheese – Revolt Clothing

Streetwear je glavna odlika ovog brenda odjeće koji je baziran u Sarajevu. Na sceni su još od 2010. godine, a dizajn njihovih majica i ostalih artikala krije dašak buntovnosti i odvažnosti.

U njihovoj trgovini u Sarajevu možete pronaći i knjigu o izuzetnim ženama iz Bosne i Hercegovine koje su utjecale na naše društvo i još uvijek u njemu ostavljaju svoj trag.

Foto: @royalwithchesesarajevo

Articoolisan

Umjetnički shop u kojemu možete naručiti postere, odjeću i dodatke za dom sa motivima koji podsjećaju na Sarajevo. Neki od tih motiva su ćilim, sebilj i kolaži koji otkrivaju panoramu grada.

LisicaLisica

U njihovom showroomu možete pronaći najzanimljivije dodatke za dom i nakit rađen od bakra i mjeda. Njihov zanat dio je obiteljske tradicije od 1960. godine.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by LisicaLisica (@lisica1960)

Vitrina Concept Store

Na ovoj adresi pronaći ćete zanimljice handmade i tradicionalne poklone, dodatke za dom, odjeću i nakit koji će vas rado podsjećati na vaš boravak u Sarajevu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by VITRINA (@vitrina.concept)

Magaza

Dino Merlin fan shop rado će posjetiti svi ljubitelji njegove glazbe i zaljubljenici u autentične poklone i dodatke za dom i garderobu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Magaza (@magaza)

***

Naslovna fotografija: Marko Jovančić
Tekst: Marija Perić

 


Bonjour

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

TEKST: Ada Ćeremida

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri. Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.

SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.

U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_17

Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  

SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.

Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.

nagrada_somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G

Foto: @somoborac


Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.

Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_18

Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  

Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.

Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.

Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.

U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_4
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_26
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G2
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_19
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_8

Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.

Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…

  • članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,

  • prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,

  • najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,

  • na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,

  • +14,92% u interakcijama publike,

  • te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja  na društvenim mrežama.

 

somo_borac_zagreb_slavko_sobin_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_5
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_15

Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.

Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.

Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 

Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_g11
somo_borac_zagreb_jovan_marijanovic_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_22
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_23

Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  

Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.

Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_25
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_7

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.

Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.

Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.

Vidimo se u Zagrebu.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour.ba arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!