TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 13.7.2020.

Kao priznanje za njegov izvanredan doprinos filmskoj umjetnosti, kao i za podršku Sarajevo Film Festivalu, nagrada Počasno Srce Sarajeva bit će uručena jednom od istaknutijih i odlučnijih nezavisnih filmskih stvaralaca Meksika, autoru upečatljivog i prepoznatljivog filmskog jezika - Michelu Francu.

Francu će se također odati priznanje retrospektivom njegovih djela u festivalskom programu „Tribute to“ (Posvećeno).

Odavanje priznanja Francu ovom nagradom za mene je još posebnije jer će se nagrada uručiti prijatelju i želim izraziti koliko podrška Sarajevo Film Festivalu tokom godina i naša saradnja znači za mene i za Festival. Oduševljeni smo što će 26. izdanje Sarajevo Film Festivala istaknuti djelo ovog izuzetnog filmskog stvaraoca kroz festivalski program ‘Tribute to", rekao je direktor Sarajevo Film Festivala Mirsad Purivatra.

Michel Franco, rođen 1979. godine u Mexico Cityju, stavio je meksičku kinematografiju u središte svjetske pažnje. Filmovi za koje je pisao scenarij, koje je režirao i producirao uključuju CHRONIC (nagrada za najbolji scenarij na filmskom festivalu u Cannesu 2015.), LAS HIJAS DE ABRIL / APRILOVA ĆERKA (nagrada žirija sekcije „Un Certain Regard“ na filmskom festivalu u Cannesu 2017.) i DESPUÉS DE LUCÍA / NAKON LUCIJE (glavna nagrada sekcije „Un Certain Regard“ na filmskom festivalu u Cannesu 2012.). Navedeni filmovi, uključujući i filmove DANIEL I ANA (2009.) i A LOS OJOS (2014.), bit će predstavljeni u programu „Tribute to“ Sarajevo Film Festivala.

Foto: imdb.com

Među filmovima koje je producirao su 600 MILLAS (režija Gabriel Ripstein, dobitnik nagrade za najbolji prvijenac na Berlinaleu 2015.) i FROM AFAR (redatelj Lorenzo Vigas, dobitnik Zlatnog lava na Filmskom Festivalu u Veneciji 2015.). Njegov novi film NUEVO ORDEN, čija je radnja smještena u distopijskom Mexico Cityju, trenutno je u postprodukciji. Ovaj Francov film jedan je od najiščekivanijih ove jeseni.

Francova prva posjeta Sarajevu bila je 2009. godine s njegovim prvim dugometražnim filmom DANIEL I ANA, koji je premijerno prikazan u sekciji Directors' Fortnight na filmskom festivalu u Cannesu. Na 23. Sarajevo Film Festivalu (2017.) Franco je bio predsjednik žirija Takmičarskog programa - Igrani film. Njegov film LAS HIJAS DE ABRIL (APRILOVA ĆERKA) osvojio je nagradu žirija sekcije „Un Certain Regard“ na filmskom festivalu u Cannesu te godine i prikazan u sklopu Open Air programa 23. Sarajevo Film Festivala.    

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sarajevo Film Festival (@sarajevofilmfestival) on


26. Sarajevo Film Festival bit će održan u predviđenom terminu – od 14. do 21. 8. – na festivalskim lokacijama i online, u skladu sa situacijom uzrokovanom pandemijom Covid-19.

Timovi Festivala i Štaba civilne zaštite Kantona Sarajevo zajedno sa federalnim nivoima zdravstvenih institucija još od 5.mjeseca rade na uspostavljanju epidemiološkog protokola za sve festivalske lokacije, kao i posebnog protokola prilikom dolaska festivalskih gostiju. 
Svjesni smo odgovornosti u organizaciji jednog ovakvog događaja.“ - rekao je Purivatra. 
Covid-19 je utjecao na sve aspekte života širom svijeta, pa i Sarajevo Film Festival mora proći kroz određene promjene. To znači manje grupe, manji broj gostiju, nema prijema na kakve smo navikli, ali kao i uvijek, bit će mnogo kvalitetnih filmova i sjajnih projekcija.
Naša misija je ista kao i prvog dana kada je festival osnovan u našem gradu pod opsadom – slavljenje života, humanosti i umjetnosti. I evo, imamo još jednu priliku da se kulturom borimo protiv nevolje – organizirajući festival u skladu sa savjetima zdravstvenih stručnjaka i ponašajući se odgovorno i u okviru jasno definiranih smjernica, možemo pokazati kako se društvena kohezija može graditi i tamo gdje smo dužni održavati fizičku distancu
.“


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!