TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.6.2014.
Potrošiti 1000 kalorija jednim treningom? Moguće! Priznajte da imate „testne“ traperice/haljinu u ormaru. Ne zvuči poznato? A ako kažemo da su to one traperice u koje stanete samo kada ste u top formi, i između ostalog, njihova uloga jest da vam „kažu“ da li ste nabacili koji kilogram? Sad već vjerojatno potvrdno klimate glavom. Doduše, nije isključeno da to može biti i haljina, koja
{youtube}I5COzZlxaI4{/youtube}
Nemojte poništiti djelotvornost ovog treninga tako što ćete se poslije prejesti nezdravim namirnicama. Kada dođete u napast, otvorite ormar, ponovno isprobajte haljinu i čeličite snagu volje. Kako bismo vam u tome pomogli, a ujedno pospješili gubitak viškova u nekoliko dana, preporučujemo vam jednostavan napitak koji će vam biti saveznik u ovome „projektu“.
Potrebni sastojci :
1 žlica meda
½ žlica cimeta
3 dcl prokuhane vode
Napitak dobro promiješajte (med ne dodavati u vruću vodu, kako ne bi izgubio pozitivne sastojke), podijelite na pola, te pijte ujutro i navečer. Uspješan i kalorijski deficitaran tjedan vam želimo!
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!