TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.4.2014.
Ciljanim vježbama u borbu protiv celulita! Kada bismo proveli anketu među ženama u kojoj bi navele jednu stvar zbog koje smo ljubomorne na muškarce vjerujemo da bi većina nas rekle upravo ovo : oni nemaju celulit. Ne kažemo da je to jedina stvar (depilacija?), ali ova nas nekako najviše boli. Jer, dlačica se vrlo lako možemo riješiti, no celulit je puno tvrdoglavija pojava. Zapravo,
{youtube}TeHSOuEW8l0{/youtube}
Kako bismo upotpunili ove vježbe i postigli što bolji učinak, pronašli smo i poseban recept za anticelulitni napitak koji poboljšava cirkulaciju krvi, topi višak masti te smanjuje zadržavanje vode. Pozitivna stvar je da su svi sastojci sezonski, tako da nemate izliku da ga ne isprobate.
Potrebni sastojci :
jedan veliki grejpfrut
dvije narandže
četvrtina limuna
komad đumbira veličine 1 cm
Iscijedite citruse, a đumbir narendajte u sok ili ga samo ubacite u belnder, zajedno sa sokom i izmiksajte. Cijela količina se pije ujutro odjednom, najbolje natašte. Tko se boji celulita još?
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!