TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 30.6.2014.

Trening koji će vas istopiti! Doslovno!    Poznat vam je onaj osjećaj težine, kada znate da niste nabacili koji kilogram, ali svejedno se osjećate napuhnuto i tromo? Razloga može biti više. Umor, predugo sjedenje na poslu, PMS.. Sva sreća što je posljednjih sezona in boyfriend odjeća, tih dana nam je ista glavni saveznik. Vrećasto i široko.

Ali, ako želite malo manje „materijalan“ odgovor na taj problem onda je to uvijek i bez iznimke tjelovježba. Istina je da ne trebate (uvijek) birati vježbe prema trenutnom raspoloženju i preferencijama, ali, u ovom slučaju, ukoliko uradite tako, učinit ćete svom tijelu veliku uslugu. Nemojte se opredijeliti za vježbe snage koje će vas učiniti još umornijima i težima, nego birajte one uz koje ćete se pošteno naskakati i oznojiti. A nakon njih postići željeni efekt – osjećati se lakšima. Treninzi s kojima u tom slučaju ne možete promijeniti su oni u kojima prevladavaju kardio vježbe. Pripremite ručnike i veeeliku količinu vode. Trebat će vam! J

{youtube}_Ov-lSkpOyI{/youtube}

Kada sezonsko voće mami sa svake strane, teško se odlučiti kojim se okrijepiti. Naš izbor je ovaj put pao na breskve. Nakon ovog intenzivnog treninga, upravo su breskve pravo voće za vas. Sadrže gotovo 90% vode, malo kalorija, pa time postaju idealan izbor i za  one koji su se odlučili za dijetalnu ishranu. Za vruće ljetne dane koji nam (nadamo se) uskoro dolaze pronašli smo za vas odličan osvježavajući napitak.

Potrebni sastojci :

4 zrele breskve

 malo šećera

 6 dcl mlijeka

 zdrobljeni led

Ogulite i izrežite breskve, skupa s mlijekom i šećerom (po želji) ubacite u blender i miksajte dok se dobro ne zapjeni. U čaše stavite par kockica leda, ulijte sadržaj i poslužite. Ljeto, slobodno nam dođi, spremni smo!:)

breskve_napitak

A.M.


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!