Zavirili smo u posljednje pripreme za 11. Brending konferenciju! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Zavirili smo u posljednje pripreme za 11. Brending konferenciju!

Tekst:

Bonjour.ba/PR

EVENT
26.5.2023.

Brending konferencija, jedna od najznačajnijih i ujedno najveća konferencija u marketingu i komunikacijskoj industriji u BiH, bit će održana 2.6. u dvorani "Mirza Delibašić" u Sarajevu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pripreme za susret domaćih, regionalnih i svjetskih eksperata iz područja brendinga i marketinga su u završnoj fazi, a prema riječima organizatora, interes za konferenciju je veliki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovogodišnja, jedanaesta po redu, Brending konferencija, čija je tema "Brand New Game", prema najavama iz agencije Via Media će nadmašiti prethodna izdanja.
Već duže vremena radimo na pripremi konferencije, no aktivnosti su se posebno intenzivirale u posljednjih nekoliko sedmica.  Mi trenutno živimo i dišemo Brending konferenciju te smo uvjereni da će ovogodišnje izdanje biti najbolje do sada.“ – rekla nam je Amna Džambić-Branković, partnerica u agenciji Via Media.

 

Amna Džambić-Branković

 

Svjesni promjena koje su utjecale na kreativnu industriju posljednjih nekoliko godina, organizatori su  vrlo pažljivo birali govornike, koji će iz vlastitog iskustva učesnicima govoriti o novim pravilima.„Naši govornici će se fokusirati najprije da prenesu svoja jedinstvena iskustva i da nam ujedno iz svoje perspektive kažu šta nas čeka sutra. Ponuditi će nam odgovore na neka od najaktuelnijih pitanja poput toga da li će AI postati krajnje rješenje za marketinšku industriju ili u kom pravcu će se razvijati marketing na digitalnim mrežama.  – istakla je Amna.

 

 

Šta nas očekuje na ovogodišnjoj Brending konferenciji?

 

Michael Corcoran, direktor Social & Creative Content odjela govorit će o svom jedinstvenom pristupu društvenim mrežama. Sa uspjehom Ryanaira na TikTok-u Michael je razbio stereotipe o oglašavanju u avioindustriji. i učinio da ovaj brend, kojeg samo na Tik Tok-u prati više od dva miliona pratitelja, postane najpopularniji  na društvenim mrežama u svojoj industriji.
Jedan od govornika je i Paul Caiozzo, jedan je od najpriznatijih i najnagrađivanijih kreativaca u oglašivačkoj industriji, suosnivač agencije Supernatural, koja spaja kreativnost ljudskog uma sa brzo rastućim potencijalom tehnologije, stavljajući AI u službu marketinga, kreative i komunikacija.

Corcoranu i Caiozzou, kao govornik pridružit će se Tahaab Rais, glavni strateg Publicis Group za regiju MENAT, koji je sa osvojenih 880 nagrada za efektivnost i strategiju jedan od najnagrađivanijih kreativnih stratega na svijetu. Tahaab će nam objasniti zašto je važnije tražiti odgovor na pitanje kuda idemo i gdje želimo stići, nego da li će nas AI zamijeniti“. – istakla je Amna.
Dragan Bjelogrlić, glumac, režiser i producent i Jovan Marjanović, direktor Sarajevo film festivala razgovarat će o filmu u kontekstu brenda na panelu „Brand New Production“. Moderatorica ovog panela bit će Emina Ganić, direktorica Sarajevo Film Akademije. Da su predavači Brending konferencije zaista osobe koje kreiraju pravila potvrđuje učešće Davora Brukete, kreativnog direktora i suvlasnika agencije Bruketa&Žinić&Grey koja je svrstana među vodeće agencije na svijetu. Ideje njegovog tima osvajaju prestižne svjetske nagrade i prvi je iz jugoistočne Evrope presjedao žirijem London International Awards.

 



Brending konferenciju su ove godine podržali sponzori: Bingo, Coca-Cola, Dr. Pasha, BH Telecom, Alma Ras, dm, Turistička zajednica Kantona Sarajevo, Violeta, Lasta, Nescafe, Porsche, Europlakat, ThermoFLUX, UNDP, Argeta veggie i Courtyard by Marriot Sarajevo. „Ovom prilikom zahvaljujemo se svim našim partnerima koji su dali veliki doprinos da se Brending konferencija etablira kao respektabilni regionalni branding događaj", ističe Amna Džambić-Branković.


 

Užurbana atmosfera u agenciji pokazuje da se datum održavanja konferencije približava i da organizator ulaže maksimalan trud da zaista i organizuju svoju najbolju Brending konferenciju do sada, a više informacija čeka vas i na branding.ba.

 

***
Foto: Brending konferencija PR

Povezani članci

Najpopularniji članci