14 pravila ponašanja kojih biste se trebali pridržavati na poslovnoj zabavi - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

14 pravila ponašanja kojih biste se trebali pridržavati na poslovnoj zabavi

Tekst:

Bonjour.ba

BONJOUR.CLUB
14.12.2015.

Vjerujemo da će u vaš rokovnik do kraja ovog mjeseca biti upisana brojna poslovna druženja. Bez obzira je li riječ o tradicionalnoj gala večeri koju organizira brand za koji radite ili intimnom druženju s klijentima, postoji par pravila ponašanja kojih biste se trebali pridržavati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O važnosti poslovnog bontona i ostavljanja dobrog utiska među suradnicama, napisane su i brojne knjige, a sve u cilju ne dobivanja etikete neprofesionalnog gosta. Pregledavajući njihove savjete, izdvojili smo 14 pravila ponašanja koja se mogu primijeniti neovisno o vašem zanimanju ili radnom mjestu.

#Uvijek se ustanite kad se upoznajete s nekim.

#Uvijek recite svoje puno ime i prezime kad se upoznajete s nekim.

#Uvijek se rukujte sa osobom koju upoznajete ili koju pozdravljate. To je jedan od cjenjenijih poslovnih pozdrava.

#Uvijek se držite dress codea odijevanja – za poslovnu zabavu, sastanak, ručak. Uvijek.

pravila posao1

#Nemojte govoriti prečesto hvala tijekom razgovora. Izgledat ćete kao da vam stalno treba pomoć i sam termin će izgubiti na važnosti.

#Ukoliko vam je netko pomogao u ostvarivanju neke poslovne suradnje, svakako mu pošaljite ceduljicu zahvale ili email. Ukoliko organizirate poslovnu zabavu, pošaljite odvojeni i personalizirani email zahvale svim poslovnim suradnicima.

#Pazite na vaš imidž na društvenim mrežama.

#Dva puta provjerite jeste li pravilno označili osobu kojoj šaljete email. Ne želite da vaš email završi na pogrešnoj adresi.

#Pozdravite ljude koje srećete na radnom mjestu, čak i ako ih ne poznajete. A ako ste zaboravili nečije ime – nije strašno. Samo tu osobu zamolite da vas podsjeti kako se zove. Ipak surađujete s velikim brojem ljudi, teško je zapamtiti sva imena.

#Kad pričate, pazite da ne uperite svoj prst u nekoga. Neka su vam prsti skupljeni dok pričate.

#Kad jedete za poslovnim ručkom, uvijek lomite kruh rukom. To je mnogo pristojnije i prikladnije.

#Pazite što naručujete za poslovnim ručkom. Pratite što će naručiti vaš domaćin i birajte jelo i piće koje nije preskupo.

#Pazite tko plaća račun. Domaćin, odnosno osoba koja poziva na sastanak je prema bontonu dužna platiti račun. Ukoliko se bojite da će doći do prepiranja oko plaćanja, ispričajte se, otiđite do šanka i pobrinite se za račun.

#Pazite da uvijek pristojno i jasno zaokružite svaki sastanak ili susret, lijepim riječima i gestom.


Foto: vogue.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno