TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.3.2014.

Raspoloženi za novi izazov? Stižu burpees!    Vjerujemo da ste prateći lifestlye portale posljednjih par mjeseci barem nekoliko puta naišli na članke o vježbama iz naslova. One su omiljene vježbe celebritija, o njihovim pozitivnim efektima svi bruje. Naime, za one kojima su slučajno promakle, izraz burpees označava vježbe u kojima je angažirano cijelo tijelo, odličan su test snage i izd

Osim toga, imaju mnogo varijacija te ih možete uključiti u svaki trening bez da vam postanu dosadne. Budući da polažemo velike nade u vašu fizičku spremu, za vas smo pripremili burpee izazov - 10minutni trening koji će pogoditi svaki mišić vašega tijela. Nakon njega (ako zanemarimo maluuu upalu mišića) bit ćete spremni za svaki poslovni izazov koji vam sprema novi radni tjedan. Spremni? Burpees – here we come!

{youtube}ZiDrFSdI3yg{/youtube}

Nakon ovog treninga i tople kupke, preporučujemo vam da se okrijepite zdravim proteinskim homemade napitkom koji će vam nadoknaditi energiju koju ste potrošili i držati vas sitima sljedećih par sati. Potrebni sastojci su :

150 ml mlijeka
30 g zobenih pahuljica
1 jaje
Nekoliko badema
Banana

zobenepahuljice 

Sve sastojke smiksajte u blenderu, popijte i službeno ste spremni za nove radne pobjede!

A.M.

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: PR

Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore. Koje će pozicije nestati i hoće li AI uništiti brendove? 12. izdanje Branding konferencije ima odgovore.

Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.

 

Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

 



Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

 



Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro ovdje.

* * *
Naslovna foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!