TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.6.2013.
Diptyque – umjetnost dizajniranja mirisnih svijeća Priča o 'mirisnom' brandu naziva Diptyque Paris počinje na adresi 34 boulevard Saint-Germain u Parizu, godine 1961. kada troje kreativnih prijatelja odluče pokrenuti vlastiti biznis. Christiane Gautrot je bila dizajner interijera, Desmond Knox-Leet slikar, a Yves Coueslant upravitelj kazališta.
Prvih dvoje su počeli surađivati i prije 1961. kada su za Liberty and Sanderson zajedničkim snagama dizajnirali liniju tkanina i tapeta, no ono što ih je povezivalo jeste ljubav prema dizajnu i putovanjima i stoga su odlučili otvoriti svoju trgovinu u kojoj će predstaviti vlastiti dizajn mirisnih poslastica za tijelo i dom.
{gallery}2013_06/dy_ducan{/gallery}
Diptyque Paris pod svojim imenom ima parfeme i preparate za njegu tijela, mirise za dom, izdanja prikladna putovanjima kao i poklon setove, a pored trgovine u Parizu pronaći ćete ih u Londonu, New Yorku i Dubaiju. No ono što je Diptyque Paris imenu donijelo planetarnu slavu jesu njihove mirisne svijeće koje su vremenom postale simbol luksuza i izraženog osjećaja za stil. Dizajneri su izjavili da kroz jednostavne mirise svojih svijeća žele projicirati svoje uspomene iz djetinjstva i mnogobrojnih putovanja na kojima su bili.
Svaka svijeća je rađena s posebnom pažnjom, vosak je biljno-parafinski i u svakoj svijeći je raspoređen tako precizno da bi svaka svijeća savršeno pravilno izgarala i tako gorjela od 50 do 60 sati. Fitilji su pamučni i u svaku svijeću se fitilj stavlja i reže ručno, jedan po jedan, a u videu ispod možete vidjeti kako se radi jedna velika svijeća koja je namijenjena za dvorište i koja će vas koštati oko 410 KM, za regularnu svijeću ćete morati izdvojiti oko 60 KM, a mini verzija koja je pogodna i za putovanja će vas stajati oko 40 KM.
{youtube}6L2xS01Cao4{/youtube}
Ukoliko se odlučite za kupovinu (što nećete požaliti, sigurni smo) donosimo galeriju mirisa koji su vam dostupni u Diptyque Paris dućanima.
{gallery}2013_06/dy_svijece{/gallery}
A.P.
TEKST: Emina Smaka | FOTO: Sanela Babić i Studio Soba za Bonjour.ba
Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula.
Jeste ovu rečenicu već negdje čuli? Možda kada smo opisivali sve naše dosadašnje boutique evente koje kreiramo s našim partnerima. Ali to uvijek ostaje nepromijenjena istina.
Pa tako i ovaj put. U intimnoj atmosferi ateljea u centru grada, na adresi Maršala Tita 3. Bonjour.ba i Afrodita Cosmetics predstavili su novu DI-PEPTIDE INNOVATION liniju proizvoda kroz iskustveni koncept koji je angažovao sva čula.
Edukacija, elegancija i vrhunska njega spojili su se u ovom jedinstvenom beauty eventu koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu. Naše gošće je pozdravila i vodila kroz event Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba te Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Judita Železnik, voditeljica marketinga stranih tržišta Afrodita Cosmetics
Večer posvećena ljepoti i njezi kože
Ekskluzivan soiree započeo je uz brendirani photowall Bonjour.ba x Afrodita Cosmetics. To je našim gostima bio prvi trag, jer su na ovo druženje pozvane uz veo tajnovitosti o samom sadržaju druženja.
Uz pjenušavo vino i dizajnerske čokoladne zalogaje, uzvanice su kroz nesvakidašnje iskustvo – društvenu, memory igru otkrivale prve tragove o beauty inovaciji koja ih očekuje. Prostor je bio obogaćen mirisima inspirisanim Afroditinim formulama, stvarajući atmosferu luksuza i opuštanja.
Uz Anu i Juditu, beauty savjetnica Amra Chekovikj povela je gošće u svijet stručne njege kože. Uz njihovo vodstvo, dame su imale priliku otkriti važnost pravilnog čišćenja kože te prednosti DI-PEPTIDE proizvoda. Poseban segment večeri posvećen je lekcijama o masaži lica.
Amra Chekovik
Kako sami kući možete ponoviti ovu masažu?
Za optimalne rezultate, masažu lica '3D ANTI – AGEING' kozmetike Afrodita, i područja oko očiju izvodite preciznim pokretima koji slijede prirodne linije limfne drenaže i mišićna vlakna. Počnite laganim pritiscima na čelu, krećući se od sredine prema sljepoočnicama, zatim nastavite masažu ispod očiju, nježno klizeći prstima prema vanjskim rubovima lica.
Posebnu pažnju obratite na područje obraza i liniju vilice, koristeći kružne pokrete i blagi pritisak kako biste stimulirali cirkulaciju i poboljšali tonus kože. Završite masažu nježnim nanošenjem kreme i seruma iz kolekcije 5 PEPTIDE LIFT.
The Secret Glow misterija
Demonstracija na modelu omogućila je uzvanicama da iz prve ruke dožive moć nježne, ali učinkovite rutine čišćenja uz proizvode poput DI-PEPTIDE micelarnog odstranjivača šminke, pjenaste emulzije za čišćenje i pahuljastog pilinga. Iako ambalaža proizvoda nije bila otkrivena, gošće su imale priliku osjetiti teksturu i miris svake formule, čime se dodatno pojačalo iskustvo znatiželje i iščekivanja. O kojim proizvodima je riječ?!
Nakon edukativnog segmenta, pojačane znatiželje, uzvanice su pozvane u susjednu sobu gdje ih je čekalo otkriće večeri, potpuno predstavljanje DI-PEPTIDE INNOVATION linije:
DI-PEPTIDE Hidrofilno ulje za čišćenje
DI-PEPTIDE Micelarna pjena za čišćenje
DI-PEPTIDE Intenzivni hidratantni tonik
DI-PEPTIDE Micelarni odstranjivač šminke s očiju
DI-PEPTIDE Pjenasta emulzija za čišćenje
DI-PEPTIDE Pahuljasti piling za čišćenje
Tu su saznale da proizvodi DI-PEPTIDE INNOVATION linije sadrže do 97 % sastojaka prirodnog porijekla, dermatološki su testirani, nježni prema koži i potpuno veganski. Za mnogo naše gošće ovo su važne karakteristike proizvoda za njegu kože.
Ova inovativna kolekcija 6 vrhunskih proizvoda osmišljena je kako bi osigurala temeljito čistu, svježu i sjajnu kožu za sve generacije. 6 proizvoda i potpuna njega lica, može li bolje?
Elegantno postavljen beauty kutak s ekskluzivnim prikazom ambalaže i cijelog asortimana brenda izazvao je oduševljenje i dodatni hype među gostima, čineći ovaj trenutak vrhuncem eventa.
Kada njega kože postane luksuzno iskustvo...
Večer je bila ispunjena edukacijom, interakcijom i trenucima opuštanja, uz potpunu posvećenost personalizovanoj njezi.
Beauty šlag na kraju? Uzvanice su kao dio goody baga ponijele cijelu liniju proizvoda i prepoznatljivi rozi rajf, podsjetnik na beauty ritual koji će postati dio njihove svakodnevice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!