TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.4.2014.
Potrošite 150 kalorija u 8 minuta! Svima nam se katkada (ili malo češće) dogodi da si priuštimo „kaloričniji vikend“. Druženja s ekipom, grickalice, slatkiši, koja čašica alkohola, zvuči vam poznato? Dok se odlično zabavljate u dobrom društvu, tko bi se uopće želio opterećivati brojanjem kalorija? Naravno, slažemo se da si katkada treba dopustiti kalorične „izlete“, no, sigurno i sa
{youtube}RjfGL2bLaaE{/youtube}
Ukoliko želite svoj organizam zaštititi od viroza, a ujedno i ojačati svoj imunitet, preporučujemo da si zapišete sljedeći recept i konzumirate prema naputku. 2 žlice ovoga soka ujutro natašte dat će vašem organizmu poletnost i potrebnu energiju, a ukoliko budete uporni i redovito ga konzumirali, na prehlade možete zaboraviti.
Potrebni sastojci :
½ kg jabuke
½ kg cikle
½ kg mrkve
¼ kg meda
Izribajte jabuku, mrkvu i ciklu te dodajte med. Ostavite 1-2 dana da odstoji, a potom procijedite kroz medicinsku gazu. Jednu bočicu soka ostavite u frižider i pijte svako jutro, a ostatak zamrznite, pa po potrebi odmrzavajte. Živjeli!
A.M.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!